@feel_pain_mahicreationz: #reality #boysstruggles #status #tiktok #trending #sadvibes #deeppain #viral #viralreels #heartbroken💔

Mahi Creationz
Mahi Creationz
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 25 June 2023 19:33:12 GMT
3712283
173039
3404
66342

Music

Download

Comments

juuutttttiiiii
FARRAH JUTTI🫀♥️ :
Kia real ma assa ho jatta ha 🥺
2026-01-19 05:17:14
47
choudhuarybilal
Bilal Kamboh :
only middle class boy can understand these Feelings
2024-07-25 10:56:55
140
m.saqlainking3
𝓜 𝓢𝓪𝓺𝓵𝓪𝓲𝓷 :
ma 18 sal ki umer ma Hy thank gia hon Zindagi sa😭😭😭😭😭
2025-04-12 02:35:07
30
arslan628er
Sami. bhai :
Bhai 16 se 25 year main 😳😭
2025-11-15 03:33:54
9
abdul..aziz2706
💸𝑨𝑩𝑫𝑼𝑳𝑨𝒁𝑰𝒁💸 :
16 years sa yr 😭😭😭
2025-07-27 19:31:10
26
no440474
no :
😭💔 such bola yr am 26yrs old living UAE from 3 yrs , am unmarried but abhi tak Pakistan nhi gya , dill krta hai wapis jao Ghar but majburiya
2025-01-17 13:51:22
9
_mujtaba_haider
Haider Ali :
18/19 years not 25 !!!
2025-03-08 19:56:17
7
zeeshan.solangi144
Zeeshan solangi :
Agar ye 15sall ma mile to
2025-03-18 17:48:47
10
user9877884816657
user9877884816657 :
i swear this is my same story
2024-08-10 14:12:07
20
aikthegamerx
AikthegamerX :
same 11 year SE job Kar Rahu AJ ye suna Kiya hai 💔
2025-04-11 17:36:16
9
uzma4.5
Zeba :
true😔😔😔
2025-04-08 07:43:01
7
haji.sher.khan2
Haji sher Khan :
by
2025-03-12 16:49:04
7
haroonwarraich47
H.K Warraich :
Good experience
2024-08-04 21:15:36
6
dr_muneerakram
꧁𝐷𝑟 𝑀𝑢𝑛𝑒𝑒𝑟 𝐴𝑘𝑟𝑎𝑚꧂ :
لَا إِلٰهَإِلَا اللَٰهُمُحَمَدٌ رّسُوْلُاللَٰهِ🦋 سبحان ﷲ وبحمده سبحان ﷲ العظيم.
2025-03-14 10:21:23
22
user051804521
king sultan :
right sir❣️❣️😢😢
2025-03-22 15:47:26
5
kingoflassi15
Ilham Baloch :
true lines 💖
2024-09-21 01:17:41
5
sameer_minhas0
Sameer minhas :
yehi bat hy bilkul Sahi kehdi
2025-12-05 00:08:15
7
dawoodbutt7771
Dawood Butt :
yesssssssss
2025-03-25 19:50:53
5
aleezy081
Innocent girl❤️ :
right 🥺
2024-06-13 12:01:37
22
mohsinanmol00
Mohsin Anmol :
plzz Save option 🥺🙏
2025-03-12 14:39:13
5
drambreen088
🩺 :
me b ajkal yahi sun rha hun 18 yrs me ghar ki responsibility dali gai ajkal sub ghat wale yahi kehty hein k tumne kiya hi kia he kia hein humre liye
2025-03-12 20:21:10
8
malikhamzabashir9757
hamza king :
right lykin me to 25 sy phly hi responsibility me pr gya tha
2024-11-02 20:31:09
24
ershad431
Shayaan U :
💯 Right sir
2024-04-06 16:55:20
5
sheraz_o2
Sheraz Ali 🇦🇪 :
😭💔Right mai pehly sy hi asy hogya ho😭💔
2025-04-09 06:38:18
14
asherbutt1989
Asher Butt :
mene 15 saal ki Umar SE responsiblty li thi or abhi tak nibha rha Hun or ye Alfaz suna hai ke hamare liye Kiya kya hai pata nhi Kis ke liye Kiya hai 17 saal bahar guzar diye😭
2024-07-31 10:12:28
6
To see more videos from user @feel_pain_mahicreationz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About