Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@laumoon35: #siguemeytesigo #candycandy #caricaturas #nostalgia #infancia #melancolia #musica #sigueme_para_mas_videos_asi #fypシ゚viral #fypage #paratii #sigueme_y_te_sigo #relax #triste #candycandyanime #viral
Lau
Open In TikTok:
Region: MX
Saturday 03 June 2023 04:52:21 GMT
444709
26734
1095
2354
Music
Download
No Watermark .mp4 (
5.42MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
5.42MB
)
Watermark .mp4 (
5.7MB
)
Music .mp3
Comments
Eli coral :
cada k sonaba esa melodía espor k candy sufría por terry🥺🥺
2023-06-04 14:12:05
319
Ivoneta Ivana 😎 :
Sufriiiii con esa canción el carruaje no llegaba 😞😪😪 pobre Candy
2023-06-03 15:51:54
273
Emperatriz Felix :
sigue doliendo aunque pasen muchos años más🥺
2023-06-04 03:41:49
169
Tesa Yana :
Yo baile una de sus melodías en mi boda. Soy una Candylover 🥰
2023-07-20 03:10:32
92
cetth69 :
si tornava da scuola si prendeva la sedia eci si metteva a mezzo metro dalla TV che emozione chi ha percorso l epoca di kandyabbiamo sensibilità e di
2023-08-05 02:46:45
14
🪻 Louise 🪻 :
😭😭😭😭No, porque?, otra vez se me abrio una herida, que desde niña me dejo esta escena 😭😭😭😭😭
2023-06-04 14:07:57
48
🎹🎧Jacinto Cruz 🎧 :
esa melodía me recuerda cuando murió Anthony y el sufrimiento de Candy muy triste esta Música
2025-12-14 21:09:05
7
Melissa Mura :
Il più bel cartone animato in assoluto 🥰
2023-07-31 18:35:51
17
Bris :
de pequeña no te entendia, ahora a mis 34 años te entiendo tanto Candy 🥺
2023-06-06 04:24:03
5
Rooss Caraballo Paul :
Esa capítulo me hiso llorar mucho aún no lo supero
2023-07-17 12:02:06
5
Esther Albino525 :
el final más injusto de esta série🥺asta en las caricaturas y la vida real no te quedas con tu verdadero amor🥺
2023-06-06 17:04:10
6
Betz Suá Val :
lloré 😔
2023-06-06 02:51:13
5
🌹Karina 🌻 :
😢😢😢😢😢😢 llorare y seguiré llorando cada vez que vea este capítulo 😪😪
2023-08-11 08:09:47
6
larastaffa5 :
capolavoro assoluto sia per colonna sonora che per storia🥰
2023-07-26 16:11:21
6
Paco :
Noi che... guardavamo i cartoni le cui storie ci inducevano ai buoni sentimenti ❤️
2023-08-06 04:49:32
16
michi home🐱 :
Es la historia de amor más triste que e visto
2023-08-03 18:45:05
7
Nina :
No estoy llorando...Se me atravesó un Terry en el ojo🥺
2023-08-12 04:37:14
18
Stella & Luna 🌙⭐ :
no vabbè..Candy Candy e la prima in assoluto storia di cartoni animati..più bella. una fiction..bei ricordi🤦😭😭😭😭😭❤️❤️❤️😔
2023-07-13 10:36:33
6
Camilo Alfonso Avila :
49 años y nunca olvidaré a candi
2023-07-29 01:40:08
5
Isabel Rubio :
me da mucho sentimiento esta melodia😌
2023-07-27 04:06:12
5
Luigui :
soy varón macho alfa lomo plateado pero....está escena no la supero buaaa😩😩😩
2023-08-13 03:53:42
24
Amado B. R. :
ohhh mi Candy Candy 🧡🥺✨✨✨✨
2023-06-14 01:02:10
8
JUMP✨ :
Volver a ver Candy Candy es como volver a revivir tu infancia 🥹.
2024-11-19 03:48:22
6
user4929107152937 :
Sigo viendo la serie y lloro con la misma desolación de la primera vez🥲
2023-07-19 23:20:10
6
guerrera :
candy fue mi historia,sin suerte en el amor y mucha gente con maldad a mi alrededor🥺
2023-08-14 13:58:35
25
To see more videos from user @laumoon35, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#bdtiktokfficia #unfrezzmyaccount🙏 #CapCut #tiktok_india #CapCut
#القارئ #ماهرالمعيقلي #🖤✨ #quran #fyp #قران #sb3zaid0
✨la Colombiana esa #rubia #colombiana #blanquita
lần đầu trải nghiệm o bệnh viện buổi tối p/s: đưa cháu đi cấp cứu lúc nửa đêm
Dün gece KüçükÇiftlik Park’ta tam 13 yıl sonra öyle bir şey yaşandı ki, oradaki herkes zamanı büküp çocukluğuna, o meşhur Kireçburnu sahiline geri döndü. Leyla the Band sahnedeydi ama bu sadece bir konser değildi; hiç gelmeyeceğini bildiğimiz o gemiyi bekleyenlerin, o kocaman ve naif ailenin yıllar sonra evinde buluşmasıydı. Ali Atay sahneye o bildiğimiz Mecnun hırkasıyla çıktı. Konser boyunca o hırkayı mikrofonuna asılı tuttu; sanki aradan hiç yıllar geçmemiş, her şey bıraktığımız gibiymiş ve Mecnun hâlâ o tatlı absürtlüğüyle bir yerlerden bizi izliyormuş gibi... Sahnedeki o sıcaklık o kadar gerçekti ki, Erdal Bakkal (Cengiz Bozkurt) o meşhur çay tepsisiyle sahneye dalıp ekibe çay dağıtmaya başladığında koca alan bir anda hepimizin sığındığı o mahalle bakkalının önüne dönüştü. "Çay Erdal Bakkal'da içilir" sözü bir kez daha sadece bir replik değil, koca bir kuşağın en sıcak sığınağı oldu. Gecenin en güzel, en içimizi ısıtan anlarından biri de Ali Atay’ın oğlunun sahnede, müzisyen ekibinin arasında olmasıydı. Babasının hemen yanında, o bildiğimiz melodilerin bir ucundan tutması, bu hikayenin nasıl büyüdüğünün ve asla bitmeyeceğinin en güzel kanıtıydı sanki. Üstelik bu kavuşma sadece tek seferlik bir nostalji gecesi olarak kalmayacak; grubun sahneden müjdelediği gibi, çok yakında yepyeni iki şarkıyla geri dönüyorlar. Yollarımız nereye düşerse düşsün, dün gece o şarkılar yükselirken hepimiz yine aynı şeyi hissettik: O gemi belki hiçbir zaman gelmeyecek ama o Kireçburnu sahilindeki sarsılmaz dostluk, o samimiyet bizi her zaman tek bir yürekte buluşturmaya yetecek.
أنا منين أبو فاضل اجيبه 🎧❤🩹 #ستوريات_حسينيه #القصائد_الحسينية #محمد_باقر_الخاقاني
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy