Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@noori_ahlifarmasi: Elakkan 4 Jenis Makanan Ini Semasa Datang Haid / Period Perempuan #Haid #Period #masalahperempuan #Senggugut #kesihatanwanita #NooriAhliFarmasi #Pharmacist #petua #tipskesihatan #tipskesihatanwanita #Wanita
Noori | Ahli Farmasi
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 30 January 2023 12:24:12 GMT
2468950
183403
3017
42667
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2.74MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.43MB
)
Watermark .mp4 (
2.74MB
)
Music .mp3
Comments
لين :
Masalahnye period ni mcm org mengandung. Tiber mengidam coklat 🤣🤣
2023-01-30 19:45:59
7563
khai🌱 :
Kenapa haritu saya dengar talk dia kata boleh je minum air sejuk atau berais, depend pada badan masing2 atau mcm mana?😅
2023-01-31 04:23:24
291
Siti Aishah🕊️ :
kenapa craving semua makanan tu masa peod.
2023-02-01 07:05:36
291
farahasyeeqen7 :
tpi time period tulah kita craving coklat dan coffe 😂
2023-01-31 16:29:20
76
risha ੈ♡˳ :
kalau period lambat saya nak buat apa 😭😭
2023-01-31 08:41:05
5
Nochutae🕊️ :
but i cant skip caffeine 😭
2023-02-01 13:37:02
5
🌊 :
kenapa during/before period saya craving high sugary f&b? 🥺🥺
2023-01-31 02:13:48
5
Gina Yusuff735 :
semua Yang Di sebut memang teringin sangat masa nak dtg period...
2023-01-31 08:16:13
5
nur :
baru lepas makan chocolate
2023-01-31 09:10:56
153
BondaSofea :
kalau time period xmkn coklat sy akan stress dan senggugut. mkn coklat semua hilang
2023-01-31 12:39:53
5
Mek Purple 💜 :
alaa...Coklat mmg teringin msa period la sis. wktu x period xpula rasa nk mkn. hahaha
2023-01-31 13:08:24
51
abby9544 :
haid saya turun x lancar apa yg elok dimakan ya
2023-01-30 16:14:16
5
enurmrdhh._ :
masalahnya semua yang dilarang la yang saya suka 😌
2023-01-31 16:21:05
5
Kuaci2025 :
makan je..badan masing2 x sama..makan secara sederhana should be ok..🥰
2023-02-01 15:15:15
5
neuralcoupling :
semua aku hentam sebab teringin
2023-01-31 01:22:38
5
vy :
baru je lalu fyp pasal tips kalau gf period kene bagi chocolate aaa jeng
2023-02-07 15:44:37
5
moi :
ya Allah time time period ni laa teringin nak semua keempat empat ni😭😭😭😭
2023-02-01 14:04:26
5
aaidadida :
me drinking iced latte and eating brownies for comfort 🫠
2023-01-31 16:26:57
5
Ra’rass store ✨ :
takmasalahnya semua ni la ak cri time period 🫠
2023-02-21 02:13:39
6
Rini Lee :
😅 Masa period memang terpaksa makan coklat kalau sakit senggugut. Makan tu jadi kurang sikit lega sikit lah
2023-01-31 15:57:25
5
opmdlhyr :
tak minum susu pun kema senggugut juga.. mcm mna tu..
2023-01-30 16:11:42
5
sueshop19 :
time period la craving yg sweet² 🤭
2023-02-01 14:18:10
5
Faaaarrrrr :
Mslhnya bila period la smua yg xleh tu tekak trasa nk sgt2😅😅
2023-02-17 17:36:02
20
ros :
serious question, mcm mana minuman sejuk atau ais dpt menyebabkan pembekuan darah? sedangkan ia akan masuk ke dalam perut dan menjadi lebih hangat?
2023-01-31 02:33:41
11
To see more videos from user @noori_ahlifarmasi, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
TXA Brightening Eye Patch✨ @celimax.global #celimax #yesstyle #GlowWithTXA
Membalas @Mama khalidd tunjukan video ini ya ke kasir #dimsum #dimsumyang
Tiada Tara goes to…. @jktgo! #jktgo#bazaarjakarta#bazaar#fyp
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy