@laumoon35: #siguemeytesigo #candycandy #caricaturas #nostalgia #infancia #melancolia #musica #sigueme_para_mas_videos_asi #fypシ゚viral #fypage #paratii #sigueme_y_te_sigo #relax #triste #candycandyanime #viral

Lau
Lau
Open In TikTok:
Region: MX
Saturday 03 June 2023 04:52:21 GMT
444709
26734
1095
2354

Music

Download

Comments

elicoral75
Eli coral :
cada k sonaba esa melodía espor k candy sufría por terry🥺🥺
2023-06-04 14:12:05
319
oro_y_miel.7
Ivoneta Ivana 😎 :
Sufriiiii con esa canción el carruaje no llegaba 😞😪😪 pobre Candy
2023-06-03 15:51:54
273
emperatrizfelix
Emperatriz Felix :
sigue doliendo aunque pasen muchos años más🥺
2023-06-04 03:41:49
169
tesayanaq
Tesa Yana :
Yo baile una de sus melodías en mi boda. Soy una Candylover 🥰
2023-07-20 03:10:32
92
cetth69
cetth69 :
si tornava da scuola si prendeva la sedia eci si metteva a mezzo metro dalla TV che emozione chi ha percorso l epoca di kandyabbiamo sensibilità e di
2023-08-05 02:46:45
14
louise.white29
🪻 Louise 🪻 :
😭😭😭😭No, porque?, otra vez se me abrio una herida, que desde niña me dejo esta escena 😭😭😭😭😭
2023-06-04 14:07:57
48
jacinto.cruz44
🎹🎧Jacinto Cruz 🎧 :
esa melodía me recuerda cuando murió Anthony y el sufrimiento de Candy muy triste esta Música
2025-12-14 21:09:05
7
melissa.1970
Melissa Mura :
Il più bel cartone animato in assoluto 🥰
2023-07-31 18:35:51
17
tb_20252
Bris :
de pequeña no te entendia, ahora a mis 34 años te entiendo tanto Candy 🥺
2023-06-06 04:24:03
5
roosscaraballopaulino
Rooss Caraballo Paul :
Esa capítulo me hiso llorar mucho aún no lo supero
2023-07-17 12:02:06
5
estheralbino0
Esther Albino525 :
el final más injusto de esta série🥺asta en las caricaturas y la vida real no te quedas con tu verdadero amor🥺
2023-06-06 17:04:10
6
pam2081
Betz Suá Val :
lloré 😔
2023-06-06 02:51:13
5
haduvile1
🌹Karina 🌻 :
😢😢😢😢😢😢 llorare y seguiré llorando cada vez que vea este capítulo 😪😪
2023-08-11 08:09:47
6
larastaffa5
larastaffa5 :
capolavoro assoluto sia per colonna sonora che per storia🥰
2023-07-26 16:11:21
6
paco.elibama
Paco :
Noi che... guardavamo i cartoni le cui storie ci inducevano ai buoni sentimenti ❤️
2023-08-06 04:49:32
16
michihomee
michi home🐱 :
Es la historia de amor más triste que e visto
2023-08-03 18:45:05
7
ninapizarro
Nina :
No estoy llorando...Se me atravesó un Terry en el ojo🥺
2023-08-12 04:37:14
18
stellalunacocker
Stella & Luna 🌙⭐ :
no vabbè..Candy Candy e la prima in assoluto storia di cartoni animati..più bella. una fiction..bei ricordi🤦😭😭😭😭😭❤️❤️❤️😔
2023-07-13 10:36:33
6
camiloalfonsoavilasando0
Camilo Alfonso Avila :
49 años y nunca olvidaré a candi
2023-07-29 01:40:08
5
isabelrubio24
Isabel Rubio :
me da mucho sentimiento esta melodia😌
2023-07-27 04:06:12
5
adrianriveros762
Luigui :
soy varón macho alfa lomo plateado pero....está escena no la supero buaaa😩😩😩
2023-08-13 03:53:42
24
mrloved_
Amado B. R. :
ohhh mi Candy Candy 🧡🥺✨✨✨✨
2023-06-14 01:02:10
8
.phaseme
JUMP✨ :
Volver a ver Candy Candy es como volver a revivir tu infancia 🥹.
2024-11-19 03:48:22
6
user4929107152937
user4929107152937 :
Sigo viendo la serie y lloro con la misma desolación de la primera vez🥲
2023-07-19 23:20:10
6
florangelcamacho
guerrera :
candy fue mi historia,sin suerte en el amor y mucha gente con maldad a mi alrededor🥺
2023-08-14 13:58:35
25
To see more videos from user @laumoon35, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Dün gece KüçükÇiftlik Park’ta tam 13 yıl sonra öyle bir şey yaşandı ki, oradaki herkes zamanı büküp çocukluğuna, o meşhur Kireçburnu sahiline geri döndü. Leyla the Band sahnedeydi ama bu sadece bir konser değildi; hiç gelmeyeceğini bildiğimiz o gemiyi bekleyenlerin, o kocaman ve naif ailenin yıllar sonra evinde buluşmasıydı. Ali Atay sahneye o bildiğimiz Mecnun hırkasıyla çıktı. Konser boyunca o hırkayı mikrofonuna asılı tuttu; sanki aradan hiç yıllar geçmemiş, her şey bıraktığımız gibiymiş ve Mecnun hâlâ o tatlı absürtlüğüyle bir yerlerden bizi izliyormuş gibi... Sahnedeki o sıcaklık o kadar gerçekti ki, Erdal Bakkal (Cengiz Bozkurt) o meşhur çay tepsisiyle sahneye dalıp ekibe çay dağıtmaya başladığında koca alan bir anda hepimizin sığındığı o mahalle bakkalının önüne dönüştü.
Dün gece KüçükÇiftlik Park’ta tam 13 yıl sonra öyle bir şey yaşandı ki, oradaki herkes zamanı büküp çocukluğuna, o meşhur Kireçburnu sahiline geri döndü. Leyla the Band sahnedeydi ama bu sadece bir konser değildi; hiç gelmeyeceğini bildiğimiz o gemiyi bekleyenlerin, o kocaman ve naif ailenin yıllar sonra evinde buluşmasıydı. Ali Atay sahneye o bildiğimiz Mecnun hırkasıyla çıktı. Konser boyunca o hırkayı mikrofonuna asılı tuttu; sanki aradan hiç yıllar geçmemiş, her şey bıraktığımız gibiymiş ve Mecnun hâlâ o tatlı absürtlüğüyle bir yerlerden bizi izliyormuş gibi... Sahnedeki o sıcaklık o kadar gerçekti ki, Erdal Bakkal (Cengiz Bozkurt) o meşhur çay tepsisiyle sahneye dalıp ekibe çay dağıtmaya başladığında koca alan bir anda hepimizin sığındığı o mahalle bakkalının önüne dönüştü. "Çay Erdal Bakkal'da içilir" sözü bir kez daha sadece bir replik değil, koca bir kuşağın en sıcak sığınağı oldu. Gecenin en güzel, en içimizi ısıtan anlarından biri de Ali Atay’ın oğlunun sahnede, müzisyen ekibinin arasında olmasıydı. Babasının hemen yanında, o bildiğimiz melodilerin bir ucundan tutması, bu hikayenin nasıl büyüdüğünün ve asla bitmeyeceğinin en güzel kanıtıydı sanki. Üstelik bu kavuşma sadece tek seferlik bir nostalji gecesi olarak kalmayacak; grubun sahneden müjdelediği gibi, çok yakında yepyeni iki şarkıyla geri dönüyorlar. Yollarımız nereye düşerse düşsün, dün gece o şarkılar yükselirken hepimiz yine aynı şeyi hissettik: O gemi belki hiçbir zaman gelmeyecek ama o Kireçburnu sahilindeki sarsılmaz dostluk, o samimiyet bizi her zaman tek bir yürekte buluşturmaya yetecek.

About