@blackmores_malaysia: Jika kami disuruh untuk memilih satu perkara tentang Blackmores Omega-3 Fish Oil 🐟, kami tak tahu yang mana nak pilih; sama ada faedahnya atau jika ia mudah ditelan. #omegafishoil #generalhealth #blackmoresmy #BlackmoresMalaysia #Blackmores #tiktokshopmalaysia🇲🇾 #foryoupage
Saya ambil yng triple strenght makan 1 biji sekali jek…mmg bertenaga jek badan bulan2 pose nih
2023-04-04 03:32:27
23
Bunga :
Pregnant blh amik ke
2025-10-11 02:44:29
0
samsia🤗 :
ingin bertanya ini untuk apa ya,sbp bru nk cuba2 beli tpi nk cri mna yg ssui
2025-09-16 07:46:31
0
Yaya. :
Hi bole tak makan serentak dgn Bio Ace plus?
2024-11-13 09:06:23
1
zuleyaniezakaria :
setiap kapsul 1000mg ke?
2025-09-14 11:08:56
0
Cheq Mimiey :
yg ni ssuai utk ibu hamil x?
2024-02-17 04:11:46
0
hollyscenervy :
dia boleh meredakan penyakit Eczema tak?
2025-08-02 13:57:18
0
Nyet :
saya ambik 2 biji sehari ok ke
2025-08-28 15:10:58
0
Zaharah Osman KakZa :
kenapa sampai 1000mg, keperluan sehari sepatutnya berapa?
2023-03-28 15:35:24
3
mochamochiiii_99 :
Hi ni ok ke ibu mengandung makan?
2025-12-14 11:30:11
0
EPUL.TINT⚡️ :
Boleh turun kan kolestrol tak ?
2025-08-15 00:12:56
0
:
makan sebiji sehari sahaja boleh kan
2025-07-15 00:09:39
1
YOWW :
Omega 3 ni betul ke bagus untuk kesihatan rambut.
2024-06-24 00:36:56
0
Ⓜ️ :
Kalau ada benjolan di tengah leher, dan ada makan ubat darah tinggi boleh ke makan ni
2026-01-04 07:53:16
0
Mex Rara :
makan malam sebelum tidur boleh ke?
2026-02-28 14:34:58
0
Yuja Mikan :
Boleh tanya, Kenapa y 1000mg 3 kali sehari tapi yang 1500mg sehari sekali?
2023-05-15 07:27:56
5
DaD :
cara makannya gimana? gigit dan kunyah biasa aja?
2024-06-08 15:29:20
0
:
hi yg ni boleh makan sekali dgn zinc plus tak
2025-07-15 00:09:20
0
coccyx :
Hai saya pregnant 10 week. Saya dah terbeli fish oil 1000mg ni instead of yang pregnancy & bf gold tu. Kalau saya continue, berapa dos yang disarankan per day?
2025-06-04 05:32:25
0
SITI AZIZ🍉 :
yg ni UTK apa?
2023-03-17 03:03:20
0
𝓚𝓪𝓴𝔂𝓸𝓷𝓰𝓔𝓶𝓹𝓲𝓻𝓮 🎀 :
sy nak cancel .nape tk accep
2023-03-29 12:21:00
3
bulansarimakeup :
Untuk anak umur 3 tahun bisa min?
2024-07-31 06:30:21
0
🎀 :
bole makan serentak dengan vitamin D3 1000ui ?
2025-02-01 07:33:36
0
FaizPna :
Boleh makan serentak dgn multivitamin x?
2025-05-22 01:52:08
0
Ann :
Boleh ke makan omega serentak dengan garlic oil?
2025-04-28 13:57:47
0
To see more videos from user @blackmores_malaysia, please go to the Tikwm
homepage.