Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@marlya._: Replying to @SAYA EYRAA 💨 BERAPA KORG DPT?
Marlya🩰🦢🎀
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 30 August 2023 12:01:25 GMT
878844
29664
250
665
Music
Download
No Watermark .mp4 (
2MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
2.6MB
)
Watermark .mp4 (
4.45MB
)
Music .mp3
Comments
zziyaaa :
betul setuju, i consume sebotol je pastu terus menjadi. Now kulit makin putih adalah even dah stop. Tunggu i kaya i consume balik🤣
2023-09-30 00:49:35
494
qila🕊️ :
betul pernah consume masa tgh burn mmg betul ii menjadi sblm ni dh try byk produk tk jadi, skrg dh stop tgh pokai😂
2023-09-02 19:07:15
238
zulaikhah zandra :
yess i pun stop after 1botol but mkin putih😂 even sdh stop mkn
2023-08-30 23:18:27
114
bukanquinn :
ni memang betul weh! kadang dah habis makan sebotol makin putih even dah habis 😭❤️
2023-08-30 16:14:16
72
𝐹𝒴 :
macam mana makin tajam dagu?
2023-11-02 15:54:03
28
Abbel ✨ :
Sebotol tahan brp lama . Ada sapa2 tahu ke
2023-09-03 11:03:32
20
NADI :
Doakan suami saya selamat bersalin☺️
2023-11-27 13:09:07
10
ninikim :
sebotol brpe capsule?
2023-10-08 18:50:02
10
fad.lini :
ada cyst boleh makan?
2023-09-08 05:30:59
12
🍯 :
kalau takbole telan pil , version serbuk ada ke hm
2023-09-08 16:07:33
10
akubuatcaraku :
ada collagen tak
2023-09-26 04:22:54
6
𝐻𝓎𝓅𝑒𝓇𝑔𝒾𝓇𝓁🕊️🤍 :
Blh x guide
2023-08-30 18:59:43
7
zizahmardhiah :
Dh prnh consume dulu 6bulan mahal mmg mahal.. tpi kulit rasa sehat lembap saje tpi tk putih pun sbb maybe sy mmg dh putih asli. Nnti nk repeat balik
2023-10-02 13:18:36
25
𝓹 𝓲 𝓷 𝓪 𝓱 :
im coffee lover😌
2023-10-01 16:36:41
8
tyraarsly_ :
Tpi malas nk detox🫤
2023-10-07 10:09:16
8
IbuEnaMayaShop :
Preggy boleh ke ?
2023-10-04 02:49:29
12
Zyana.R :
klu aku yg jnis minum kopi ni mcm mna..cbb prnh ambil supplement putih pantang minum kopi..😒😒
2023-11-28 05:28:22
5
ApplemintGummy :
High blood pressure sesuai ke ? Nak putih jugaaaakkkk
2023-11-03 05:50:41
6
Wo Ai Ni 🖤 :
Kalo nk amik pape supplements putih s’elokny detox bdn dlu kdg toxic dlm bdn tlalu byk hgga ggu proses putih tu
2023-12-12 08:18:26
1
🍃𝓐𝓽𝓲𝓻𝓪𝓱 🤍 :
done beli ✅.. harap menjadi 😅. dh try mcm2 dh ni.
2023-11-09 16:04:15
0
hyriex :
tapi ada paraben dlm kandungan Whitelab kan? cer google side effect paraben.
2023-12-22 12:12:33
2
WaiTinG :
sy minum kinomitsu sy tukar product ni ok x?
2024-01-15 05:39:31
1
Robert :
good
2023-11-11 09:22:18
1
𝑵𝑎𝑎✰ :
awal dpat apa kak mar
2023-08-30 13:29:41
2
ꌗUꃅꍏꍏ♉ :
Blh buat muk jd v shape ke?
2023-09-13 10:42:30
2
To see more videos from user @marlya._, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Siapa Nih Yang Udah Naik Bis Ini?😱👹 #munafikmelawaniblis #bahayajadimunafik #munafiknyaindo #rekomendasifilm #filmbioskop #flimhoror #kesurupan #jin #aryasaloka #achaseptriasa #bis #reaction
Áo giấy cộc tay xinh quáaaa #xuhuong #fashion #aokhoacnu #aokieuhottrend
rest and give it to Him. 🤍
: "Evan, you're no good alone" || my sadness is coming back after that cover😭 and I know he purposefully sang it like that #EVAN#Heeseung#Leeheeseung#enhypen#viral
Dầu lưu ly thắp đèn không khói- không mùi- tiết kiệm #dauluuly #dauthapdentho #denphatsang #tamlinh
Bộ thun gân ủ kem quần suông mát mẻ #boukem #bomacnha #bothungan
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy