Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@kinnbeauty: Mana satu agi best? #tiktokmalaysia #okayamalaysiahq #alhaalfacosmetics #settingspray
Kinnbeauty
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 23 December 2022 13:31:47 GMT
127380
4253
89
144
Music
Download
No Watermark .mp4 (
27.15MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
27.15MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
🌹𝓜𝓘𝓢𝓢 𝓡𝓞𝓢𝓔𝓛🌹 :
Once Pakai alha punya bila dh abis xconfident pakai yg lain
2023-01-02 12:02:56
20
Kaaa✨ :
I pakai alha alfa seriusly xnq cri lainz😂
2023-02-16 01:31:14
3
Yana Sudirman :
Aa punya dh setanding yg mahal punya.. sbb pernah pakai ada brand luar CT dgn alha. Setanding sgt👍🏻. Soo mmg better alha punya murah❤️🔥
2023-02-15 07:54:02
4
Hajarlins :
The best alha alfa punya seting spray🥰 pakai dri pagi smpai ptg pon mekap tahan lagi look freshh je😍 lurvee 🫶🏻
2023-02-15 07:56:46
11
syaz_lya :
tq very much .. akhirnyaa Ade jugak yg explain gini huhuh .
2023-02-08 12:52:06
3
Ranissyah Shop :
cantiknya Kak farahhhhhh
2022-12-24 16:38:17
1
bees :
Tp kan fd alha ngn okaya i prefer okaya mmg cover killer githewwww
2023-02-23 16:27:56
4
cik sue :
knpe bile pkai okaya pnye mcm mlekat ehh muka😅
2023-03-21 10:06:44
1
Siti Aisyah :
Sis… utk prep makeup… set dgn setting spray dlu kn lepastu baru pakai primer kn?
2023-04-15 20:59:46
0
Ikin.tanuja :
kalau muka yg senang berminyak sesuai ke pakai yg glow alha alfa tu sis?
2022-12-23 14:21:27
1
Chantiq anak mamy :
Awak yg combination skin elok mana 1 ..
2023-03-27 06:11:27
0
solek.by.me :
Sy suka mix dua2 okaya matte+AA glow😂 best lgi tahan lama hehe
2023-02-12 23:54:27
3
BalqisNasir :
suka content macam ni
2023-02-15 10:21:11
1
Sitinuratiqah :
dua best kn
2023-02-15 09:59:02
1
zarachan 💸 :
wah best lah content mcm ni sng nak buat pilihan saya pun tgh confuse nak mana satu lps tgk ved dah tau nak beli apa, teruskan content mcm ni sis 🥰
2023-03-12 10:41:23
2
aashaa❤️ :
saya lebih suka AA serius mmg tahan lama makeup stay dari pagi smpai malam
2023-03-10 16:08:00
2
Evolhairstudio 🇲🇾🇸🇬 :
AA ♥️♥️
2023-03-06 16:23:15
2
Norhaniza Nieza :
tq info....
2023-02-18 13:46:44
2
𖹭.ᐟ :
yg aa boleh guna as primer juga ke?
2024-02-22 12:47:29
0
Mua Mazwati Mat :
Ye Alha mmg tahan elok sgt..
2023-02-27 05:17:28
1
Mua Jue avocado🥑netizen pasar :
🥰🥰🥰 alhalfa ttp jdi pilihan
2023-03-10 04:55:28
1
gee2722 :
tq info nya🥰
2023-02-15 09:17:09
1
Ys💞 :
AA mmng elok. pkai makeup dri pgi smpai mlm still maintain ❤️
2023-03-02 17:34:33
1
Nur Maisarah Hassan :
Saya pkai shimmer yg okaya tu kulit saya mcm jdi melekit lps spray🥺 knpe eh
2023-01-02 10:40:26
1
VWXYZ :
sis boleh rekemen loose powder ? alha @ okaya?🥰
2023-02-04 13:20:34
4
To see more videos from user @kinnbeauty, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Robbie Lawlor crime story. #fyp #foryou #crime #criminal
Sorry guys, been a few days since my last upload🧍♂️ This is lowkey garbage, take it. Don’t know why the last of the sound was cut off😔 #cod #callofduty #ghost #callofdutymodernwarefare #modernwarfare
Bay màu tuổi thơ | Nobita ❤ shizuka
we chillin
Emotion...! 💫😅⚔️🪖 #CapCut #BDArmy #fouryoupage #viralvideo #বাংলাদেশ_সেনাবাহিনী
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy