Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@walif_k: Replying to @ted_bruce32 okay 👍🏼 #fypシ #klfitnessguy #tiktokmalaysia #dietmalaysia
𝙒𝙖𝙡𝙞𝙛 𝙆
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 11 January 2023 08:19:00 GMT
1050041
56916
410
977
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.06MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.06MB
)
Watermark .mp4 (
2.17MB
)
Music .mp3
Comments
( 𝙖𝙞𝙣𝙖 ) ✧* 🍉 :
ok maceh nnti sy makan takoyaki, awk mkn je nasi tu eh
2023-01-13 17:12:47
2008
♡₊˚ 𝓐𝓾𝓵𝓲𝓪 ˚₊♡ :
siyes la 5 biji 500 igtkan around 300-350 je 😳
2023-01-13 16:22:47
262
nyenye :
bang.. saya dah 2 minggu konsisten calorie deficit dan 10k steps.. tapi kenapa berat turun 2kg je.. and mantain gitu je.. hmpir giveup🤧
2023-01-12 23:17:37
57
mau gato :
ayam mekdi plak
2023-01-31 02:40:20
1
sully.who 💃🏻 :
Nak thu maksud if tu ape🥹
2023-01-14 01:58:24
0
asa🦋 :
I eat 8 takoyaki at once 👁👄👁
2023-02-01 08:06:54
7
Devan Ritchmend :
makan je💅🏻 asalkan kawal kuantiti 😂 jgn banyak and kerap sgt
2023-01-16 10:45:56
1
Kucingtuterbang :
Makanan feveret sye tu🥺
2023-02-09 08:17:41
1
little yayana :
kenapa nk pilih klu boleh makan dua2 😂
2023-02-09 13:29:00
1
nat cracker :
pokoknye kene pilih real food ke? betul ke pemahaman sy ni?
2023-01-13 18:37:22
1
FL ✨ :
Allahu 5 pcs 500 dah………
2023-01-11 10:34:44
1
zzz :
senang cerita makanan yang diperbuat daripada tepung gandum sangat la tinggi calories
2023-01-15 03:43:47
1
Sa Husna :
Tapi rasa tak sama
2023-01-14 03:09:31
1
Wolverine's Wife :
The “tak lapar sngt, nak makan ringan2 je” kinda of food 😂
2023-01-13 16:22:16
1
ipah :
mcm mana abg kira
2023-01-14 12:21:04
1
Zyneth :
nasi dagang 🤤
2023-01-14 10:32:20
3
Princess jihyo :
jd inget kmrn makan somay sma kuah kacang yg bnyk bgt trnyata itu kalorinya tinggi bgt dan gk kenyanh 🥺
2023-03-11 05:13:03
7
Liz :
Sejak follow tiktok brother ni, semakin takut aku nak makan mcam2😅
2023-01-12 12:39:15
1
Aimel :
seriouslah total 500 kaloriiii 😭
2023-01-11 09:16:28
2
wati3563 :
x ckup klu mkn 1...hahhaa
2023-01-11 08:52:35
2
S :
klu ye pon masuk la dulu tako tu..rugi tau🥺
2023-02-15 16:46:30
1
Asyaacob :
Nasi dagang lagi kenyanggg
2023-01-13 16:11:13
3
Luq :
Nah i will stick to takoyaki 😋
2023-01-13 15:56:05
4
Rªf~✌️ :
teruskan content mcm ni untuk memudahkan lebih ramai mengenai khasiat sesuatu makanan 🥰🥰
2023-01-11 08:48:32
2
To see more videos from user @walif_k, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Chat was on fire! Ku langsung cobain vibing dilive meskipun suara nya meleset parah 😭 tapi pake Soundbar Vivan S2 tetap asik 🫶#tiktoklive #livehighlights #vivan #soundbar
#vir #vir #vir #vir #vir
#filmmunafik #MunafikMelawanIblis #BahayaJadiMunafik #MunafiknyaIndo
#❤️🔥💔🐍🙏🏽 #s_______zoyi_♥️ @🥀
[email protected]
@JA🥀
First Baber Edit / Click follow button / DM For Paid edits #edit #babarazam #cricket #pakistani_tik_tok
Mẹo ngắm bi đơn giản nhưng cực kỳ hiệu quả! #KyThuatBida #HocBida #Billiards #KiếnThứcCơBảnCấpĐộCấpCủaNgườiMớiBắtĐầuBiBilliard
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy