@iamnaddy.4u: Kids hand belt yang jenis sense lock ni jadi pilihan aku sbb i think dia lebih secure. Kids hand belt or ada yang pnggil kids harness ni sangat membantu aku n husband bila nak p tmpat yg agak crowded or nak elakk anak hilang dari pandangan bila klta outing #kidsharness #handbelt #harness #safety

iamnaddy.4u
iamnaddy.4u
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 13 January 2024 11:57:01 GMT
695454
11535
189
1267

Music

Download

Comments

wadieazman
WadieAzman :
Saya nak beli tapi nak pasangkan kat isteri agak2 boleh tak?🤣
2024-01-16 07:21:42
47
wanie2608
🐬 Wanie 🐬 :
sy dh lama niat nk beli safety Ni,tpi Ada org ckp "X kecian kat ank ke? dh Rasa mcm bwak anjing" 😭😭
2024-01-14 16:04:26
28
atien_eishah
Atien Hidayah :
knpa org sllu pandang serong klau parents pakai safety ni kt ank2...
2024-01-14 13:59:39
24
wanikram.22
Wanikramᥫ᭡ :
Only parents sahaja yg boleh bukak maksudnya ada kunci ka atau macam mana?
2024-02-19 13:04:54
13
uy4sidek_tuahjebat
𝔸𝕣@_𝕄@𝕚𝕫𝕦𝕣@ 👸 :
sy guna ank sampi umur ank 7thun....sbb ank jenis brjln xnk pgang tgn....
2024-01-16 09:30:57
3
misslizamissliza
misslizamissliza :
disebabkn aku byk kli mimpi anak hilang.. aku beli bnda ni .. walaupun anak ada depan mata tpi hti aku ni tetap tkut dengan mimpi tu .. 🥺 ..
2024-01-22 15:31:12
3
udejr6117
UdE😜 :
tali tu bleh potong?
2024-01-16 05:42:05
4
viral_instacat_cattery
viral instacat cattery :
anak saya hilang dlm mall hari ni..😭 mmg nak kena beli ni benda ni..lantak la kan org pndang2
2024-05-19 19:18:03
3
adeakuheranlol
『Y』 :
I have this but vest type , because I feel it is more secure and safer . :) please consider the vest type :)
2024-03-15 03:15:38
1
fendy_angah
芬迪@⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝꙰⃝ :
boleh la bg gf pakai sbb selalu hilang dlm watson😂
2024-03-14 13:32:54
1
nur_afiqah1001
SYAF♥️ :
untk dewasa blh ke untk psngn
2024-01-16 10:22:57
2
irasyazreen
whoisIdura :
Aku ada jugak benda ni. Setiap kali aku pakaikn kat anak, mesti org akan pandang2. Tp aku buat tak tahu jerr. Siapa anak yg sgt lasak, beli lah. Membantu sgt
2024-03-16 10:55:45
2
nuhafyza99
Nuha Fyza :
sy beli kt beg oren 26 😳 ! tidakkkkk
2024-01-16 07:00:22
1
_...mizzj84..._
✨Miss84✨ :
memang bagus pakai benda ni masa keluar tempat orang ramai.
2024-03-15 05:31:53
1
dadyazam87
D4D¥4Z4M :
mane yg pakai kat anak tu jgn la ketat² sgt yek ... sy dh ad bnda nie pakai kat ank n ank sy blh bukak selambe je
2024-01-16 11:33:04
1
hostsidai_36
DeMoN SLaYeR :
utk lock rod time mncing blh ni 😅😅😅
2024-02-04 12:18:43
1
mizsilentkiller
Mizsilentkiller :
sy dh pakai ni 2tahun lebih dh.
2024-01-16 09:49:14
1
cytykhai
MAMA KHAI ❤️ HANA :
kita simpan bakul dululah sbb ank bru umur 6 bulan😁😁
2024-02-20 03:42:54
1
nurulalyaa89
amanishop20 :
terbaik..ni safety sikit
2024-01-14 04:05:26
3
farhana.amran
HANA 🌸 :
bile dia restok?
2024-03-03 18:42:56
1
man_man__123
man__ :
mana beg kuning
2024-03-14 12:51:01
2
syafira20008
nursyafira . :
saya mana beg kuning nya
2024-03-15 05:32:16
3
nk.slhn
nk.slhn :
beli dkt mana ya
2024-03-15 05:08:22
2
sayidah.napisah
Sayidah Napisah :
done beli 1 😁
2025-05-02 05:57:53
0
azlansuhaime
𝑨𝒛𝒍𝒂𝒏𝑺𝒖𝒉𝒂𝒊𝒎𝒆 :
only parent saja yg boleh buka,tapi org lain boleh potong je benda tu ☺️
2024-01-18 10:12:48
0
To see more videos from user @iamnaddy.4u, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About