@walif_k: Replying to @ted_bruce32 okay 👍🏼 #fypシ #klfitnessguy #tiktokmalaysia #dietmalaysia

𝙒𝙖𝙡𝙞𝙛 𝙆
𝙒𝙖𝙡𝙞𝙛 𝙆
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 11 January 2023 08:19:00 GMT
1050041
56916
410
977

Music

Download

Comments

ayna.latif
( 𝙖𝙞𝙣𝙖 ) ✧* 🍉 :
ok maceh nnti sy makan takoyaki, awk mkn je nasi tu eh
2023-01-13 17:12:47
2008
kaknaz_
♡₊˚ 𝓐𝓾𝓵𝓲𝓪 ˚₊♡ :
siyes la 5 biji 500 igtkan around 300-350 je 😳
2023-01-13 16:22:47
262
kuihraya00
nyenye :
bang.. saya dah 2 minggu konsisten calorie deficit dan 10k steps.. tapi kenapa berat turun 2kg je.. and mantain gitu je.. hmpir giveup🤧
2023-01-12 23:17:37
57
gatoportu
mau gato :
ayam mekdi plak
2023-01-31 02:40:20
1
sully.who
sully.who 💃🏻 :
Nak thu maksud if tu ape🥹
2023-01-14 01:58:24
0
alsuuuy
asa🦋 :
I eat 8 takoyaki at once 👁👄👁
2023-02-01 08:06:54
7
slicers777
Devan Ritchmend :
makan je💅🏻 asalkan kawal kuantiti 😂 jgn banyak and kerap sgt
2023-01-16 10:45:56
1
kucengflyterbangaway_
Kucingtuterbang :
Makanan feveret sye tu🥺
2023-02-09 08:17:41
1
jaenaakimi
little yayana :
kenapa nk pilih klu boleh makan dua2 😂
2023-02-09 13:29:00
1
natcracker0
nat cracker :
pokoknye kene pilih real food ke? betul ke pemahaman sy ni?
2023-01-13 18:37:22
1
fvrvhlee
FL ✨ :
Allahu 5 pcs 500 dah………
2023-01-11 10:34:44
1
zhhinn
zzz :
senang cerita makanan yang diperbuat daripada tepung gandum sangat la tinggi calories
2023-01-15 03:43:47
1
younachic
Sa Husna :
Tapi rasa tak sama
2023-01-14 03:09:31
1
nfq93
Wolverine's Wife :
The “tak lapar sngt, nak makan ringan2 je” kinda of food 😂
2023-01-13 16:22:16
1
chyii_ss
ipah :
mcm mana abg kira
2023-01-14 12:21:04
1
reeq_10
Zyneth :
nasi dagang 🤤
2023-01-14 10:32:20
3
princessjihyo22
Princess jihyo :
jd inget kmrn makan somay sma kuah kacang yg bnyk bgt trnyata itu kalorinya tinggi bgt dan gk kenyanh 🥺
2023-03-11 05:13:03
7
bylovelizz
Liz :
Sejak follow tiktok brother ni, semakin takut aku nak makan mcam2😅
2023-01-12 12:39:15
1
miss_aimel
Aimel :
seriouslah total 500 kaloriiii 😭
2023-01-11 09:16:28
2
wati3563
wati3563 :
x ckup klu mkn 1...hahhaa
2023-01-11 08:52:35
2
shashazli
S :
klu ye pon masuk la dulu tako tu..rugi tau🥺
2023-02-15 16:46:30
1
asyaacob
Asyaacob :
Nasi dagang lagi kenyanggg
2023-01-13 16:11:13
3
nobodiezzzz
Luq :
Nah i will stick to takoyaki 😋
2023-01-13 15:56:05
4
acappz676767
Rªf~✌️ :
teruskan content mcm ni untuk memudahkan lebih ramai mengenai khasiat sesuatu makanan 🥰🥰
2023-01-11 08:48:32
2
To see more videos from user @walif_k, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About