Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@syzafrhna: Replying to @Nurul Ain Tahat jom amalkan Vitamin C dari sekarang ✅ #amwaybusinessowner #amway #amwaymalaysia #amwayfamily #nutrilite #biocplusnutrilite #nutriliteamway
Syaza 🎀 SEL
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 04 January 2023 03:20:39 GMT
1750458
59094
960
10263
Music
Download
No Watermark .mp4 (
8.33MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
3.75MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
ᗩᒪYᗩᗩ ✨ :
makan lecithin E boleh cut makan & mengenyangkan.. dr 68kg , skrg 56kg
2023-01-07 06:35:19
216
user0027100100 :
vitamin c ada banyak benefit tu memang betul, yang salah cara penyampaian sahaja🥰
2023-01-07 05:20:01
326
daamyqi :
Sy pun makan vit c ni da sthun lebih dari muka Breakout teruk Smpai la dh better sangat . parut cpt je hilang. consume ni xyh beli skincare bnykii🥺
2023-01-23 11:50:48
213
Noor Areini :
sis maaf... sy consume vit c amway ni dlm 2 bulan, byk perubahan sy dpt, haid tak datang, sakit pinggang dan berat naik mendadak. bila sy stop
2023-06-21 14:29:14
56
🌸 IlaFadzillah 🌸 :
recommend kt sy vit utk kanak2 yg sush mkn. xnk yg gummy. please
2023-01-08 18:50:53
69
aqxlh :
apa beza bio c dgn salmon?
2023-02-02 04:45:35
18
Amey :
kalau utk mind anak apa yer
2023-01-07 04:29:51
21
CEO OF LESUNG PIPIT🌹 :
dimana ada jual ye
2023-01-07 03:44:14
2
KLiCK BROW :
bio c ni bagus utk resdung ya? please anyone text me..
2023-03-07 12:08:09
5
𝓛. :
nk tnya ada kesan sampingan tk kalau consume Amway ni contohnya kerosakkan buah pinggan ?
2023-08-13 12:13:17
5
🤍 ديانا دي :
ibu mengandung boleh minum ke sis
2023-01-14 14:58:32
41
Khai V🎱 :
berapa harga sebotol?
2023-01-07 06:50:08
2
a. :
untuk remaja sesuai ke?
2023-01-18 10:48:54
2
ryaayraa :
kalau ambil 2 tablet boleh ke ?😂
2023-01-08 03:55:51
1
v.ryl :
umur berapa ja boleh makan teens boleh tak?
2023-01-20 02:33:27
2
Usernotfound :
Nk tnye , kenapa saya consume jadi pening2
2023-01-09 09:41:29
2
izzhatrahh :
woww
2023-01-07 03:58:00
1
Hnizabizz :
Salam.. boleh share
2023-01-05 11:12:16
2
°。🧸𝓓𝓸𝓵𝓵𝓲𝓮𝓿𝓮 𓏲⋆🧺𖦹 ₊ :
10 thn keatas blh mkn ke?
2023-01-28 04:49:42
2
abɞ :
boleh makan start umur berapa sis?
2023-01-20 02:54:49
2
H :
cara mkn dia mcm mana sis
2023-01-08 11:31:40
1
M. A. S :
sy nak share boleh....
2023-01-07 03:41:13
1
Afiq Murad :
nak beli boleh ?
2023-01-04 11:33:43
2
To see more videos from user @syzafrhna, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#CapCut#GnosisCyberAfro #Ramanya #AfroHouse #FuturisticEthno 🔥 RAMANYA — O SINGURĂ SCÂNTEIE 🔥 528Hz Love & Unity • Gnosis Cyber-Afro Tech • Futuristic Etno-Ridim/Gnosis-Ridim Am lăsat sabia jos. Am încetat să mai caut răspunsul în afară. Și când am privit înăuntru… lumina era deja acolo. ❤️ „RAMANYA — O Singură Scânteie” este o călătorie sonoră despre pace, iubire, iertare și întoarcerea la ceea ce ne unește. Afro-House-ul se întâlnește cu rădăcinile etno: vioară, acordeon, țambal, flaut și tulnic, peste un groove organic și futurist. Un dialog între Pământ și tehnologie, între tradiție și viitor. Nu este despre cine are dreptate. Nu este despre cine câștigă. Este despre momentul în care alegi să lași lupta jos. 🌍 O singură inimă. 🔥 O singură scânteie. ❤️ O singură lumină. RAMANYA E PACE. FOCUL E IUBIRE. SUNTEM O SINGURĂ SCÂNTEIE. 🎧 Ascultă. Simte. Dansează. Și lasă muzica să vorbească.
Esplit de 1 tonelada que cubre 1500sqft @Garvee Appliance #minisplit #split #aireacondicionado #garveeappliance
#dangerlyoha
#niche
Essa tem sido a melhor campanha de whatsapp no meta ads em 2026. #trafego #trafegopago #empreendedorismo
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy