@iamnaddy.4u: Kids hand belt yang jenis sense lock ni jadi pilihan aku sbb i think dia lebih secure. Kids hand belt or ada yang pnggil kids harness ni sangat membantu aku n husband bila nak p tmpat yg agak crowded or nak elakk anak hilang dari pandangan bila klta outing #kidsharness #handbelt #harness #safety
Only parents sahaja yg boleh bukak maksudnya ada kunci ka atau macam mana?
2024-02-19 13:04:54
13
𝔸𝕣@_𝕄@𝕚𝕫𝕦𝕣@ 👸 :
sy guna ank sampi umur ank 7thun....sbb ank jenis brjln xnk pgang tgn....
2024-01-16 09:30:57
3
misslizamissliza :
disebabkn aku byk kli mimpi anak hilang.. aku beli bnda ni .. walaupun anak ada depan mata tpi hti aku ni tetap tkut dengan mimpi tu .. 🥺 ..
2024-01-22 15:31:12
3
UdE😜 :
tali tu bleh potong?
2024-01-16 05:42:05
4
viral instacat cattery :
anak saya hilang dlm mall hari ni..😭 mmg nak kena beli ni benda ni..lantak la kan org pndang2
2024-05-19 19:18:03
3
『Y』 :
I have this but vest type , because I feel it is more secure and safer . :) please consider the vest type :)
2024-03-15 03:15:38
1
芬迪@⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝ :
boleh la bg gf pakai sbb selalu hilang dlm watson😂
2024-03-14 13:32:54
1
SYAF♥️ :
untk dewasa blh ke untk psngn
2024-01-16 10:22:57
2
whoisIdura :
Aku ada jugak benda ni. Setiap kali aku pakaikn kat anak, mesti org akan pandang2. Tp aku buat tak tahu jerr. Siapa anak yg sgt lasak, beli lah. Membantu sgt
2024-03-16 10:55:45
2
Nuha Fyza :
sy beli kt beg oren 26 😳 ! tidakkkkk
2024-01-16 07:00:22
1
✨Miss84✨ :
memang bagus pakai benda ni masa keluar tempat orang ramai.
2024-03-15 05:31:53
1
D4D¥4Z4M :
mane yg pakai kat anak tu jgn la ketat² sgt yek ...
sy dh ad bnda nie pakai kat ank n ank sy blh bukak selambe je
2024-01-16 11:33:04
1
DeMoN SLaYeR :
utk lock rod time mncing blh ni 😅😅😅
2024-02-04 12:18:43
1
Mizsilentkiller :
sy dh pakai ni 2tahun lebih dh.
2024-01-16 09:49:14
1
MAMA KHAI ❤️ HANA :
kita simpan bakul dululah sbb ank bru umur 6 bulan😁😁
2024-02-20 03:42:54
1
amanishop20 :
terbaik..ni safety sikit
2024-01-14 04:05:26
3
HANA 🌸 :
bile dia restok?
2024-03-03 18:42:56
1
man__ :
mana beg kuning
2024-03-14 12:51:01
2
nursyafira . :
saya mana beg kuning nya
2024-03-15 05:32:16
3
nk.slhn :
beli dkt mana ya
2024-03-15 05:08:22
2
Sayidah Napisah :
done beli 1 😁
2025-05-02 05:57:53
0
𝑨𝒛𝒍𝒂𝒏𝑺𝒖𝒉𝒂𝒊𝒎𝒆 :
only parent saja yg boleh buka,tapi org lain boleh potong je benda tu ☺️
2024-01-18 10:12:48
0
To see more videos from user @iamnaddy.4u, please go to the Tikwm
homepage.