@afiqasn: Phone holder ni nampak lebih minimalist weihhh. Paling penting dia tak block aircond 🔥🔥 #okeydone #mg3malaysia #mg3

Afiq ASN
Afiq ASN
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 10 January 2024 09:07:33 GMT
2871208
67843
532
2394

Music

Download

Comments

deadthangel12
Faizz :
Tadi kata xsuka yg letak dkt aircond.. last2 letak kat situ jgak bang.. aduhh
2024-01-20 01:22:55
1129
harriszakaria99
HarrisZakaria99 :
Tak suka letak kat tempat aircond , tpi jual phone holder sangkut kat aircond 🗿
2024-01-23 08:57:49
219
puterapit
نورول أتيكه :
done beli...hahahaha
2025-11-07 02:47:10
0
zattyroslan
Zatty20’ :
Bnde tu mmg tahan. Tp yg dia sangkut kt aircond tu blh patah taw.
2024-01-23 03:36:58
53
annakechik89
KeChik_89💙 :
Kita Cuba belii.xokk siapp awkk..🤣
2024-01-21 08:38:52
16
anakdato
BRO SOLAR :
Mcm sya pakai 15pm cash boleh masuk ke ?
2024-01-25 11:00:09
17
didi___senpai
Senpai Shop :
xganggu apa² tapi kepit vent aircond pastu hadang flow aircond 😂
2024-01-26 11:23:36
36
kamsi060
J MAN :
kalau iPhone 15 Rm7351 boleh pakai ke bang
2024-02-07 04:52:57
7
redbunny_mg3
𝓲𝔃𝔃𝓪𝓱'𝓼 ^ྀི :
salam bang kek tapak kuda dah smpai , alhamdulillah sedap
2024-01-10 10:25:46
29
mherry93
MHH :
Last dkt aircond jgk 😂
2024-01-21 06:25:31
8
nurnaaaaa_
n.aina :
Tak patah ke aircond tu, riso tapi saya dah teracun doh beli😭
2024-01-26 13:25:43
9
sha_fitry
🅰️〽️ieruL :
tak block aircond sekali letak hp terus tertutup aircond mcm mana cerita tu 😅
2024-02-10 03:59:44
8
emantol122
emantol :
sy dh pkai lama mmg mantap nak letak senang nk cabut senang nk cas senang nk tgok tiktok senang xganggu pemandangan pstu cun² x halang angin aircond
2024-01-17 15:14:55
17
meatball1108
ᘻᘿᗩᖶᗷᗩᒪᒪ :
x londeh ke bwh ke klo phne berat
2024-01-21 08:39:54
1
athila03
Athila🌸 :
p
2024-12-08 17:43:17
1
sisshawa
SIS SHAWA :
Sy memang dah pening tengok Phone holder kat internet! Terlalu banyak dan keliru nak memilih ni 😂
2024-03-23 06:41:41
3
akong_ice
Aku Nazri :
Tak suka letak juga... racun tak menjadi
2024-01-26 12:00:24
1
aiq590
AIQ :
bantu follow saya
2024-03-06 13:28:01
1
bestcarking
BestCarKing :
perfect
2024-05-15 12:54:59
1
hijazihamzah_
hijazihamzah :
Tolong share link yg magnetic tu
2024-04-23 09:13:50
2
sofiatransporter
A&A besi &transport :
Saya Guna fon holder eco smpai la Ni elok
2024-03-08 17:14:15
3
zarul_amran97
🤓KACAMATA-MEN😎 :
hanya utk ip 14 pro max sahaja la fon laij jgn beli 🤣🤣🤣🤣
2024-01-21 08:56:40
1
usecom.com
Nothing :
motor boleh tak ? 💀
2024-03-07 18:01:37
1
muna_ibrahim94
Moona94 :
try buat kat aircond proton saga.. aircond bulat tak pandai nak holder
2024-01-26 12:21:30
4
fesyenzamannow
Elfathan :
wahhh 😳
2024-01-26 11:32:51
2
To see more videos from user @afiqasn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About