@marlya._: Replying to @SAYA EYRAA 💨 BERAPA KORG DPT?

Marlya🩰🦢🎀
Marlya🩰🦢🎀
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 30 August 2023 12:01:25 GMT
878844
29664
250
665

Music

Download

Comments

azhsmd
zziyaaa :
betul setuju, i consume sebotol je pastu terus menjadi. Now kulit makin putih adalah even dah stop. Tunggu i kaya i consume balik🤣
2023-09-30 00:49:35
494
qqieyla
qila🕊️ :
betul pernah consume masa tgh burn mmg betul ii menjadi sblm ni dh try byk produk tk jadi, skrg dh stop tgh pokai😂
2023-09-02 19:07:15
238
zulaikhahzandra
zulaikhah zandra :
yess i pun stop after 1botol but mkin putih😂 even sdh stop mkn
2023-08-30 23:18:27
114
bukanquinn6
bukanquinn :
ni memang betul weh! kadang dah habis makan sebotol makin putih even dah habis 😭❤️
2023-08-30 16:14:16
72
smokeyviolet
𝐹𝒴 :
macam mana makin tajam dagu?
2023-11-02 15:54:03
28
nabilasyuhadah1
Abbel ✨ :
Sebotol tahan brp lama . Ada sapa2 tahu ke
2023-09-03 11:03:32
20
raphael_0_
NADI :
Doakan suami saya selamat bersalin☺️
2023-11-27 13:09:07
10
ninizlni
ninikim :
sebotol brpe capsule?
2023-10-08 18:50:02
10
fad.lini
fad.lini :
ada cyst boleh makan?
2023-09-08 05:30:59
12
xxhniy
🍯 :
kalau takbole telan pil , version serbuk ada ke hm
2023-09-08 16:07:33
10
akubuatcaraaku
akubuatcaraku :
ada collagen tak
2023-09-26 04:22:54
6
izara1997
𝐻𝓎𝓅𝑒𝓇𝑔𝒾𝓇𝓁🕊️🤍 :
Blh x guide
2023-08-30 18:59:43
7
zizahmardhiah
zizahmardhiah :
Dh prnh consume dulu 6bulan mahal mmg mahal.. tpi kulit rasa sehat lembap saje tpi tk putih pun sbb maybe sy mmg dh putih asli. Nnti nk repeat balik
2023-10-02 13:18:36
25
pewincesssss10_
𝓹 𝓲 𝓷 𝓪 𝓱 :
im coffee lover😌
2023-10-01 16:36:41
8
tyraarsly_
tyraarsly_ :
Tpi malas nk detox🫤
2023-10-07 10:09:16
8
aiwanyy
IbuEnaMayaShop :
Preggy boleh ke ?
2023-10-04 02:49:29
12
zyana.r
Zyana.R :
klu aku yg jnis minum kopi ni mcm mna..cbb prnh ambil supplement putih pantang minum kopi..😒😒
2023-11-28 05:28:22
5
applemintgummy
ApplemintGummy :
High blood pressure sesuai ke ? Nak putih jugaaaakkkk
2023-11-03 05:50:41
6
babyyanne89
Wo Ai Ni 🖤 :
Kalo nk amik pape supplements putih s’elokny detox bdn dlu kdg toxic dlm bdn tlalu byk hgga ggu proses putih tu
2023-12-12 08:18:26
1
etiy2807
🍃𝓐𝓽𝓲𝓻𝓪𝓱 🤍 :
done beli ✅.. harap menjadi 😅. dh try mcm2 dh ni.
2023-11-09 16:04:15
0
hyriex
hyriex :
tapi ada paraben dlm kandungan Whitelab kan? cer google side effect paraben.
2023-12-22 12:12:33
2
cintahatikuselamanya12
WaiTinG :
sy minum kinomitsu sy tukar product ni ok x?
2024-01-15 05:39:31
1
mohd_7324
Robert :
good
2023-11-11 09:22:18
1
hiiamnaaaa
𝑵𝑎𝑎✰ :
awal dpat apa kak mar
2023-08-30 13:29:41
2
shainimhdi
ꌗUꃅꍏꍏ♉ :
Blh buat muk jd v shape ke?
2023-09-13 10:42:30
2
To see more videos from user @marlya._, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About