@porterenee: Een dag minder werken, hoeveel salaris lever je dan netto eigenlijk in? Wij vertellen het je in de video. Enne, zou jij minder willen werken?

PorteRenee
PorteRenee
Open In TikTok:
Region: NL
Friday 24 November 2023 08:53:09 GMT
322114
1628
205
348

Music

Download

Comments

i.love.hugoo
I.love.hugo :
maar srs .... wie gaat er voor 2500 euro bruto per maand 5 dagen werken 🤔
2023-11-24 12:57:29
74
tonnickdutch
Tonnick Dutch :
Maar 300 euro? Das veel geld
2023-11-24 13:44:53
31
dutch_a4_b7
A4 B7 :
Wat is netto van 2400 bruto,
2023-11-24 10:47:53
0
richwes123
Richard :
Door minder te werken ontvang je meer toeslagen. Dát moet je ook meenemen in je berekening!
2023-11-25 11:17:07
1
dabasi2
DABASI* :
ik werk 5dagen en Mijn bruto salary is 2830 euro,,, hoeveel zou ik netto verdienen, als ik ga 4dagen werken
2023-11-25 21:38:11
0
peter.lantinga
peterlantinga0 :
1897e netto en daar moeten alle lasten nog vanaf, er zal voor velen te weinig overblijven lijkt mij!😏
2024-01-19 15:23:57
0
sellyvw
Selina :
die "maar" 300 euro op dat salaris is in deze dure tijd een hoop geld, die ik echt niet kan missen
2023-12-27 17:49:53
0
joostjelmer79
Joostjelmerkasper :
En als
2023-11-27 15:19:46
0
imaf80
I Maf :
Ja echt wel. En lekker veel toelagen ontvangen. Dan voel ik me een echte Nederlander
2023-11-24 18:07:59
0
wilkosch
Wilko :
regel 80..90..100; 80% werken..90% salaris..en 100% pensioen opbouw.
2023-11-26 19:38:57
0
vakatiefan
Vakantiefan :
Ik adviseer blijf 40 uur werken en ga met 60 jaar met pre-pensioen.
2023-11-25 15:21:09
1
karel.ankerlijer87
Karel.Ankerlijer :
2500 bruto?
2023-11-26 19:14:23
0
peter0139
P :
vergeet je pensioen opbouw niet, dat wordt ook minder
2023-11-24 15:21:52
26
dolces3
dolces3 :
Ik kan geen €300 per maand missen! Alles is veel te duur geworden
2023-11-24 13:14:40
10
sibel_ayaz2017
Sibel Y. :
Mensen die idd laag inkomen hebben kunnen makkelijker minder werken. Scheelt weinig netto. Voor hoger segment is dat lastiger
2023-11-24 10:39:41
8
pookie050gr
pookie :
maar hoe minder je bruto verdient, hoe minder je kan lenen voor een huis 😏
2023-11-24 13:18:17
6
kentonbe
KentOnbe :
mijn baas mag niemand aannemen voor de 20% . dus na een tijdje ben ik overspannen en kom ik 100% thuis. :-(
2023-11-24 09:43:43
5
marjakoningsvandooren
Marja Konings van Do :
Maar 300 honderd euro hahahah. Voor veel mensen het verschil tussen wel of niet eten.
2023-12-01 21:25:04
5
cipilaz
🔥james🔥 :
minder vrije dagen en ook geen atv dagen opbouw helaas
2023-11-24 15:53:01
4
marcel74_1
Bryzoe :
Minder pensioen minder vakantie dagen minder loon minder vakantie geld. Je kan t mooi vertellen
2023-11-24 16:47:58
3
miss.chelsss
Miss.chelss :
1758 netto 😳😳😳 zijn nog niet eens mijn vaste lasten
2023-11-24 14:02:04
2
kok.chan078
KokChan078 :
effe bij de baas eerst 300eu verhoging eisen en daarna dag inleveren helemaal mooi 👍
2023-11-24 13:49:02
2
warier.squeaky2
warier.squeaky2 :
En 50% meer weekend🎉
2023-11-24 11:48:36
2
s.braam
S.Braam :
Das toch niet logisch als je meer werkte da je meer belasting gaat betalen meer werken moet juist beloond worden
2023-11-24 14:24:34
2
henk12345hol
Henk12345Hol :
Werken moet worden beloond
2023-11-24 16:37:15
1
mevrouwdewi
Dewi :
Ik had een tijdje twee banen omdat ik er financieel op vooruit wilde gaan. Laten we zeggen dat het dweilen met de kraan open was.
2023-11-24 17:55:27
1
ramon_w2
Ramon :
ik ben 1 dag in de 2 weken minder gaan werken. Door loonstijging merk ik hier maar 6 maanden iets van.
2023-11-24 17:11:34
1
manuelnl1975
Manuel :
en dan als er geen andere inkomen zijn krijg je meer toeslagen 😂
2023-12-04 15:28:14
1
thatguyx2
thatguy :
geld is te verdienen, tijd niet. werk ze min mogelijk tenzij je natuurlijk gek bent op je werk
2023-11-24 18:00:49
1
pietertjenl
PietertjeNL :
300 euro netto per maand. Mensen zouden fulltime moeten werken. Dan zijn alle vacatures vervuld. Goed voor de eigen portemonnee, goed voor de economie
2023-11-24 18:43:11
1
cocodexnl
Cocodex :
beter 1 dag minder en die dag zwart werken, kassa
2023-11-27 23:22:59
1
ingeen100jaardezeman
Tegen extreem links :
Succes als jij rond kan komen met zo salaris in deze tijd moet je dat lekker doen.
2023-11-24 20:41:37
1
boerremco2
boer :
Scheelt niks gaat de toeslag weer omhoog
2023-11-24 20:50:26
1
adventureduo790
Adventure&Enduro :
Minder werken loont in Nederland vreemd genoeg…. Minder werken is minder belasting is meer toeslagen….
2023-11-27 09:16:17
1
eddymeijer1961
Eddy Meijer :
300 p/'m minder, met huidige prijzen in winkel
2023-11-24 22:48:32
1
sim13__
RS :
@Khan 🥰
2023-11-24 23:23:58
1
bert12345567890
Bert 🇳🇱 :
nou ik laat mijn ex lekker alimentatie betalen en doe net of ik geen meer uren kan krijven. lekker tv kijken
2023-11-25 07:19:22
1
wesdekkers
Wes Dekkers :
5 dagen voor 2500 kan je beter in bed blijven
2023-11-24 12:00:48
1
jorickj
Jorick :
En met meer vrije tijd zullen je uitgaven waarschijnlijk stijgen. Hogere kosten verwarming, leuke activiteiten, etc
2023-11-24 14:16:38
1
uzzovski
Uzzovski Ko :
en vergeet ook niet dat je dan meer toeslagen krijgt
2023-11-24 14:29:08
1
rk64sail
rksail64 :
Ja...goed bezig hoor. Er is tekort aan arbeidskrachten en jij promoot om minder te gaan werken. EGOISTISCHE INSTELLING.
2023-11-24 15:51:43
1
martihhkocq
martin :
er bestaat ook iets van een 80 90 100 regeling als je 58 jaar bent . wat scheelt dat voor je netto salaris.
2023-11-24 10:29:36
1
dekoop1
De Koop :
Niet te vergeten dat je WW-uitkering ook lager wordt
2024-01-25 21:14:07
0
hoorn27
Hoorn :
+ de subsidies die je krijgt misschien omdat je minder werkt en toeslagen.
2023-11-27 11:48:36
0
mazdakiller
REDNECK :
🤣
2025-01-25 19:40:12
0
swiebertje007
swiebertje007 :
Cao 80, 90, 100. 80% werken. 90% loon. 100% pensioen opbouw
2023-11-26 22:05:37
0
simonvarkevisser
Simon Varkevisser :
Minder werken?
2023-11-26 21:25:49
0
eelco_r_d
Eelco :
Ik werk sowieso al 32. Het salaris dat daar tegenover stond was ik al tevreden mee.
2023-11-26 21:07:53
0
beamer.drift
Beamer.Drift :
Voor 2500 eur bruto zou ik toch maar 5 dagen volhouden😳. Of heel snel wat anders gaan zoeken.
2023-12-11 15:04:49
0
lauvlt0
lauvlt0 :
nu nog even icm kinderopvang. 😂 als ik 4 uur meer ga werken per week, kost me dat +-€30,-.
2023-11-26 19:26:15
0
guidovandooren
Guido1970 :
Daarom werkt half nl partime en hebben we personeelstekort
2023-11-25 13:43:18
0
wirovanas
Wiro van As :
Geldt bij 40/40 werken.1
2023-11-26 16:36:11
0
To see more videos from user @porterenee, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About