@ancom00: Membalas kepada @KAKAK MIRAH Ini saya pakai sebelum tidur ya sis #carapakai #skincares #sakurajapan #routineskincare

C_🦉
C_🦉
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 30 May 2023 14:40:10 GMT
143152
3512
187
481

Music

Download

Comments

ainharidi312
Ainhariadi | RacunTiktok :
siang dan mlm diaa berbezaa ke bru nk first pakai ni🥹 tlong pakai yg mnr untk siang mlm
2023-07-19 06:26:54
7
callmerica2
caa :
sis mahu tnya pertama kali saya guna ni produk rasa pedih sikit dekat muka normal ka?
2025-02-14 14:40:49
6
lilyyyyyy20_25
youngmom🇲🇨🇸🇦 :
sis boleh tanya , kalo aku beli gaada toner nya cuma tone up itu urutannya nanti gmn? cleanser serum eye cream essence cream apakah begitu?
2026-06-30 08:03:55
0
iwanmekwan96
AYG IWAN🤙💯 :
sis untuk jerawat jeragat boleh ke
2023-06-08 10:39:23
1
rodiyah09
Rodiyah521 :
ka bolah tanya kalau sunscreen ituh pakai nya habis pakai ituh semua ?
2024-06-27 06:16:22
0
safika266
℘ꪱׁׅƙׁׅ֑ɑׁׅ֮ɑׁׅ֮ :
Akk nk tanya cara pakai dia pagi dgn mlm sama je ke atau lain..
2023-07-03 09:43:32
0
inaidris8
Ina Idris :
umur berapa boleh pakai ni, sis?
2023-08-12 07:32:58
1
user921710_
anna :
essence cream tu boleh pakai dekat tangan jugak ? untuk putihkan tangan. lepas pkai semua ni boleh je pkai sunscreen jenama lain kan?
2023-06-19 14:55:26
1
byanaaa.__
Y🅰️N🅰️ :
kalau nk pakai yg mcm ni sblm makeup bole ke ?
2023-06-25 06:18:24
0
nonaangel1999
Ardio🥰 :
untuk muka berminyak sesui ke tak sis
2023-06-24 16:58:15
0
4yy1en.__
æyien :
kalah malam sama juga cara pemakaian?
2023-05-31 17:40:53
0
nothan1y_
هانيಠ‿ಠ :
product ni mmg pakai hari" ke cam ne?
2023-06-21 09:31:53
0
fitriyeni7482
fitri yeni :
boleh pakai utk jerawat ke
2025-04-19 20:09:49
0
zarasofia315
sal :
sunsreen tu pakai malam ke sis
2023-09-05 14:26:24
0
keket081
iki ta? :
Pagi boleh pakek gak?
2024-04-15 00:18:50
1
nnnuha_priv
nnharsss :
Kalau xde kapas, guna tangan boleh tak ??
2023-07-01 11:11:22
0
annnrody
annnrody :
Dia bole kecil kan pori” tak
2023-06-17 12:29:49
0
fall_.8
falll💤 :
udah BPOM blm guys?
2025-01-29 17:51:17
3
mazniwan
AQulah_maz :
Lepas guna toner tu x perlu bilas ya
2024-03-22 13:53:24
1
woopsss0_0
dwinaa. :
sesuai untk sensitive skin ?
2023-06-05 16:08:45
1
cahayaasya001
fatinAsya 💍 :
sis pakai bagi ke malam ke dua² bulih
2024-03-21 09:30:32
0
_fxnnygxxng
￶￶ :
sis kalau tak silap ada sunscreen sekali kan . berape kalau set sunscreen?
2023-08-01 03:18:16
1
user970911_
user970911_ :
yg first tu sama mcm pkai pencuci muka ke?
2023-07-26 16:06:54
2
dieyyymh02
Fyaa... :
boleh ke kalau kita pakai scaintific sakura dah Siap pastu kita pakai powder buleh tk!
2024-07-07 12:48:08
0
nr.fthhsyrh
tehoaislimau :
sehari pkai bpe kali?
2023-06-15 10:07:39
0
To see more videos from user @ancom00, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About