@eyanaziraaaaa: Berbaloi gile beli casing ni, dahla murah tebal.. macam2 kaler ada. cepat grab gais!! 🫶🏻🫶🏻🫶🏻 #casingiphonemurah #casingmurah #fyp #viral #casingiphone #racunshopee #racuntiktokshop #viraltiktok #iphonecases

Eya Nazira
Eya Nazira
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 25 February 2023 04:27:59 GMT
2602452
19321
343
1858

Music

Download

Comments

aleesyaqaisaraa
aleesya :
kenapa casing ni halang nak chass 😕
2023-06-06 08:49:16
10
aku.tetap.aku363
AKU TETAP AKU :
14 pro max
2023-06-15 10:14:12
6
scoups_hans
Scoups_hans :
Tapi phone akan cepat panas 😭 sebab pakai case ni lah my phone bateri kembung secara ttbe dalam two weeks je .
2023-05-20 16:34:25
8
leofirst05
RinNov_? :
Sis kalau Ip 11 hitam sesuatu x yg putih?
2024-11-18 08:17:04
1
yanieaniez
Yanie :
Ip14 xda 🥺
2023-05-25 12:33:51
7
hidayahkarim26
Noorhidayah_Karim :
Font tulisan tu cmna buat
2023-05-16 13:02:42
0
sitinh_7410
Nora♥️ :
utk iphone je ke ada
2023-05-07 10:35:09
1
icyy_fiqqaa
I l E🕊️ :
clor pink ada x??
2023-05-08 05:21:24
0
sayasukalayla
L I O N “ :
1 sen ?
2023-10-02 16:07:38
0
umierafie
Mieyyys🍓 :
fone wrne green amek wrne ape eh cntik
2023-05-02 13:48:30
1
piaaaapkli
@piaapkli__ :
dia ada cover depan belakang ke
2023-05-23 01:54:24
1
ynnna_04
privctd_🇵🇸🍉 :
tk ada 14pro kh?
2023-05-09 14:48:39
0
zarifahahmad2810
ɐɟǝɹnoʎ 🦋 :
hadirrrrr
2023-05-08 15:52:26
2
familychoice_shop
FamilyChoice_shop :
lawa🥰
2023-05-29 02:54:18
1
ammu01039
🌹💙Sara💙Nisha🌹💙 :
Mcm mne nkset ringtone( lagu)
2023-05-14 01:21:55
2
user590141811747
MR.WONG :
Kalau untuk 7 plus berapa kak
2023-06-15 13:57:59
1
aisyaaah011
ѕуααααα_🌈🦋 :
Cntiknyaaa casing
2023-02-25 12:06:00
2
wadaown
𝓌𝒶𝒹𝒶 𐙚 :
Cantik 🥺
2023-05-24 11:58:23
1
cyrilliaemilda_
𐙚MochiLia𐙚 :
Tak panas ke hp klau pkai tebal2? Risau panas je hm
2023-05-22 08:50:42
0
naimbettajaybee
Naim Betta jaybee :
knpe casing mcm ni iphone je bnyk,,adroid takde sedih🥺
2023-05-25 02:02:36
0
mdroshid5794
🌍প্রবাস জীবন ✈️✈️🇲🇾🇲🇾 :
iphone x ada
2023-05-23 12:46:41
1
saryytriana96
@sarytriana :
saya baru saja order 4 biji🥰
2023-05-13 05:56:31
1
nurulatika188
Nurul Atika395 :
iphone 11 ad kew 😅
2023-05-05 11:15:31
1
syuhadasapari_
𝓼𝔂𝓾𝓾𝓾 🛼 :
iPhone apa je ade
2023-05-08 05:24:35
1
musyuk_bambam
hanie 😍 :
14promax xde ye ermmm
2023-05-07 19:13:11
1
To see more videos from user @eyanaziraaaaa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About