@Zakaria: أنا كنت ناشى في المقاولين كنت احسن لاعيب في 2010في النادي كله لدرجه اني اتصعدت 2009 و كلهم اجسامهم ضخمه كنت هتصعد 2008 بس اجسامهم اكبر بكتير كنت هتصاب لو اتصعدت جاتلي اصابه في رجل في اول ألسنه كنت ماشي بعكاز أتخلوا عني و سبوني فضلت احاول ارجع نفسي كتير كانت فتره كلها اكتئاب مستوايا مش هو كابتن طارق مات كان اكتر حد بيدعمني كان نفسو اني أكون لاعب كوره كان ديما بيقولي انت لاعيب مهوب و أنا مؤمن بيك مات و كنت بمر بهلاوس و كوابيس كتير اتخطيت كل ده لوحدي من غير اي حد قولت هلعب في اكادميه و هخش دوري عشان اي نادي ياخدني تاني روح و بقيت في مجموعة المتميزين في فتره قليله جدا مع دخول الدوري اكتشفت اني تعبان في قلبي و لو لعبت هموت قولت للكباتن قالولي عادي ولا يهمك و فضلوا يواسوني و جابوني اقعد معاهم أنا و اخويا الكبير روحت لدكاتره كتير جدا قالوا لي عادي جدا ارجع و العب عادي حياتك بس عايزه لايف ستايل رجعت العب أصعب ماتش عشر دقايق بالظبط و مقدرتش أكمل كنت بموت وشي كلوا ازرق و قلبي كان هيقف و نغزات في كل حته رجعت البيت كنت بنهار و روحت لدكتور قالي لازم تعمل عمليه في اقرب وقت و أوعي تعمل مجهود لحد ما تعملها هركب جهاز في كتفي هعيش بيه حياتي كلها عشان انظم ضربات القلب و بس كده
2025-12-13 12:20:42
0
• 𝑨🇶🇦 :
شباب رجعوني بعد شهرين اشوف اذا انقبلت ب نادي أو لا
2023-10-06 08:41:06
76
عزوز A💙 :
وانهدم
2025-08-04 08:57:27
1
𝑨𝑳_𝑨𝑴𝑹𝑰𝑲𝑬 🕷️🩸 :
المشكله انه ممكن ينهدم في ثانيه بسبب الأهل 💔
2025-05-23 06:50:42
2
A :
يالله
2024-06-23 09:46:19
2
Zaid Mohammed :
صعب ان ينهدم حلمك وأنت تحاول بنائه هاي افضل ❤
2025-03-08 02:35:34
4
؟ :
عود ليش اهلي مايقبلون وانا حلمي العب💔
2025-04-28 18:18:45
3
Khalied :
حاليا
2024-11-09 19:38:42
1
ae.gene :
حلمي ان اكون حارس مرمى برشلونة لكن مستحيل😖 😭 💔
2024-09-12 16:52:00
3
SwirlX7 :
حلمي أن ألعب مع المنتخب المفربي أو ريال مدريد
2024-11-05 20:41:08
3
𝟕 :
الرياكشن .
2024-09-03 18:42:55
2
علالـي 🪬• :
حلمي لعب في منتخبي العراق💔😞
2024-08-27 11:08:13
2
alzm55p :
رياكشن تكفينن
2024-03-20 18:59:23
2
𝒉𝒖𝒔𝒔𝒆𝒊𝒏𐇰 :
اكاديميه الريال بالعراق 💔 غالييييييه
2023-10-05 21:38:08
2
. :
ادمر من زمان😅
2023-10-05 22:39:11
2
🥷🏻 زكـور | 𝗭𝗘𝗞𝗨𝗥 🥷🏻 :
POV:
صـعـب أن يـنـهـدم حـلـمـك
وانـت تـحـاول تـحـقـيـقـه
2024-09-14 18:34:01
2
Ali Hussain :
الحلم لاينهدم بل يريد أن تسعا مهما كانت الضروف✨.
2024-09-26 21:17:04
3
حسـونيـﮯ علاء :
، لا بأس
لقد حاولت والحمدُلله 💔
2024-12-03 12:01:28
2
() :
الحلم تحقق بس راح
2025-10-07 19:13:04
1
🕸️🕷️ :
كان هناك لديا حلم تمسكت بيه 2 عامين ثم تحطم امامي بسبب عائلة 💔
2023-10-05 22:03:03
4
ℤ𝕒𝕟𝕒𝕟 :
تعبت 😓 + العراق مابيه مستقبل
2025-03-29 02:07:40
1
Abdo Abden :
ممكن الفيديو من غير كلام
2023-10-05 13:16:18
2
مًحًمًدٍ/1924ه :
حلمي ابطلها
2023-10-06 02:10:49
2
waip09 :
خلاص تعبت😔
2023-10-06 00:21:42
2
To see more videos from user @elyooooo1, please go to the Tikwm
homepage.