@dayahsulaiman._: betul lh kot kan? #foryoupage

dayah
dayah
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 20 October 2023 11:18:27 GMT
52701
2023
35
77

Music

Download

Comments

n.manni__
🇸🇦أمَانِي :
Kita penganggur sbb tu dia tkut confess HAHAHAHAHAHA
2023-10-20 13:18:27
22
rylenoxx
Rylenoxx :
Paling x konpiden adalah sebab rupa
2023-10-21 00:54:12
3
lailanatasya23
nasyaa :
ad ja laki2 yg cnfess dkt aq..aq tau dy ad mto ja tpi aq sntiasa ad dri dy zero hngga hero alhmdulillah skrg dy dh ad keta idaman dy n blh aq jlan2
2023-10-20 20:26:15
7
pejuanghidup_3
ذولفهمي🍉 :
Ya btul
2023-10-21 09:05:22
0
.kiiy98
𝙎𝙆𝙔.𝙬𝙞𝙣𝙠𝙚𝙮 :
rill
2023-10-21 05:21:11
0
abdulrasyid8679
penggunatiktok :
betul
2023-10-21 06:39:20
0
adi91552
Adi :
betul lah tu
2023-10-21 13:43:41
0
mtrys12
mtrys :
Betul la tu kot.. Hahaahah
2023-11-10 23:56:34
0
hahaweyy
Fang. :
betul lah tu😅
2023-11-08 01:04:02
0
mspink211
ShopwithMspink :
dua2 reasons ni ex aku ckp kt aku, so dia lepaskan aku sbb takyakin boleh dgn aku...
2023-11-15 00:29:33
0
shahrilfitriismail
HATIKU RAPUH :
tepat sekali.sedar diri
2023-10-21 12:47:12
0
udeen22
udeen22 :
tersgt btol....
2023-10-21 05:17:52
0
nalegacy97
dsweetsour :
ye ye je🗿
2025-07-07 05:46:30
0
naimramli_97
Naim :
Saya umur 26 Ni pun Masih X jumpa psgn disebabkan ini lahhh yg Saya takutkan
2023-10-21 04:03:29
1
shahrul_awwee
Shahrul_AwweE :
hahaha asl cmtuh arh...nmpak yg lawa skit kita tros downgradekn diri ..skdr pandang ja mampu..padahal tahap kita berada atas dea
2023-10-21 03:45:05
3
izz_ezzudin
_𝔃𝓾𝓭𝓲𝓷 :
Dah berani tapi tulah kau bkn pilihan dia😅
2023-10-25 16:12:38
1
farahhhdk
farah지민 🦋 :
no 2 tuh maksudnye mcm mne?? ciri ii die
2023-11-21 20:30:54
0
niejaaaaa
🦋 :
Dia tk confess tp dia bg hint
2023-10-21 14:53:51
1
h_f_z65
ꫝꪖᠻⅈ𝕫 :
💯
2023-10-21 01:45:53
0
setiakudisni_87
🌹Miss setia🧸 :
ye ke... ada je... siap minta2 duit perempuan..😅😅😅
2023-11-11 23:53:08
0
mrneo97
M . 🅰️IZAT :
3. tak ada rupa. 😌
2023-10-20 22:58:39
0
_xxkyh
ᖽᐸᓰS :
yang berani ja akan try kan..😂
2023-10-20 13:18:33
16
firdaus.habibmeruipoh
FIYX :
sekali dia buat ig NGL tu beratur laki confess... 🥲🥲🥲
2023-10-20 20:03:19
8
iamhere.my
I Am Here :
number 2 betul lah. org tgk aq independent sangat. haha
2023-10-22 01:46:30
5
shoyujean
shoyujean :
takut tak mampu nak bahagiakan dia.
2023-10-20 17:36:54
2
fahmii._77
F :
Benarr ✅
2023-10-20 12:08:27
0
dolphine008
Steph :
independent always wins 🥰
2023-11-12 08:14:57
0
ainain1996
cikainaini :
🤔🤔🤔
2023-10-21 23:36:12
0
az_31perantau
KHAI,AZ :
hurmmm
2023-10-21 09:09:02
0
azzamhakimi97
Zam🖤 :
betul latu.
2023-10-21 00:16:28
0
To see more videos from user @dayahsulaiman._, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About