@kinnbeauty: Mana satu agi best? #tiktokmalaysia #okayamalaysiahq #alhaalfacosmetics #settingspray

Kinnbeauty
Kinnbeauty
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 23 December 2022 13:31:47 GMT
127380
4253
89
144

Music

Download

Comments

rosel353535
🌹𝓜𝓘𝓢𝓢 𝓡𝓞𝓢𝓔𝓛🌹 :
Once Pakai alha punya bila dh abis xconfident pakai yg lain
2023-01-02 12:02:56
20
nuratikah3209
Kaaa✨ :
I pakai alha alfa seriusly xnq cri lainz😂
2023-02-16 01:31:14
3
yanasudirman
Yana Sudirman :
Aa punya dh setanding yg mahal punya.. sbb pernah pakai ada brand luar CT dgn alha. Setanding sgt👍🏻. Soo mmg better alha punya murah❤️‍🔥
2023-02-15 07:54:02
4
hajarlins
Hajarlins :
The best alha alfa punya seting spray🥰 pakai dri pagi smpai ptg pon mekap tahan lagi look freshh je😍 lurvee 🫶🏻
2023-02-15 07:56:46
11
lyaa_laa96
syaz_lya :
tq very much .. akhirnyaa Ade jugak yg explain gini huhuh .
2023-02-08 12:52:06
3
ranissyah18
Ranissyah Shop :
cantiknya Kak farahhhhhh
2022-12-24 16:38:17
1
imnothing150
bees :
Tp kan fd alha ngn okaya i prefer okaya mmg cover killer githewwww
2023-02-23 16:27:56
4
syuhadazulkifli94
cik sue :
knpe bile pkai okaya pnye mcm mlekat ehh muka😅
2023-03-21 10:06:44
1
sitiaisyah_sasa
Siti Aisyah :
Sis… utk prep makeup… set dgn setting spray dlu kn lepastu baru pakai primer kn?
2023-04-15 20:59:46
0
ikin.tanujaa
Ikin.tanuja :
kalau muka yg senang berminyak sesuai ke pakai yg glow alha alfa tu sis?
2022-12-23 14:21:27
1
chantiqanakmamy
Chantiq anak mamy :
Awak yg combination skin elok mana 1 ..
2023-03-27 06:11:27
0
solek.by.me
solek.by.me :
Sy suka mix dua2 okaya matte+AA glow😂 best lgi tahan lama hehe
2023-02-12 23:54:27
3
balqis_nasir
BalqisNasir :
suka content macam ni
2023-02-15 10:21:11
1
eiykaatykah
Sitinuratiqah :
dua best kn
2023-02-15 09:59:02
1
namakaubungaaaa
zarachan 💸 :
wah best lah content mcm ni sng nak buat pilihan saya pun tgh confuse nak mana satu lps tgk ved dah tau nak beli apa, teruskan content mcm ni sis 🥰
2023-03-12 10:41:23
2
nsr_na
aashaa❤️ :
saya lebih suka AA serius mmg tahan lama makeup stay dari pagi smpai malam
2023-03-10 16:08:00
2
evolhairstudio
Evolhairstudio 🇲🇾🇸🇬 :
AA ♥️♥️
2023-03-06 16:23:15
2
norhanizanieza
Norhaniza Nieza :
tq info....
2023-02-18 13:46:44
2
_mylv9
𖹭.ᐟ :
yg aa boleh guna as primer juga ke?
2024-02-22 12:47:29
0
luziawati
Mua Mazwati Mat :
Ye Alha mmg tahan elok sgt..
2023-02-27 05:17:28
1
jue_intanpayung
Mua Jue avocado🥑netizen pasar :
🥰🥰🥰 alhalfa ttp jdi pilihan
2023-03-10 04:55:28
1
gee2722
gee2722 :
tq info nya🥰
2023-02-15 09:17:09
1
yanksuhaidah
Ys💞 :
AA mmng elok. pkai makeup dri pgi smpai mlm still maintain ❤️
2023-03-02 17:34:33
1
maisarahhhhhhhhhh_
Nur Maisarah Hassan :
Saya pkai shimmer yg okaya tu kulit saya mcm jdi melekit lps spray🥺 knpe eh
2023-01-02 10:40:26
1
qrstuv293
VWXYZ :
sis boleh rekemen loose powder ? alha @ okaya?🥰
2023-02-04 13:20:34
4
To see more videos from user @kinnbeauty, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About