@ain.nuhaa: The best solution to treat dark spot and acne scars ✨ #fyp #skintificmy #skintificsymwhite377

Nuha 🕊
Nuha 🕊
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 22 February 2023 07:58:54 GMT
557531
3270
64
195

Music

Download

Comments

lalala9682
panda :
utk acne scar bleh ke? and saya pakai makin kusam la🥺 rasa mcm nak jual balik jer
2023-06-24 11:14:27
2
tylaaa211
Tylaaa211 :
saya dah pakai. nampak bnyak perubahan selepas satu bulan ..even xhilang semua.
2023-03-17 21:49:28
3
khalisahafify
Matahari :
Kita pakai mosturizer je pun dah best. Belum gabung ni lagi. Mesti lg cpt
2023-03-28 12:42:24
6
kek_wansya
kek wansya :
jeragat boleh ke yg ni
2023-12-07 14:01:19
1
robotakdati8
Kamisah Zainab Abdul Aziz 🍉 :
Kalau kulit berminyak sesuai x?
2023-03-22 05:15:14
2
www.desy.com123
Dya :
support
2023-04-28 17:11:22
0
cikaishaa
Aishaa🦋 :
Kena pakai moisturiser dia skli ke?
2023-03-28 01:43:43
2
imannnn_08
imannnn_08 :
pakai waktu mlm je ke yg ni
2023-02-27 09:42:38
1
daniaamand4
daniaamand4 :
Yeke ni
2023-11-27 13:28:19
0
nisssssyye
Nisssaaa🌸 :
Yg ni stat umo berapa bole pakai? Cth dri 13 thn ke @ 20an?
2023-03-26 01:06:25
1
bellanabila246
Bella_2407 :
Sy pakai yg hijau tu, klu stop yg hijau tu try yg ni ok x??
2023-03-04 02:27:14
1
shopkakrus1
Queen Russ :
serum or mosituriser, mana patut beli ni? aahh dilema 😂
2023-04-05 06:41:12
1
rozitacheta1
biarlah rahsia :
ada pakai apa2 lg tak selain serum 377 ni? sy pakai serum n mosturizer xde nmpak kesan pantas pon.
2023-04-20 15:29:03
0
meow_ika2607
Meow :
Nice..dah try…best🥰
2023-02-27 12:39:49
1
ain_nabab
ain_nabab :
Kulit sensitive sesuai x?
2023-03-18 11:29:30
0
samihahkashfi_
samihah kashfi :
Macam best la!! Kena try ni
2023-02-22 10:04:21
1
aygbie
AnnE🌹 :
bru je try.. blm nmpk kesan lgi
2023-04-05 23:23:58
0
sara.feena
Raraaa :
Brp botol awak pakai utk dpt kesan ni 🥺
2023-03-22 22:52:30
1
bungaaaabiruuuu
Bungaaaa Biruuuu :
nice🥰
2023-04-13 06:06:56
0
murny_91
𝓜𝓾𝓻𝓷𝓲 :
Pakai serum niacinemide 7 hari pun dah nampak perubahan. Kalau gabung yg nie boleh x?
2023-04-08 12:17:10
0
queenns123
Queen :
pakai serum ni ja ka? moist sis pkai apa?
2023-05-27 09:39:18
0
missnany1996
Sha :
real ke
2023-10-10 13:53:09
0
maaakjijah
Maaakjijah :
pakai 3..4 kali sehari boleh?
2023-04-20 05:52:03
0
hasninraidin
Hasnin Raidin :
kalau parut jerawat merah, sesuai x?
2023-11-28 05:59:33
0
noryani63
Little Cute Star's shop :
pakai ni setiap kali pakai moisturiser ke? i baru starr nk try ni😂
2023-04-02 08:50:22
0
To see more videos from user @ain.nuhaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About