@sufiguidanceofficial: GHAR BACH GAYA | Spiritualist Raza Ali Shah Al-Abidi #numerology #mystical #predictions #intuition #mystical #gemologist #dubai #foryou #canada #foryoupage #spiritualist #intuition #barayshahji #bismillahfyp #uk #pakistan #canada #islam #4u #numerology #spiritualist

Raza Ali Shah Al-Abidi
Raza Ali Shah Al-Abidi
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 16 January 2024 10:02:52 GMT
184634
7537
503
1013

Music

Download

Comments

mrsmehranmalik14
MrsMehran14 :
Mery husband mujh py tawajoo dain Meri bt manain or mujy apny Sath rkhain jhn rahain Mera apna ghr ho jaey..mery husband ky rizq rozi ma barkat ho ja
2024-01-16 11:16:40
11
0wais37
Alishba 123 :
kitni bar pharna h ur kis time plz koi batyga
2024-01-16 17:10:33
4
user138hej
user138hej :
602 ya phr only 62 time plzzzzzz koi bta dy
2024-01-17 09:08:44
5
sidramani9255
Salman ki sidra🥰🤗 :
inko call kesay kar sakty hain
2024-01-17 06:17:00
0
alijaan0153
alijaan0153 :
602 kr Kai parna hai
2024-01-16 16:01:53
1
ziachoudhry50
Muhammad Zia ur Rehm :
darod sharef awak akher pher19 bar bismillah or 62 bar ya hamedu bht best hai
2024-01-17 20:52:02
2
bushrajilani1
Bushra Jilani :
husband ka behavior aesa hojata hai B's Ammi k Ghar chor k Bhool jaty Hain ..plz guid me konsa wazifa kru
2024-02-21 14:16:25
0
sumeraabbasi695
Abbasi Queen 👑 :
meri eazt nahe karty plz sir mujhe baty
2024-01-17 07:44:42
0
stella_dxb4
RÂĤÂ🇦🇪 :
ya hameedo kasy parhna hai ktna parhna hai kb parhna hai kici ko details pata tu bta dain pls?
2024-01-17 15:37:05
0
killergirl4367
killer Girl :
602 times phrna hai
2024-01-17 03:46:32
0
zunnoorainahmadzu
Zunnoorainahmad Zunnoorainahma :
ye wazifa kia hr koi kr sakta he please bta den mera naam Nadia Rasheed he
2024-01-18 04:13:40
0
sunflower4984
flower🌹 :
112211 iska kya matlab ha
2024-02-09 04:43:43
1
kiranshehzadi81
Kiran Shehzadi :
testimony kese lyte hn plzzz bta den
2024-01-16 17:31:41
2
anjuhadi
Anju Hadi :
62
2024-01-19 15:41:37
1
mrsawan50
TN🌹546 :
shah Sahab jon ko olad ni Hy unko bhi koi wazefa bataen
2024-01-16 10:11:01
1
user3714629327168
Haram Fatima :
joint family say jan churwadien...koi batadien..husband b nh manta Alag hony ke liye ..
2024-11-14 09:50:19
1
haideralijutt0420
haider majeed😉 :
sir g Assalamu aliekum mari jo saas h wo bht taucher karti h muge or mare ghr walo ko 1 bat 70 martba karti h piche wali bate bht karte h
2024-02-21 16:22:39
0
shaziarasheed2020
user9045017171681 :
thanks assalikium aap bohat achey h mujhe bhee fida howa
2024-01-16 10:57:23
1
honey__haney55
Main king__ak_47 :
AslamoAlekum Sir jiska hubby bewjh gusa ,nafrta, ignore krty hn bss normal bato pe zra zra bat pe serious qism ka react krty hun.hud e rulaty hn rony
2024-02-17 23:09:48
0
u.zeee.beautycollection
[email protected] :
kasy join kru AP ko much needy for help
2024-01-16 10:23:14
1
sumairasimi
Sumaira Simi :
mijy testimony kasy lety h wo bata day koi
2024-01-16 11:53:36
0
kausar.amin5
Kausar Amin :
maen AP ke group men aana chahty ho Mera Naam kausar hai
2024-11-13 05:22:33
0
abdulraffy041
@Raffay♥️Jan🙂✌️ :
asslamo alaikum shah g mairy 4 baity 1 baiti h mgr mairy shohar ny dosri shadi kr li h wo mjy munh tk ni lgaty mjy hr kisi k samny zleel krty hn agr m
2024-02-22 07:02:22
0
hussain_jan42
Alone 🥀❤️‍🩹 :
Meri husband ny AJ mujhe Keh deya k apni gar cahli Jo me keya karoo 😭😭😭😭😭
2024-01-17 03:28:10
0
To see more videos from user @sufiguidanceofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About