Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@iamlshauntay: #stitch with @omg.randi Make fragility, MLMs, weight loss b/s + bugs can all 🔥 in hell.
Latoya Shauntay Snell
Open In TikTok:
Region: US
Wednesday 20 April 2022 03:15:10 GMT
1277
150
3
0
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.93MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.93MB
)
Watermark .mp4 (
1.91MB
)
Music .mp3
Comments
Artist DAO :
🥰 yes
2022-04-20 11:24:59
0
Missy :
"That's not my ministry"
2022-04-22 22:24:09
0
Crystal B Ghyll :
Spiders
2022-05-23 23:45:24
0
To see more videos from user @iamlshauntay, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
멍냥멍냥...냥? #JAKE #JAY #ENHYPEN
#fürdich
Đáng iu xỉu luôn á #teeteepor🐶🐻❄️ #teeteepor🐶🐻❄️ #xhhhhhhh
Kalau ibu mengandung, jangan pandang remeh pasal mikrobiota! 🤰✨ Dalam badan kita sebenarnya ada berjuta-juta mikroorganisma yang hidup terutamanya dalam usus. Komuniti ini dipanggil mikrobiota 🦠 Mikrobiota yang seimbang memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan sistem penghadaman, sistem imun dan keseimbangan bakteria baik dalam badan. Masa mengandung pula, banyak perubahan berlaku — hormon berubah, pemakanan mungkin berubah, ada yang alami loya, sembelit dan perubahan rutin harian. Semua ini boleh mempengaruhi keseimbangan mikrobiota. Sebab itu penting untuk kita jaga bakteria baik dalam badan 🫶 Lactobacillus rhamnosus Plus mengandungi bakteria baik daripada kumpulan probiotik yang membantu menyokong keseimbangan mikrobiota. Ia boleh menjadi salah satu pilihan untuk support kesihatan dalaman dan sistem penghadaman sepanjang kehamilan 🤍 Kesihatan ibu bukan sekadar apa yang kita nampak dari luar, tapi apa yang berlaku dalam badan juga ✨ Pregnant atau tengah merancang kehamilan? Jangan simply pilih supplement. Dapatkan nasihat doktor atau pharmacist untuk tahu apa yang sesuai dengan keadaan anda. #LactobacillusRhamnosus #Probiotik #Mikrobiota #GutHealth #pregnancyhealth
the reason why juju cried today(T_T)🤍💙aoarashi is such an emotional song, imagine being the leader of the group and having 31,000 fans sing this very song to you and your members at your first dome concert :((( &team you’re so loved and cherished, HAPPY 4TH ANNIVERSARY (crd fancam : babdai_ on twt) #andteam #andteam_ej #blazethewaytour #kpop #foryou #kpopforyou
その後 加入したグループで今もずーっとアイドルしてます⟡.·🏝️ #ナギイチ #nmb48 #踊ってみた #バンもん #みゆちぃ
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy