@alyelkady.almo7amy: الأخطاء الطبية والمسئولية القانونيةلو كنت ضحية خطأ طبي أو إهمال فلازم تعرف حقك القانوني تجاه الطبيب #الأخطاء_الطبية #الإهمال_الطبي #نصائح_قانونية #مصر
احريت عمليه جراحيه قبل 8 شهور وللاسف فشلت بسبب ان الدكتور غير متمكن وكنت هموت وللاسف اتصررت ولحد اليوم هل تقدر تاخد لي حقي وترفع عليه قضيه
2025-07-20 22:15:32
0
Heba Gawish :
يافندم بحارب دكتور من ٢٠١٤ بخطا طبي جسيم ومتعمد وحالات لكن الفساد وانت فاهم
2023-07-09 00:18:50
3
Abu Mohammed :
انا معايا مشكله اشتكيهم ازاي
2025-07-30 19:23:06
0
userpy279z4j7x :
فحضرتك ايه الموقف القانوني وشكرا ارجو الرد سريعا قبل ما يخرج من المستشفى
2025-03-13 09:12:11
0
محمد حمدي الغليوني :
بالتوفيق ياصديقي ان شاء الله ❤️
2023-06-18 22:59:02
2
user10376943669425 :
منور الدنيا ي معالي المستشار
2023-06-18 23:20:14
2
Loge7💞 :
اهمال ف حضانه تعليميه تعويض حدود كام
2025-05-08 23:58:59
0
ن :
انا في دكتور شوهني بمصر. كيف اخد حقي. هل في عداله بمصر؟؟
2024-11-22 07:44:24
0
طك :
الله اكبرعليك ياقمرررر
2023-06-19 11:29:15
0
userpy279z4j7x :
تكمله للبص ففضل يومين في العينيه وسبعه ايام في الباطنه خرجوه بقى في البطن وطبعا فيها علاجات احنا بنجيبها بنجيبها على طول حقن كل يوم بنجيب لهم ثلاث حقن
2025-03-13 09:09:56
0
userpy279z4j7x :
السلام عليكم يا ست المستشار انا والدي طلبنا له الاسعاف ودخل في الطوارئ وبعد كده دخل العينين لان عنده جلطه على المخ وضيق في التنفس وعنده السكر فقعد يوم
2025-03-13 09:07:48
0
الحسن حماد :
🥰🥰🥰😳
2023-06-19 01:53:46
1
user10376943669425 :
🥰🥰🥰
2023-06-21 11:16:06
0
noha :
انا نفسي يرجعلي حقي ونفسي اخف والله انا عندي ٢٩ سنة وبنتي سنة ونص عملت عملية لبيديميا وللاسف حصلي خطأ جسيم بكتيريا اتسببت في غرغرينا وتعفن بالجلد والانسجة وفضل الدكتور مخبي عليا انها غرغرينا لمدة ١٨ يوم يقنعني اني كويسة وانا اصلا بنزف ولفيت على مستشفيات خاص وعام محدش قبل حالتي وقعدت اكلمه مبيردش لحد ما امدني مركز طبى حجزتى اسبوع يعلقولي دم ورجعت البيت بموت فين وفين لحد لما لقيت دكتور الله يكرمه عملي استئصال لكل الغرغرينا في الفخذين وللاسف شالو اللحم والجلد ورجلي بقت على العضم ده غير التكاليف وفضلت اغير على الجروح واخد مسكنات ومخدرات علشان الألم مفيش بشر يقدر يتحمله ووصلت اني عملت عملية ترقيع للجلد علشان يدارو اللحم المكشوف وحاليا الجرح مآثر على رجلي والمفروض اعمل عمليات تانية وللاسف مفيش فلوس بعت عفش بيتي كله وعملت كل حاجة تخليني اكمل انا رفعت قضية وللاسف موصلتش لحاجة دعواتكم ليا بالشفاء العاجل وان ربنا يعوضني عن التعب اللي مريت بيه ويشفيني عاجلا غير اجل
2026-02-08 21:52:25
0
فاطمة الجندي :
أمي كانت داخلة علي عينها مياه بيضا بتشوف بسيط
خرجت عمياء
ممكن حد يساعدني اعرف ازاى ارفع قضية علي الدكتور مع العلم ف ف مستشفي حكومية
2025-09-04 00:28:30
0
userpy279z4j7x :
وهو لسه مريض التحسن بسيط ففوجئنا امبارح في اليوم الثامن كان عايزين يخرجوه يودوه مكان ثاني عشان في حاله جايه وبعد كده قال لك لا تصرفنا للحاله فالنها
2025-03-13 09:10:41
0
الاسد :
دكتور نسي ٢ من الفوط
2025-10-05 08:23:26
0
الفنان صابر :
رحت عملت عمليه المراره لي مرتى فى عياده خاصه من سنتين وبعد العمليه بشهر كافى مضعفات وعملت اشعات قالو المراره موجوده رحت اسيوط فى الجامه عملت العمليه المراره معاى تقرير بتسأل المراره اعمل اى
2026-02-09 19:59:18
0
الحسن حماد :
😳😳😳😳
2023-06-18 21:54:36
1
user10376943669425 :
🥰🥰🥰
2023-06-18 23:20:23
1
userpy279z4j7x :
في اليوم التاسع عايزين يخرجوه من المستشفى خالص وقال طبيب العنايه تابع عند دكتور بره مخ واعصاب مع العلم ان الجيب جواب من مستشفى زايد بعلاجه ثلاثه اشهر
2025-03-13 09:11:42
0
Loge7💞 :
ما هي التاديبيه
2025-05-09 00:00:47
0
الحسن حماد :
😳😳😳
2023-06-18 21:54:24
0
Ro :
نشتكي فين وايه الاجراء
2024-04-25 19:11:05
0
وفاء :
معلومات مفيده جداااااا جزاك الله خيرا على مجهودك الرائع تحياتي
2023-06-21 06:51:03
0
الحسن حماد :
😳
2023-06-18 21:54:32
0
الحسن حماد :
😳😳😳😳😳😳😳😳
2023-06-18 21:54:29
0
To see more videos from user @alyelkady.almo7amy, please go to the Tikwm
homepage.