ما فيه حل اسهل اوي، اتحرك لما عدد لفات الموتور يقل، هتاخدلها حوالي 20 ثانية (بالذات لو الجو سقعة)
2024-01-14 19:53:54
1
karee〽️ :
ياريت تعمل فيديو عن e36واسعارها ومشاكلها🤩
2024-01-14 23:58:25
1
mahmoudabdullati7 :
انت كلامك عكس بعضه انت عارف موشر العربيه لحد مايوصل في النص ياخد وقت قد ايه ياناصح
2024-01-15 00:57:27
1
لوفي على الأرض - Luffy :
عاااالمي ✨
2024-01-15 01:00:28
1
Nagham :
العربيه عندى لازم تسخن خمس دقايق عشان المؤشر😂
2024-02-07 10:28:14
0
★ ★ ★ :
❤️
2025-01-21 22:38:33
0
SULTAN / قرآن :
😁
2025-01-14 20:57:13
0
ahmadsy61726 :
وسيارات المازوت نفس المدة؟
2024-04-10 19:24:48
0
Ghassan :
اذا مابنزل مؤشر الRBM لوضعه الطبيعي لاتمشي ولا تنظر على درجة الحرارة.
2024-04-07 23:00:25
0
Coach hayam qutb 🧢 :
👌👌🤔
2024-04-06 18:06:00
0
عمر خطاب :
هو انت مش ممثل ؟
2024-04-04 15:37:47
0
melfi_al7babi :
طيب بسألك سؤال اذا شغلت السياره عندي الامبير حق الحراره بيفضل تقريبا ٥ دقايق بعد التشغيل ثم يعطيني انه السياره صارت حاميه يروح اللون الازرق الي يدل ان السياره بارده دا معناتو ايه ياباش مهندس؟
2024-03-10 08:27:31
0
MOHAMEDZ☄️ :
😳😳😳
2024-02-06 14:03:22
0
Abdelglel Mosa :
حبيبي
2024-01-15 01:47:50
0
M.m :
حتى لو ترموستات الكوعة ملغية ؟
2024-01-15 01:06:36
0
Yosef Mahmed :
@احمد قناوى 🥀
2024-01-14 19:43:59
0
Dr-Fady Samy :
يا جماعه التسخين دقيقه واقفه بحيث الزيت يوصل لكل اجزاء الموتور و بعد كده بتكمل تسخين ماشى عالهادى مش حرق لحد ما تحقق الحراره و enjoy
زى اخونا حلمى
2024-01-14 18:12:15
0
To see more videos from user @helmyhazem, please go to the Tikwm
homepage.