@kaganoto51: Dsg şanzuman yağı 60.000 km değişmeli .instagram kağan otomotiv takip edin🙏 . . . . #aşk #dsg #şanzuman #aşkıngücü #audi #skoda #volkswagen #seat #sanayici #tamirci #belarus🇧🇾 #rusya #istambul #Love #minsk_belarus #saniyi

Kağan otomotiv
Kağan otomotiv
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 20 January 2024 07:42:31 GMT
508375
4349
175
442

Music

Download

Comments

ates6338
Ateş Ramazan :
Usta yanlış bılgı vermeyelım yağlı tork konvetörlü şanzımanlarda yağ degışımı var 7 ılerı kuru kavramalarda yağ değışımı yok
2024-01-20 20:35:55
30
mzal83kalkan
Mzal83KALKAN :
iki tane passat aldım 90 binde biri yatak sardı digeri kol çıkardı yemin ederim hayret ediyorum WOLKSWAGEN bu kadar nasıl tutuluyor anlamış degilim
2024-01-22 08:04:27
6
f69535229
Cənab komisar :
Güzel Abim 2009 Jetta 2.0 tsi araba ani frene basıb duruğümda şanzuman tarafan böyle hava atarmış pak deye bis sey yapıyor
2024-01-22 18:17:23
0
ceza_59_60
ÖDENEN_BEDELLER.. :
bazen diyorum ki iyiki manuel akmisim
2024-01-20 18:41:30
5
keremagac
keremagac :
sorunsuz şanzuman istiyorsanız insignia AT6 alın tam otomatik tork konvertörlü kolay kolay sorun yaşatmaz kafan rahat olur
2024-01-21 10:51:11
1
by_semptk
by_semptk :
iy yaynlar manuel 6 votes sanjimanda 75w80 var uzerine 75w90 eklesek bsy olurmu hafofnugultu var 2. vteste
2024-02-11 12:45:45
0
ugurlu754
uğurlu 75 :
cvt Toyota. kafam rahat
2024-01-21 06:30:25
0
01asbuslutahir
Adanalı...... Tayfur 🇹🇷 :
Ustam kolay gelsin otamatik vites mi?
2024-01-24 20:55:59
1
ramazan.kazan
RAMO :
yeni değiştim kavraması bile değişti
2024-04-22 09:19:05
0
user92nxj0ciin
MKT Demir Doğrama :
Golf 7 si olan arkadaşım otomatik Bora aldım diye dalga geçiyordu bozulur diye o da şanzımana 70 lira bayılınca şimdi sesi çıkmıyor tam otomatik olacak dsg gibi Manuel’den bozma değil
2024-01-25 07:07:38
0
rami01984
Rami58 :
Dq380 sanzimani 120000de degisiyor
2024-07-21 13:36:11
0
muhammed._.emin34
Muhammed Emin :
abi bende fiyat almaya var kazmaya değişecek kaç para
2024-03-18 19:07:43
0
yaar.esref.gmez
Yaşar Esref Göçmez :
bende 1.9 2004 model a4 audi var arac 300 binde hic șanziman yagi degișmedi arabada sănătate gibi
2024-01-30 16:44:04
0
izmir_ksk
Karşıyaka 35 1/2 :
Volswagen 2010-2020 arası bütün arabaları çöp hatta şu an çoğu malzemesi ucuz ve dayanıksız.!!
2024-01-26 07:21:59
0
uzak12365
Uzaklardan✔️ :
10 yıldır aynı dsgyi kullanıyorum daha şanzımanda sıkıntı yaşamadım
2024-01-24 18:00:38
0
korkut266
Korkut :
çift kavramalarda bence yine en saglimi Ford'un dizelinde olanlardır.148 bin kilometreye geldi maşallah hala ilk günkü gibi
2024-01-25 05:35:03
0
rfatbozkurt2
RB7140 :
sanzuman yagi benzinlide de degisirmi arac 240 bn
2024-01-26 05:01:18
0
user083306184
serkan :
be de 85000 de Opel Astra var otomatik yağını değiştirdim çamur gibiydi şimdi vurultu kalmadı yağı Castrol kullandım
2024-01-21 20:36:43
0
ziyatan2
Ziya Tan :
Her şanzıman yağı değişir.Değişim km sini yağın kalitesi,kullanım ve kullanılan yerle değişkenlik gösterir yağla birlikte filitre ve yağ soğutucuda değişirse sorun olma olasılığı en aza iner
2024-01-21 09:09:20
0
keremselvihanarat
Kerem Selvihan Aratm :
2022 CADYDEDE VARMI BU ŞANZUMAN FİLTRESİ
2025-06-04 19:26:44
0
canser_goleli
canser :
ford fokus 3 2012 manuel vites baskı balata ne kadara cikar ?
2024-01-22 15:23:27
0
halil.ibrahim.sva7
Halil İbrahim Süvariogulları :
volkan nekadar usta
2025-08-01 09:16:27
0
useyin910
useyin :
yasa ustaa
2024-01-21 10:07:19
0
beratkrkn61
Beratkrkn61 :
😳😳😳
2024-03-14 08:48:34
0
To see more videos from user @kaganoto51, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About