@noori_ahlifarmasi: Elakkan 4 Jenis Makanan Ini Semasa Datang Haid / Period Perempuan #Haid #Period #masalahperempuan #Senggugut #kesihatanwanita #NooriAhliFarmasi #Pharmacist #petua #tipskesihatan #tipskesihatanwanita #Wanita

Noori | Ahli Farmasi
Noori | Ahli Farmasi
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 30 January 2023 12:24:12 GMT
2468950
183403
3017
42667

Music

Download

Comments

haslindaadzha
لين :
Masalahnye period ni mcm org mengandung. Tiber mengidam coklat 🤣🤣
2023-01-30 19:45:59
7563
nisahassan11
khai🌱 :
Kenapa haritu saya dengar talk dia kata boleh je minum air sejuk atau berais, depend pada badan masing2 atau mcm mana?😅
2023-01-31 04:23:24
291
shaalhaq
Siti Aishah🕊️ :
kenapa craving semua makanan tu masa peod.
2023-02-01 07:05:36
291
farahasyeeqen7
farahasyeeqen7 :
tpi time period tulah kita craving coklat dan coffe 😂
2023-01-31 16:29:20
76
vllagwmni
risha ੈ♡˳ :
kalau period lambat saya nak buat apa 😭😭
2023-01-31 08:41:05
5
nochu_tororo
Nochutae🕊️ :
but i cant skip caffeine 😭
2023-02-01 13:37:02
5
iwannaendme13
🌊 :
kenapa during/before period saya craving high sugary f&b? 🥺🥺
2023-01-31 02:13:48
5
ginayusuff6780
Gina Yusuff735 :
semua Yang Di sebut memang teringin sangat masa nak dtg period...
2023-01-31 08:16:13
5
wheresiceagebaby
nur :
baru lepas makan chocolate
2023-01-31 09:10:56
153
hayatihjwahid
BondaSofea :
kalau time period xmkn coklat sy akan stress dan senggugut. mkn coklat semua hilang
2023-01-31 12:39:53
5
maryamhumaira93
Mek Purple 💜 :
alaa...Coklat mmg teringin msa period la sis. wktu x period xpula rasa nk mkn. hahaha
2023-01-31 13:08:24
51
sbby9544
abby9544 :
haid saya turun x lancar apa yg elok dimakan ya
2023-01-30 16:14:16
5
enurmrdh._
enurmrdhh._ :
masalahnya semua yang dilarang la yang saya suka 😌
2023-01-31 16:21:05
5
kocikin21
Kuaci2025 :
makan je..badan masing2 x sama..makan secara sederhana should be ok..🥰
2023-02-01 15:15:15
5
lishwmelse811
neuralcoupling :
semua aku hentam sebab teringin
2023-01-31 01:22:38
5
mhmin.hs
vy :
baru je lalu fyp pasal tips kalau gf period kene bagi chocolate aaa jeng
2023-02-07 15:44:37
5
mimibtsm
moi :
ya Allah time time period ni laa teringin nak semua keempat empat ni😭😭😭😭
2023-02-01 14:04:26
5
aaidadida
aaidadida :
me drinking iced latte and eating brownies for comfort 🫠
2023-01-31 16:26:57
5
babysitter98_
Ra’rass store ✨ :
takmasalahnya semua ni la ak cri time period 🫠
2023-02-21 02:13:39
6
rinileefsrl
Rini Lee :
😅 Masa period memang terpaksa makan coklat kalau sakit senggugut. Makan tu jadi kurang sikit lega sikit lah
2023-01-31 15:57:25
5
opmdlhyr
opmdlhyr :
tak minum susu pun kema senggugut juga.. mcm mna tu..
2023-01-30 16:11:42
5
sue78_
sueshop19 :
time period la craving yg sweet² 🤭
2023-02-01 14:18:10
5
storefufu21
Faaaarrrrr :
Mslhnya bila period la smua yg xleh tu tekak trasa nk sgt2😅😅
2023-02-17 17:36:02
20
ros_quartz
ros :
serious question, mcm mana minuman sejuk atau ais dpt menyebabkan pembekuan darah? sedangkan ia akan masuk ke dalam perut dan menjadi lebih hangat?
2023-01-31 02:33:41
11
To see more videos from user @noori_ahlifarmasi, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About