@halalfoodie: Sate dengan kuah kacang sambal merah di Kajang😍 📍 HAKIMI SATE Kampung Dato Abu Bakar Baginda, 43000 Kajang ⏰ 4.30PM - 10PM (Setiap Hari) #halalfoodie #MakanLokal #MalaysianFood #penangfoodie #klfoodie
Halal Foodie
Region: MY
Saturday 04 November 2023 02:32:49 GMT
Music
Download
Comments
i'm shahrul :
aku dah duduk nak dekat 3 tahun kat bangi mmg satay hakimi ni la paling sedap..cuma aku xde masa nak pergi sebab selalu penuh ,kite rider panda
2023-11-05 12:59:37
98
♣♠♦♥ :
memang sate hakimi ni sedap, pandai dia susun celah² dgg tu ada lemak, ada 2 cawangan, tepi jalan sungai merab ni 1
2023-11-06 14:23:58
25
Haikal :
Bukan kajang bangi ni...
2023-11-04 09:37:54
8
adzullatif :
Tempat, satay hakimi ni terletak di ,Abu Bakar Baginda , sebelah putrajaya , selalu mkn kat sini.
2023-11-04 13:44:14
6
AyohMi :
tidak d nafi kan sate hakimi adalah yg terbaik d BB Bangi, Putrajaya n Kajang.
2023-12-28 10:05:53
6
ND :
Alhamdulillah port satay kajang aku tak pernah beratur. Tempat bersih n banyak stall lain jugak. Bukak pun awal 12pm dh bukak. Hint : Emas 😆
2023-11-06 03:43:36
0
Deli_ :
review jujur aku as around yg stay bangi kajang, Satey sedap sbb bakar pakai arang, kuah layan, cuma untuk yg tersedap tu, ada lgi sdp,
2023-11-16 01:51:37
5
MadaraUchiha :
Dapnyee, tambah pulak dengan bawang & timun tu, fuhhhhhh
2024-01-01 13:59:18
3
sairabanun_jamil :
sedapp..klau x byk hangus lg best..😁😁
2023-11-04 08:55:17
4
aamin :
prnh pi sblm famous senang jer dpt, now selalu pi tp always dh hbs😅
2023-11-04 03:10:02
1
irwanNdin :
selalu saya booking order dulu...pastu dtg ambil jam 6ptg
2023-11-05 13:33:52
4
Mohd Helmi Tahir :
abis laa...da masuk tiktok...😳
2023-11-05 11:48:47
1
space_expedition62 :
satay kajang kebykan served sejuk2, ssh nak dpt satay panas2 di kajang
2023-12-30 00:32:17
0
harper :
ada sapa tahu ke cara pg sini by mrt/public transport?
2024-01-02 18:03:28
0
mohdlazim183 :
Kenapa satay ni tak panas walaupun baru dibakar?#jarang tiup bila nak makan😂
2023-11-05 15:26:44
1
nh_nurulhamizah :
sapa peminat daging..sedap ooo satay daging dia..harga pun murah 1.10 satu cucuk..
2023-11-06 10:24:43
1
avocadorable :
terlalu manisss. aduiii
2023-11-04 03:22:58
1
Khamim Zahrodin :
kalau di Indonesia sate Ponorogo
2025-08-28 00:06:48
2
abgajis :
Baru je makan tadii memang ngam trukkk… tapi cow kueh tiaw dia biasa2 aje
2023-11-05 09:50:03
1
Muhammad :
kalau bulan puasa buka x
2025-03-13 04:54:05
0
Abeding :
how go from klcc
2025-10-13 10:28:33
0
???? :
Tutup hari apa dan buka dri jam brapa sampai tutup jam berapa.. Sy dri perlis
2025-05-18 07:43:51
0
Elangovan Krishnan :
kalau order satay boleh hantar tempat kita?
2025-04-30 07:48:07
0
Elangovan Krishnan :
hi.
2025-04-30 07:46:06
0
محمد فتهول :
awaiii
2023-11-04 02:35:49
0
To see more videos from user @halalfoodie, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.