Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@meme990rd: #respiratudema #elalfa 😂😂😂😂😂⚰️⚰️⚰️⚰️⚰️
laparitard990
Open In TikTok:
Region: DO
Monday 25 October 2021 02:41:32 GMT
32938
1095
11
210
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.87MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.87MB
)
Watermark .mp4 (
0.94MB
)
Music .mp3
Comments
DANY🦋 :
Y que tiene que ver Santaclo en esto 😭😭😭🤣🤣
2026-05-29 07:41:58
0
davielfeliz475 :
@Deivis_rd este tigre 🤣😭😂
2025-01-14 15:37:46
3
Wilkin??? :
😂😂😂
2026-01-18 00:13:58
0
laparitard990 :
🎅🏻
2021-10-25 02:41:57
0
capricornio :
😁
2025-01-05 15:40:10
0
Y A N E L I 🖤 :
😂😂😂😂
2021-12-15 03:45:23
0
steven.cb23 :
😂
2021-10-25 02:42:27
0
rafinmelodyRD🇩🇴💪👈🙏😇😎 :
@lacretadetumama809 😂😂
2021-10-26 11:59:05
0
olivito :
🤣🤣🤣
2025-12-22 14:33:50
0
ZZ CABRA 🍀☘️ :
tiene un bate de maria jejej😳😅😂😂
2025-09-24 23:43:15
0
To see more videos from user @meme990rd, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
"Bugün bir cümle duydum, dönüp dönüp birkaç kez dinledim. İçimde bir yerlere öyle bir dokundu ki, buraya bırakmak istedim: 'Sevdiğin insanlara karşı o kadar basitleşiyorsun ki, sana değer vermeye gerek duymuyorlar.' Ne kadar acı bir teslimiyet değil mi? Birini çok sevdiğinde; kırılmıyormuş gibi davranıyorsun, her hatasına kılıf buluyorsun, ne zaman arkasını dönse hep aynı yerde bekliyorsun. Sen onun hayatını kolaylaştırmak için kendi sınırlarından vazgeçtikçe, o bunu senin 'görevin' sanmaya başlıyor. Zor anlaşılmayı, gizemli kalmayı bir kenara bırakıp kalbini avuçlarına bıraktığın an, o kalbe hoyratça davranma hakkını buluyorlar kendilerinde. Çünkü 'nasıl olsa gitmez', 'nasıl olsa affeder' cümlesi, bir süre sonra değersizliğin maskesi oluyor. Keşke sevgimiz bizi küçültmeseydi karşılarında. Keşke bizi biz olduğumuz için, bu kadar hesapsız sevdiğimiz için büyütebilselerdi gözlerinde... Siz ne düşünüyorsunuz? Fazla değer, gerçekten de sahibini basitleştiriyor mu? Yoruma gelin, biraz dertleşelim. ☕️👇 bugün dinlediğim çok doğru bir cümle var sevdiğin insanlara karşı o kadar basitleşiyorsun ki sana değer vermeye gerek duymuyorlar birkaç kez dinledim ben bunu @smtmood
Spying on my sister’s chess date
My youth, my comfort, my home. 💎 Thank you, SEVENTEEN. I'll be waiting for the day 13 stars shine together again. Until then, all my love is yours. ❤️ #SEVENTEEN #CARAT #caratland2026 #fyp #foryou
#unfreezemyacount #unfreezemyacount #unfreezemyacount #unfreezemyacount #unfreezemyacount
من اليوم 👌😉 ❤ ما احبك ولا اريدك ❤ 😂😂😂😂😅😄😍🍫😋🌸✨🌼❤ بعد معلية بيك💗💗💗💗❤❤❤💖💖🕉😉😁
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy