Hep baskı , yargılama , kızar diye hiç bir şey yapamama korkusu , değerli ve güven hissetmemek… bir kere babamla yalnız kalıp arkadaş gibi uzun sohbet etmişliğim yok ya en çok da bu konuda kırgınım kendisine .
2026-06-19 04:45:32
8
𝓐🖤 :
Seni ne bu cihan'da, ne de öbür cihan'da asla affetmeyeceğim baba!
2026-01-31 21:12:40
50
Beyzaa :
affetmicem asla
2026-06-11 17:08:06
4
psy.xudaverdiyeva :
Bəzi valideynlər əfsuslar olsun ki bunu anlamır yedirdib,içirtməklə vəzifə borcunu yerinə yetirdiyini düşünürlər.Hal bu ki uşaqliq dövrünün mərhələləri var,həmən mərhələlərdə sevgi ehtiyaclarının ödənməsinə ehtiyac duyurlar.
2025-06-16 18:34:00
8
demet :
maddi manevi yanımda olmadı ama bi gün sarıldık o kadar garip hissettim ki bu hissi keşke her gün yaşamak istermişçesine sarılmıştım..
2026-05-21 22:37:13
1
filozofkafası :
maddi olarak da yoktu manevi olarak da. aynı evde bize düşmandı hep. 30 yaşıma geldim hala acısı geçmiyor...
2026-05-15 22:54:06
3
🫠 :
var ama aynı anda yok
2026-05-19 08:12:24
1
Gᴀᴍᴢᴇ☀️ :
:)
2026-04-07 21:36:17
2
baransaglam2525 :
😳😳😳
2026-01-13 14:46:18
1
талыш :
🥰🥰🥰
2025-07-04 07:20:19
0
baransaglam2525 :
🥰
2026-01-13 14:46:57
1
RAUL@ :
👍
2025-01-11 02:23:55
1
Kullanılmıyor :
✌️✌️✌️
2024-12-25 12:27:09
1
мекоо_🎭 :
😔
2025-07-29 15:18:53
1
#eray kraligi :
🥰🥰🥰
2025-03-01 22:16:11
1
Fmd :
😁
2025-06-11 21:12:00
1
🇹🇷👑Dilek_SivaS👑🇩🇪🇫🇷 :
😢
2026-04-11 20:39:00
0
To see more videos from user @motivasyongirisimi, please go to the Tikwm
homepage.