@amirkbadshah: #answer to @👉hy😍 Murshid👈😍🙏🙏🥀💔 Wo gao jisko ham 1971 mai kho chuke #gilgit #baltistan #gb #gilgitbaltistan #foryou #foryoupage #pakistanarmy #army #Pakistan #armyman #ghq #Love #facts #amazingfacts #newfacts #lovefacta
amir badshah Kakakhel
Region: PK
Saturday 14 January 2023 07:55:54 GMT
Music
Download
Comments
Ahmed :
because we have Lumber one
2023-01-14 17:44:13
20
faizanrajpoot :
hum na Chamb bhi to jheeta Tah?
2023-01-24 03:45:02
0
Jamal :
We didn't lose that area,we got chamb in return which is very fertile.
2023-01-24 11:15:10
1
Salman Danish Seemi :
bikul
2023-01-14 13:34:57
4
عمر البلوشي :
Bhai dollar do ye tery liye bheria town me b jung lare gy
2023-02-03 20:55:03
0
Unknown Unknown989 :
black vigo os outside just see
2023-01-17 14:17:45
4
Gulryz :
Because attacking after 1999 can cause a nuclear war, 1 village is not worth enough to destroy 2 countries
2023-02-05 10:35:11
2
Mushi :
Kio keh hamari fauj businesses may masroof hay.
2023-02-04 18:44:13
0
⚜️MEHAR⚜️ :
dollor ki army hy😥
2023-01-14 13:58:51
4
commentmaster007 :
Lahore bhi almost gaya hi tha😂
2023-02-03 23:05:30
0
Saif🪐 :
kyonke 80 percent bdght enjoy karhe hn
2023-02-15 01:24:10
0
🇵🇰 :
fake
2023-01-23 04:55:26
0
ص🫀 :
😂😂😂😂
2023-02-04 20:22:25
0
oye chacha live :
dollar army chor lanti
2023-02-02 17:19:41
1
MR_ star :
in ky Liya to kashmir bhi hum ny hum pashtoono ny academy kia hai
2023-02-05 17:00:17
0
Abid Shehzad :
tu world war 3 lagwaye ga😅
2023-02-09 01:01:51
0
Rahman Afridi :
humri foji ab srif ak Acha property dealer ha
2023-01-15 04:07:08
51
ᴹ.__𝙹𝚍 :
Q k humeri fooj ko dollars chye bus
2023-01-15 15:37:49
19
Faizi :
dollar general
2023-01-14 15:35:41
10
Inzamam Zahoor :
Paisy ka chaker babu bahiya pasy ka chakar
2023-01-16 18:50:22
4
ikraam uh :
Dollars😁
2023-01-22 18:12:30
4
Ak :
Ku Ka abai tk wo dollars ma msrf ha 👌🇵🇰
2023-01-14 15:21:59
3
Deep :
93k
2023-01-24 22:02:18
2
V I R G O :
By the way as a Pakistani mujhe afsoos hai keh Pakistan kya kiya hai 75 years hoo gaye independence liye howy abhi tak kuch ni kiya na economy stable
2023-01-14 13:54:19
2
USMAN/86 :
sari army Lahore wali side p bola li thi. issi ka faida uthaya India ne.
2023-01-15 04:18:09
2
Fox beard :
Lucky people
2023-01-29 19:33:47
1
Salman Danish Seemi :
shukar hay kise nay to awaz uthai Mera Dil dukhi hota tha k koi nahi bolta turtuk
2023-01-14 13:35:27
1
tindsteel :
they collect only $$$$ not able to fight😂😂
2023-01-29 04:00:23
1
Feefu :
DHA ma plots khareed rhy thy busy thy yar
2023-01-29 03:20:31
1
I am hungry… :
They got plots in DHA …..
2023-01-29 00:42:54
1
عباسی 🏴 :
Phlay fog sayasat sa ty niklay
2023-01-28 21:15:47
1
Sohail Ahmed :
Lumber one army
2023-01-28 16:02:57
1
Çherrry :
hamari pak army, political engineering, DHA, Fertilizer, cement business m busy hy, is lye
2023-01-28 18:38:13
1
Sad Bite :
48میں کشمیر 71 میں 93 ہزار فوجی قید بنگلہ دیش 84 میں سیاچن، سر کریک، کارگل پر بری طرح ناکامی اور ہزاروں فوجیوں کی شہادت ،
2023-01-14 16:29:49
1
lord_morningstar :
attack and reclaim it
2023-01-14 16:29:11
1
hacker 42 :
OMG LAMBER ONE 😂😂😂😂😂😂😂
2023-01-14 21:12:00
1
Musa Lucky Balti :
ma Pakistan ky usi boudar ky gwun sa hn
2023-01-14 20:38:51
1
Ali Kazmi :
dollars vollars la liye hoonge
2023-01-14 17:55:33
1
Balti Kaka :
wrong information spreading . that village occupied by indian army in 1999. during kargil war
2023-01-14 14:00:09
1
Ishfaq Rasool :
im from baltistan and it's true and our army is coward and it's busy in capturing our people's land so shameless
2023-01-14 18:24:22
1
Balti Kaka :
i belongs to GB n all of my knowledge it was in 1999 before kargil war every pakiskistani is allowed to visit turtuk.
2023-01-14 15:38:49
1
Arslan Khan :
Cauz they are constructing DHA coward bastards hero in ISPR dramaz
2023-01-28 21:15:59
0
khan884488 :
Q k jitni war lari Han sab haaray han. Is k liya b jang kar k konse jeet jani thi hum nay😂😂 asse keh ditta mitti pao Mulk humara nazak mor py ha😂
2023-01-29 04:24:56
0
Ari :
Toolay only fight inside the country
2023-01-29 03:06:07
0
𝓦𝓪𝓼𝓮𝓮𝓶 ,..,.🍁 :
ہمارے ڈالر آرمی کو اگر کسی کی خوشامد کرنے سے فرصت ملے تو پاکستان کا سوچیں
2023-01-29 02:02:43
0
Mohammad Riaz :
جب سیز فائر لائن کو ایل او سی بنایا گیا تو اندرا گاندھی کے کہنے پر بونڈری تبدیل کی . چھمب لیا ترتوک دیا اور علاقہ بھی دیا
2023-01-28 22:00:18
0
Usman Shehzad :
😂😂😂😂
2023-01-28 21:50:19
0
moonkhan :
ہماری فوج پاکستان کو فتح کر رہی ہے۔
2023-01-29 18:56:15
0
Iftikhar Siddiqui :
Pani nhi tha
2023-01-28 20:05:55
0
Muhammad Umar :
apny logo ko sidah kr ny ma busy ho gy D.H.A banany ma busy ho gy thy
2023-01-28 19:52:40
0
ʀ ᴀ ᴇ ᴇ ꜱ 🍁 :
Gilgit Baltistan is an independent City 🚩.
2023-01-28 19:50:53
0
Nizam@84 :
Humari Fauj Apna hi Mulk Fatah krny main Lagi hoi hy!!
2023-01-28 19:16:08
0
it's. Malik :
hamri army iss village ko iss liye azad ni karwati k peche say kahi Pakistan azad na ho jaye
2023-01-28 19:04:08
0
xeeshan :
Turbat pakistan me hai, University of Turbat...
just Google it bro
2023-01-30 18:57:11
0
To see more videos from user @amirkbadshah, please go to the Tikwm
homepage.