Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ain.nuhaa: The best solution to treat dark spot and acne scars ✨ #fyp #skintificmy #skintificsymwhite377
Nuha 🕊
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 22 February 2023 07:58:54 GMT
557531
3270
64
195
Music
Download
No Watermark .mp4 (
3.23MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.49MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
panda :
utk acne scar bleh ke? and saya pakai makin kusam la🥺 rasa mcm nak jual balik jer
2023-06-24 11:14:27
2
Tylaaa211 :
saya dah pakai. nampak bnyak perubahan selepas satu bulan ..even xhilang semua.
2023-03-17 21:49:28
3
Matahari :
Kita pakai mosturizer je pun dah best. Belum gabung ni lagi. Mesti lg cpt
2023-03-28 12:42:24
6
kek wansya :
jeragat boleh ke yg ni
2023-12-07 14:01:19
1
Kamisah Zainab Abdul Aziz 🍉 :
Kalau kulit berminyak sesuai x?
2023-03-22 05:15:14
2
Dya :
support
2023-04-28 17:11:22
0
Aishaa🦋 :
Kena pakai moisturiser dia skli ke?
2023-03-28 01:43:43
2
imannnn_08 :
pakai waktu mlm je ke yg ni
2023-02-27 09:42:38
1
daniaamand4 :
Yeke ni
2023-11-27 13:28:19
0
Nisssaaa🌸 :
Yg ni stat umo berapa bole pakai? Cth dri 13 thn ke @ 20an?
2023-03-26 01:06:25
1
Bella_2407 :
Sy pakai yg hijau tu, klu stop yg hijau tu try yg ni ok x??
2023-03-04 02:27:14
1
Queen Russ :
serum or mosituriser, mana patut beli ni? aahh dilema 😂
2023-04-05 06:41:12
1
biarlah rahsia :
ada pakai apa2 lg tak selain serum 377 ni? sy pakai serum n mosturizer xde nmpak kesan pantas pon.
2023-04-20 15:29:03
0
Meow :
Nice..dah try…best🥰
2023-02-27 12:39:49
1
ain_nabab :
Kulit sensitive sesuai x?
2023-03-18 11:29:30
0
samihah kashfi :
Macam best la!! Kena try ni
2023-02-22 10:04:21
1
AnnE🌹 :
bru je try.. blm nmpk kesan lgi
2023-04-05 23:23:58
0
Raraaa :
Brp botol awak pakai utk dpt kesan ni 🥺
2023-03-22 22:52:30
1
Bungaaaa Biruuuu :
nice🥰
2023-04-13 06:06:56
0
𝓜𝓾𝓻𝓷𝓲 :
Pakai serum niacinemide 7 hari pun dah nampak perubahan. Kalau gabung yg nie boleh x?
2023-04-08 12:17:10
0
Queen :
pakai serum ni ja ka? moist sis pkai apa?
2023-05-27 09:39:18
0
Sha :
real ke
2023-10-10 13:53:09
0
Maaakjijah :
pakai 3..4 kali sehari boleh?
2023-04-20 05:52:03
0
Hasnin Raidin :
kalau parut jerawat merah, sesuai x?
2023-11-28 05:59:33
0
Little Cute Star's shop :
pakai ni setiap kali pakai moisturiser ke? i baru starr nk try ni😂
2023-04-02 08:50:22
0
To see more videos from user @ain.nuhaa, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#آيةِ_اللهِ_السيدِ_عليِّ_الحسينيِّ_الخامنئي #شهيدآ
a lippie a day keeps the doctor away 🤍🤍 #funny #lippie #viral #fypシ #Love
#tik_tok_india #viralvideo #tranding
These little camo yoga pants are PERFECT for fall! So comfortable and stretchy! Obsessed with the fit and wash of these! #tiktokshopcreatorpicks #casualfalloutfits #yogapants #falloutfits #camopants
combo 5 quần boxer nam #trangxinhreview #thoitrangnam #sịpnam
DIML 🎊💝 #goodfriday #DIML #fypシ
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy