@deniel7766___: #deniel7766

𝙉𝙔𝘼𝘼 𝘼𝙇𝙋𝙃𝘼 𝙑1⚡️
𝙉𝙔𝘼𝘼 𝘼𝙇𝙋𝙃𝘼 𝙑1⚡️
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 04 January 2024 08:14:20 GMT
1767961
207377
2985
6543

Music

Download

Comments

suhajetau
𝒏𝒂𝒔𝒔ᥫ᭡ :
sakit sangat bilaa kene curang 🥲
2024-01-05 12:20:30
5935
newaffliate07_
newaffliate07_ :
saya takkan buat amirul saya macam tu ❤️‍🩹
2024-01-05 05:19:16
2523
uuser.13055
uuser.13055 :
kantoi lebih sakit dapd jujur
2024-01-05 12:12:03
2149
prvt4bbyyyy
𝓪 𝓫 𝓫 𝔂 :
haha imsorry haikal :)
2024-01-05 17:09:25
1356
pok_mieyy
K1〽️1 :
peluang untuk curang takkan dpt
2024-01-05 10:50:00
680
asyzketu
𝘼𝙨𝙮𝙯 :
aku tk mampu buat apa” bro . aku mampu diam dan melihat mereka berdua bermesra . kalau aku buka mulut pun , aku nmpk diri aku ni seperti orang ketiga.
2024-01-05 08:40:45
703
prvtgone
𝓕𝓪𝓯𝓪🧸 :
kita tak curang sebb kita thu sakit tu macam mana ☺️
2024-01-06 02:10:43
635
jaieee_
buttercremelatte :
the one yg takboleh dimaafkan adalah “curang”
2024-01-05 09:24:14
432
nteyhaaa
777✰ :
dah pernah terjadi tapi dia stay bagi peluang , walaupun peluang yang terakhir aku hargai ❤️
2024-01-05 03:59:21
280
muhddyumm
Yumm :
hargai la yang ada depan mata wahai wanita ..
2024-01-04 14:44:15
306
nellyshaer
caa :
tak curang pon kene tinggal acaner
2024-01-06 02:11:06
85
mirulzan
🚩 :
kadang ii kita penat beria sorang sorang tpy dilayan seperti tk dihargai ☺️
2024-01-04 13:03:38
163
just_zadd
justzadd :
i feel you bro,aku berapa kali kene macamni still maafkan dia😊tapi aku taktau dia menyesal atau hanya berpura pura
2024-01-05 09:26:34
46
frshnr_
fa :
baik perempuan baik lelaki , kalau dorang betul ikhlas dia takkan buat macam tu 😊
2024-01-05 12:03:01
35
aezzzzzzzz___
aez :
ex aku pernah kantoi sbb kawan aku keje grab dia perasan ex aku dlm kete orang lain..dia follow dari blkng last2 ke hotel..mmber aku call aku..time tu aku tngh night shift keje kilang electronic
2024-01-07 12:25:36
10
crkromi__
cinta🫶🏻 :
kena curang paling sakit mat 🥲
2024-01-07 06:11:37
16
apaiiiiirunners
Apai | Runners :
Dkt sini aku berani katakan yg LELAKI SETIA ITU MASIH WUJUD☺️
2024-01-06 04:34:04
11
yazidyusoff__
Y🅰️zid Yusoff :
Aku ingat sampai bila bila!
2024-01-29 14:03:36
5
idham1305_
Cikgu Amirul :
pernah aku maafkan ex aku 3 kali dia curang tu aku maafkan, tp tahu² balik sabah kahwin dgn org lain
2024-01-05 15:07:37
165
ninaaarshid
ninæ 𝜗𝜚.˚ ༘ ♡ :
Tak cukup satu , apoo
2024-01-04 18:57:28
29
jappanessebowl
Somethingnew :
ak perlu llki mcm ni. pnt lh kna game🙂
2024-01-06 02:54:32
31
noturregularisz
Isz :
Dah pernah terjadi..harap baik2 saja untuk tahun baru ni 😊
2024-01-05 07:10:53
60
syhiraeeee
𝓢𝓨𝓘𝓡𝓐 𐙚 :
dalam keadaan yang sama tapi disebabkan sayang tetap terima dia 🥰
2024-01-05 07:36:13
16
24hrsof27
bananachocolate :
sayaa takkan buat macamnii dengan sidia
2024-01-05 11:26:16
6
allinraimiii
allinraimiii :
saya takkan buat nazirulhaziq saya macamtu , sebab saya tau sakitnyaa bila diduakan 🥰 .
2024-01-05 14:58:22
24
To see more videos from user @deniel7766___, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About