Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@esmausln: aşırı isterdim ya
esma uslan
Open In TikTok:
Region: TR
Sunday 22 May 2022 14:28:15 GMT
68546
4608
61
15
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0.61MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0.41MB
)
Watermark .mp4 (
0.64MB
)
Music .mp3
Comments
Her Telden :
2003-2006 ARASI LİSEDE İDİM. 3 YILDI BİZİM ZAMANIMIZDA. GÜZEL GÜNLERDİ BE.
2022-05-22 17:07:04
28
ne :
tek istediğim
2022-05-22 16:27:46
7
Mehmet Kılınç686 :
2002-2005 endustri meslek lisesi allahim yasatmasin bidaha o gunleri 😂😂😂
2022-05-22 18:40:12
4
991DAY :
no
2022-05-22 17:27:45
1
asyaaa :
çok.guzelsin 🥰🥰🥰
2022-05-23 11:08:17
0
cilekliuzay :
zaten değil miydik lan
2022-05-23 09:49:58
0
Orhan :
sorma ya
2022-05-23 15:11:38
0
acarsadettin1903 :
Güzel günlerdi
2022-05-22 18:36:48
0
Kılıç :
esmer güzeli başka oluyor ya
2022-05-23 20:54:49
0
Nail Ataş :
2003 luyumken lise ne ara bitti ya 🥺
2022-05-22 21:00:35
0
E_@нгин :
bir insan ile buluşma planı yapacaksın okulda ayarlanır telefon yok mecbur git.. kıza çıkma teklifi yaparsın yazılı Tarkan dinlermisin walkman ile🥰
2022-05-23 20:53:38
1
Dilan :
suan edebiyat ogretnemi Oluyo olacaktimmmm offf😂
2022-05-30 18:31:11
0
ALİCNTORUN :
Ben bulundum çok iyiyiydi
2022-05-22 16:12:57
0
🇹🇷 :
ben bu kıza tutulmuşum haberim yokmuş 😣
2022-05-24 16:33:59
0
GÖKHAN :
Esma çok güzel kız yaa maşallah
2022-05-25 09:51:46
0
Hazal :
cok guzel🥺
2022-05-25 23:48:05
0
Esra Ulusoy :
Benim abim 2009 da mezun oldu liseden. Ve çok mutlu
2022-05-22 22:14:50
0
eomer :
yaşadık kardeşim bununda en kralını yaşadık 🥺
2022-05-23 18:47:19
0
Ahmet kırsal :
Hafif bir Anne Hathaway havası var gibi
2022-05-22 19:57:26
0
Emrecan07 :
Büyük ihtimal bi köşede ölürdün knk
2022-05-22 15:04:54
0
Gece Rosa :
cidden güzel mi sanıyor
2022-05-23 04:02:55
0
Alevhan :
en iyi nesil galiba ya
2022-05-22 16:18:00
101
$SAMEH$ :
aşırı yakışırdı bu aradaa
2022-05-22 14:46:12
61
Batman :
Telefonsuz iki dakika duramayanlar 2000lerde olsaydim falan diyor
2022-05-23 10:57:12
8
zey :
niye seni @lalfizu ya benzettim
2022-05-22 16:54:31
8
mbk :
2004 2007 arası üç yıllık dönemde lise okudum, o zamanki kisitlamalar şimdi olsa kimse okula gitmez :)
2022-05-23 21:48:41
6
Sevvbuluttt :
büyük ihtimalle olamazdım
2022-05-22 14:44:37
6
A :
aklıma 2000ler lise deyince hep çağla tuğaltay geliyor Allah kimseye yaşatmasın
2022-05-22 15:28:45
7
ahahahwj13 :
Ben de seni aşırı isterdim
2022-05-23 14:33:00
3
Barbaros :
botunun ustunde corap gorunurse. veya etek boyu diz alti degilse disipline 😃😃😃 olsaydin gorurdun dunyanin kac bucak oldugunu
2022-05-24 15:18:07
3
Hawk :
2008-2012 var uyar mi? Uyarsa sarayım yarim kilo 😂
2022-05-23 02:05:17
3
xyz :
zaman tüneli çok yakında sinemalarda😅
2022-05-22 22:50:31
3
Unstable_page? :
erkeklere her istediğini yaptırırdın
2022-05-22 22:35:09
3
. :
@sumeyyeamasavukahveicen
2022-05-22 19:02:12
3
g :
efekt adi
2022-05-24 21:56:12
4
Vuufff :
80 kavgaları daha iyi kanatimce
2022-05-22 20:53:44
3
Ufuk Atik :
2000 mezunu olarak bu hikayede bilirkişi olabilirim. 🖐️😉
2022-05-22 18:53:17
3
Ceyda Savaş :
saçmalamayın yokluktan nasıl okuyacaktonız
2022-05-28 09:33:10
3
Orh :
Şimdi daha iyi boş ver o zamanları
2022-05-22 17:34:11
3
. :
efektin adi nee?
2022-05-22 17:09:04
3
user128426193004 :
daha dun dusundum bunu
2022-05-22 14:36:22
3
Cercis altun :
@lalfizu ya benziyosun
2022-05-22 19:14:07
3
Esat :
Ve Converslerin Vardır ☺️
2022-05-24 20:35:37
2
𝐄𝐘 :
2000 en iyi nesil keske o yillarda dogup buyuseydim 😍
2022-05-29 07:25:35
3
Ays :
kolye nerden
2022-05-22 14:48:48
3
KOLOMBİYALI İNTİKAM MELEĞİ :
telefon sosyal medya yoktu güzeldi 30 yaşında biri olarak söylüyorum
2022-05-22 19:13:59
0
To see more videos from user @esmausln, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
it’s been a while aku gacoba concealer baru! turns out sekalinya nyoba…
#capcut
#ootdfashion #OOTD
catet, 002 celestial dust!🍑🤍
কাউকে সত্যিকারের গভীরভাবে ভালোবাসলে হয়তো একদিন চোখের জল ফেলতেই হয়। সেটা সবার সামনে হোক বা রাতের নিঃশব্দ আধারে—কান্না তখন শুধু চোখের নয়, পুরো হৃদয়ের ভাষা হয়ে ওঠে। 😢 দিনের আলোয় মানুষ নিজেকে শক্ত রাখে, মুখে হাসি ধরে রাখে, যেন কিছুই হয়নি। কিন্তু রাত নামলে, চারপাশ যখন নীরব হয়ে যায়, তখন বুকের ভেতরে জমে থাকা অনুভূতিগুলো আর লুকিয়ে রাখা যায় না। তখন স্মৃতিগুলো একে একে ফিরে আসে, আর না-বলা কথাগুলো দীর্ঘশ্বাস হয়ে বেরিয়ে আসে। 🖤 তবে সব ভালোবাসার পরিণতি কান্না নয়। অনেক সম্পর্ক সুখ, শান্তি আর পূর্ণতাও এনে দেয়। কিন্তু যখন গভীর ভালোবাসা অপূর্ণ থেকে যায়, তখন সেই অপূর্ণতার ভার অনেকের কাছেই অশ্রু হয়ে ধরা দেয়। তাই সেই কান্না দুর্বলতার নয়; বরং হৃদয়ের গভীর অনুভূতির নীরব সাক্ষ্য। ❤️🩹✨#redwanvaiyaa_01 #foryoupage #sad #bdtiktokofficial🇧🇩 @TikTok Bangladesh
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy