@nuraishahhasnan: Nak beli tekan @Nuraishah Hasnan Dah ada pressure cooker? Pertama kali sblm guna kita kena rebus dulu air dalam ni utk menyahkan bau pot baru. #inspirasiramadhan #ramadhan2023 #raya2023 #pressurecookerdessini #pressurecookerdessini6l #pressurecooker16in1 #pressurecookermurahberkualiti #pressurecookerviral #inspirasiramadan #raya2023 #trending #tiktokshop #tiktokmalaysia #masukberanda #barangdapur #Foodie #affiliatemarketing #fyp #masukberanda #masukberandafyp #berandatiktok #goodthingstoshare

Nuraishah Hasnan
Nuraishah Hasnan
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 07 April 2023 07:29:05 GMT
255854
1956
229
1768

Music

Download

Comments

meiyin1981
Meiyin :
Kalau terus masak nasi bagaimana ya kak sebab first time guna
2026-06-02 13:54:07
1
wannorazz
wannora :
kalau x rebus air dulu..jadi apa..Sebb kak terus masak..tak tahu pulak kena rabus air dulu..
2026-05-25 02:30:17
1
nurulyayah
nurulyayah :
salam sis nk tnya sy bru ni cuba msak daging itam dlm ni cuma cara sy..sy da tumis kt kuali lpstu msuk dging..dh sebati sy trs msuk kt dlm periuk pressure cooker ni.. msaalhnya sy nk setting ke high tak blh.. bila kita on dia mnyala kt medium..sy nk tukar ke high tak blh
2026-02-14 09:19:12
1
hana80772
Hana@01 :
masa masak menu daging bhgian wap tu perlu letak kat kosong ke atau kat tmpat keluar wap
2025-06-17 04:54:25
1
rusnanimdisa5
rosnani :
knp x bleh tekan pa2
2025-03-22 03:05:25
1
user8561318236632
user8561318236632 :
kalau nk tumis kena tekan fried pastu timer ke ?
2025-03-02 08:48:01
1
hazmahmahat
Hazmah M :
Sis kenapa sya nak msk bubur dia keluar E4
2025-06-13 01:00:01
1
ros3dna
rose rose :
𝑑𝑎 4 𝑡𝑎ℎ𝑢𝑛 𝑎𝑘𝑘 𝑏𝑒𝑙𝑖 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑎 𝑛𝑖 𝑡𝑝 𝑡𝑘 𝑔𝑢𝑛𝑎 𝑔𝑎𝑟𝑎² 𝑝𝑒𝑛𝑎𝑘𝑢𝑡 🤭
2025-10-07 00:38:01
0
kakmoh81
SIGMA :
mcm mana nk tau dh masak?
2023-07-02 09:00:25
2
user2450584912762
ridho illahhi :
pm harga
2024-05-18 07:02:27
2
nageeha11
Gee :
kalau x rebus tu terus msak boleh ke?
2025-09-05 03:28:50
0
aemma.emma
Emma. :
sis masak bubur selalu buh berapa minit?
2025-01-12 14:30:25
1
wux4398
nuratikah__wux :
kenapa dia ada keluar asap dekat sekeliling periuk takut pulak rasa
2025-06-20 06:16:06
1
eira_salim94
eyra94 :
nk masak lauk dlm ni blh x
2025-12-14 06:00:57
0
shaacomel_
Kakshaa.shop :
hai sis. nk tnya yg wap tu mmg dia longgar Mcm tu Ker ?
2025-01-21 03:01:41
1
amirazahiah
amirazahiah :
saya x rebus air, terus masak....ada apa2 effect tak?
2025-12-15 11:47:33
0
sue11448
Sue :
sup tulang tekan button soup juga ke
2024-11-29 05:50:56
3
fizazain34
yulie :
ada yang bisa bantu jawab pake bahasa Indonesia gak? mama mertua bawa ini dari malaisya takut nak pakainye
2025-03-24 08:17:34
0
lasiumjunim
Elina Elina :
wajib kena buat cara manual utk keluarkan wap sebelum buka kah tu. kalo offkan jr switch, then tunggu kejap baru buka penutup, agak2 bolih kah?
2025-09-12 03:07:18
1
normanma4
norma nma4 :
@norma nma4:nk buat Mee goreng pki button apa blh xbgi cara
2024-11-07 01:23:37
2
bonda.lieza
🧕Mak Garang Tapi Manjaa 💕🥰 :
sy x de button tambah tolak timing, mcm mn ye
2024-11-13 01:10:23
2
anissajidsaud
Lipstiffie :
sy tekan rice, paling sikit 8 minit. xleh turun ke 4
2025-10-15 03:57:43
0
nuraishahhasnan
Nuraishah Hasnan :
cara guna pressure cooker kali pertama
2023-04-07 22:19:54
4
bolabola_api8788
bolabola_api8788 :
Air dlm tu boleh guna ke kene buang
2025-04-05 06:14:26
1
geeliana2893
GL Craft :
salam kalau nak panaskan lauk atau nasi kene tekan apa?
2025-05-02 11:10:15
1
To see more videos from user @nuraishahhasnan, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About