@pedroator: #fy #fyp #desafiodeatuacao #atuacomigo #pedroatuações #acting #atuando #crush

Pedro Valério
Pedro Valério
Open In TikTok:
Region: BR
Tuesday 23 February 2021 22:34:08 GMT
499894
71871
298
305

Music

Download

Comments

t_u_a_fanfics
Umbrella Fanfics :
Ele:Quer sair cmg? Crush:Quero Ele:EU NUNCA PASSEI DESSA PARTE😬
2021-02-24 00:32:02
2229
whoisfacchii
Facchi :
ele: "quer sair cmg?" eu: "não *quero!* quero??" KAKSKSKSKSKSKSKKK
2021-02-23 23:22:26
1045
markynnhosdias
Marcos Dias :
Eu calado o vídeo todo 😏
2021-03-02 13:10:27
5
xz.juhxs
𝔧𝔲𝔧𝔲 ☆ :
amo seus videos
2021-02-23 22:36:34
5
bueno__._
bina banana🍌 :
véi eu amo seus vídeos
2021-02-24 00:08:47
5
lexy_jdjs
Lexy :
"me da um minuto" kkk mds
2021-02-23 22:39:52
275
mikaelly12fs
Mika karvalho :
kkkk MT bom o desafio rsrs
2021-02-24 01:28:09
5
seudaddywebdom
Daddy. Uh :
Parte 3 investigação criminal plsss
2021-02-23 23:28:13
110
ofabiobalbino
Fábio Balbino :
muito bom migo 🥰
2021-02-23 22:42:27
21
drizzes777
👤 :
eu fazendo o papel da moça kkkk
2021-02-23 23:15:35
6
lucasfabriciosantos
Lucas Fabrício :
Estou Melhorando na Atuação!!😁😁
2021-02-23 23:29:42
6
gabrielly..lara1
Lara Gabrielly :
tava eu rindo um pouco d boas, quando tu apertas o copo, eu vou d um sorriso d canto d rosto pr uma quase risada causada do programa vídeo casetada
2021-02-23 22:52:50
23
mariana_goncalves9
Mariana_Edits :
Muito cedo,muito tarde aí meu deus😂😂 amo esse perfil😁😁
2021-02-23 23:37:06
7
topeditsk
brr :
rachei de rir😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2021-02-23 23:50:07
10
kim_tae924v
𝑹𝑽 :
Ele da Oi pra qm chega cedo??
2021-02-23 22:37:47
9
hally_mie
Boo :
queria ser mais velh@ pra doetar 🤡
2021-02-23 23:35:24
9
glows._.yeji
I loved you🥀 :
EU FALANDO NAO
2021-02-24 00:11:42
142
ofabiobalbino
Fábio Balbino :
aaaaaaaaa socorro HAHAHAHAAHHA
2021-02-23 22:42:20
65
_rayanearaujo_2
_Rayaneeee_ :
aaaaaaa eu vou duetar🥰
2021-02-23 23:03:30
7
rafapikena
RafaPikena :
como faz pra duetar? sou novata, ainda n aprendi como faz..
2021-03-07 14:54:07
7
bangtan_yht
Ellen⁷ :
minha mãe:eu já sabia que essa menina não batia bem das cachuleta,agora eu vi que ela é uma debio mental falando com o celular 👁👄👁
2021-02-24 00:12:38
3
juhack
Juliana Hack :
😂😂😂😂😂 o Tom de voz até muda quando consegue o pedido e ta no controle 😂😂😂 perfeito Pedro. amando te acompanhar 😍
2021-02-24 16:21:03
3
nanda_ral
nanda_ral :
yamete! kkkkk parece mt que ele gritou isso
2021-02-23 23:20:48
2
kdeobeck
kaah :
eu amooooo esse perfil kkk❤️❤️❤️
2021-02-23 23:22:56
2
quiki.66
marcos02 :
"Eu vou ser o Marcos" eu automaticamente: Pensei que o Marcos era eu👁️👄👁️
2021-04-08 04:31:08
1
To see more videos from user @pedroator, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

😔 *
😔 *"اللب الأبيض مبيض بثاني أكسيد التيتانيوم... واللب السوبر مصبوغ بـ Tartrazine E102... و2 طن و760 كيلو مكسبات بايظة من شهر 7"* ده مش تسالي يا أبو علاء... ده سم بنتسلى بيه قدام التلفزيون! *كلمتين منالقلب المكسور عن مصيبة اللب:* 1. *ثاني أكسيد التيتانيوم*: دي مادة تبييض يا مستشار. بيحطوها عشان اللب الأبيض يبقى "يفتح النفس". بس في الدراسات بتقول إنها بتترسب في الجسم وتعمل بلاوي. الغلبان يجيب كيس اللب بـ5 جنيه عشان عياله، وهو مش عارف إنه بيأكلهم بوية. 2. *Tartrazine E102*: دي صبغة صفرا عشان "اللب السوبر" يبقى لونه يزغلل العين. بس دي من أكتر المواد اللي بتعمل حساسية وفرط حركة للعيال. "الدنيا الشوم" لما اللون يغريك والمرض يستخبى جوه. 3. *2 طن و760 كيلو منتهية الصلاحية*: يعني مكسبات طعم وريحة ولون بايظة من شهر 7 واحنا في شهر 4 سنة 2026. تسع شهور بايظة ولسه بيحطوها في بق عيالنا! "إوعى تأمن للدنيا ولو داهت" من كيس اللب اللي شكله نضيف. قالوا لب أبيض وسوبر تسالي وحلاوة طلع كله بوية وصبغة ودوا عيالنا بتاكل سم وهي مفكرة لعب والتاجر بيعد الفلوس والضمير غا 1. *هات اللب البلدي* اللي لونه مطفي ومش بيلمع. اللمعة دي علامة التيتانيوم. 2. *ابعد عن اللب الأصفر الفاقع* بتاع السوبر. اللون الطبيعي للب هو البيج، مش أصفر لموني. 3. *حمصه في البيت*: اشتري لب ني من الفلاح، واديه تحميصة في الطاسة بملح. أنضف وأوفر وأأمن. "قوتنا في وحدتنا" لما نقاطع الغش، التاجر هيتوب. 4. *بص على تاريخ الصلاحية* 100 مرة. التاريخ مش زينة على الكيس. *نداء من القلب لمديرية التموين:* تسلم إيدكم يا رجالة الفيوم. بس ده نقطة في بحر. لازم حملات كل يوم، مش حملة كل سنة. "ربك هو العادل" والتاجر اللي يغش في صحة العيال، ربنا هيحاسبه حساب عسير. *دعاء من القلب:* اللهم احفظ عيالنا من كل طعام ضار. اللهم ارفع الغلاء والوباء عن بلدنا. اللهم من غش المسلمين في أكلهم فأذقه من نفس الكأس. اللهم ارزقنا الحلال الطيب وبارك لنا فيه. * يا صوت الحق:* والله الواحد بقى يخاف ياكل أي حاجة. حتى التسالي اللي كنا بنفرح بيها طلعت مصيبة. انت سمعت الخبر ده من الفيوم؟ عندنا في البراهمة الدنيا عاملة إيه؟ "الأصل" ميرضاش يأكل عياله حرام. ربنا يسترها علينا، ويكفينا شر الجشع اللي بيقتل بالبطيء 🤲

About