can someone enlighten me sa pros and cons ani nga school? og unsay kusog nila dinhi nga mga courses? dili raba ko taga cebu ay pero murag pachada lagi dinhi
2026-04-26 04:10:54
41
kayla :
UC or USJR?😭
2025-03-17 05:40:56
12
Eyah Shanna (Eats & Staycays) :
My dream school before my parents forced me to study in USC.. pero ang nauyab taga USJR Main japon HAHAHA
2023-11-28 11:54:48
158
🐰 :
how much ang nursing tuition?
2026-02-22 01:04:21
4
hayami🌺 :
planning to take BSA, may entrance exam po ba?
2025-12-13 10:00:55
0
nics🐣 :
May entrance exam po ba para sa mag aarchi student sa USJR ? Plssss pa answer po🙏
2025-05-18 03:10:58
21
adrien :
I've been here sa USJr to apply for college and I gotta to say that it's really nicee
2023-11-19 12:20:27
39
Surley Espanto :
daghana borikat ani na school oy. legit
2023-11-16 00:52:15
8
snoztt :
pilay tuition for civil engineering?
2026-04-11 08:20:03
0
Squeak? :
And THE TOILETS ARE CLEAN (idk if it's real or not )
2023-11-18 05:14:11
29
^^ :
is usj-r shs good? 🥹 considering this as my option if dili sa usc
2026-03-01 07:58:37
0
;mulleterdrgn :
I used to school there I miss my old school so much I went they're when I was about like 4 or 5 I think.
2024-03-15 14:14:55
1
hhhh :
dli rba lisod po if mo transfer ko dra sa 2nd year tapos mag working scholar? bsba-fm student here and plan sd nko mag bsba-fm dra. Pilianan rba jd po if mag working scholar sd?😭