@itimatotomotivboschcar: 😎 Marşbiyel onarım #keşfett #sanat #benionecikar #öneçıkar #keşfet #kaporta #boya #begen #istanbul #araba #toyota #auris #fırın #onarım

itimatotomotivboschcarhasar
itimatotomotivboschcarhasar
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 03 March 2020 14:49:36 GMT
1755494
14064
110
230

Music

Download

Comments

serkanbgg
serkan bgb :
usta bizede geliyoda böyle cektirmeye cektiriyoz kesmeye ne gerek var
2020-03-03 15:32:58
116
ibrahimyildiz4334
İbrahim Yıldız :
Tarcanlar : sadece marşpiyel denilmiş müşteriye ama hava yastıkları patlamıs emniyet kemerlerine direnç atılmış tavanda ekleme var sağ şase işlemli vs
2020-03-04 20:27:08
44
81.plaka81
81.plaka.81 :
usta sacı kesip de yapdıgın için temiz işçilik olmuş eline sağlık
2020-03-03 17:36:19
41
aka.tehnic
user793068030540 :
споттер!? не, не слышал[laughwithtears]
2020-03-17 20:26:41
22
bahattin7478
bahattin :
niye kestin diyenlere her ustanin yoğurt yiyişi farklidir bende olsam macunla düzeltirdim 😁😁
2020-03-04 16:13:54
63
42sp43
Saplantılı :
Öyle dursa ne olurdu.
2020-03-04 15:28:07
6
f.ro0
Faris :
ليه الشغله ذي كلها ب120 سمكه كامله
2020-03-24 01:53:16
2
shshshshe3
. :
😂sayende babamın iş yerine gittiğimde bu ne işe yarıyor diye merak ettiklerimi öğrendim:))
2020-03-07 18:59:52
2
dalton._.sinooo.01
✌🌹ĎÂÑ§ÒŹ🔪ĎÚÑÝ 🌹✌ :
bizim kiler 80 zipara burup direk kili maçun gecir😂😂
2020-03-04 16:40:14
2
arslanbey.03
Arslan :
çin makarnasi o işi görürdü noodle varya hani 😁
2020-03-04 19:55:10
1
dewecii
Durmuş uysal :
Adam ustalığını işine olan sevgisini göstermiş istese macun basar parasını alır geçerdi
2020-03-05 20:35:51
2
aliakar357
Ali Akar :
Emeği olan herşey güzeldir Kolay Gelsin
2020-03-04 17:29:45
3
41gurol
Gurol Demır :
Bir başka usta olsa orayı macunla dolduruyor En iyisi usta ellerine saglıkkkkk
2020-03-04 17:26:59
3
tek._deniz
deniz :
biz cekip yapiyoruz onu bosuna bozdu arabayi
2020-03-04 21:41:38
1
ayberkkunter
Ayberk Kunter :
işin hakkını veren ustalara selam olsun
2020-03-05 07:33:55
2
roroekne
... :
Tarcanlar görmesin direk anlar
2020-03-04 15:44:06
54
volkankocc
Volkan Koç :
Usta bunun fiyatı nedir? Bendede aynı miktarda oldu adamlar çekerek yaptı ve kaslodam 750 aldılar geçen sene
2020-03-04 15:30:51
6
su12345678906
الجوكر !!! :
بلا زحمه شسم هاي الموسيقى كلش حلوه
2020-03-17 17:24:37
8
umityasar_6161
Ümit Yaşar Aktürk :
Benim araçta aynısı vardı. Alttan delik delip düzeltildi. Bukadarda uğraşılmadı. Orjinal bozulmadı
2020-03-04 17:52:59
1
hacitekin06
SELİM :
kolay gelsin usta doğru bazı yerleri punta çektirme getirmez buda maşbiyelin köşede katlama var kesmek en düzgünü
2020-03-04 21:03:04
1
hayatdevamediyorustam
veysel durmuş :
guzel oldu eline sağlık meslektaş
2020-03-04 22:11:40
1
ali_2852
Ali Karakuş :
ellerinize sağlık ustalar başarılarınızın devamını dilerim 😀
2020-03-03 19:31:30
1
korkutbeyyy
Aslanamca :
Bizim aracın olmuştu kağıt gibi dümdüz yapışmıştı alanda büyüktü 400 tl boyası herşey içinde cillop gibi yapmıştı sağolsun
2020-03-04 16:45:13
1
user2979897373198
user2979897373198 :
Argonla saç kaynatıp çekebilirdin yazık oldu
2020-03-04 16:20:30
0
userax99zrkkdx
Faruk şark :
Saçı kesmeden yapsaydı günümüz şartlarında ne kadara olurdu bugün başıma geldi istanbuldayım
2025-07-22 19:48:07
1
To see more videos from user @itimatotomotivboschcar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About