Usta yanlış bılgı vermeyelım yağlı tork konvetörlü şanzımanlarda yağ degışımı var 7 ılerı kuru kavramalarda yağ değışımı yok
2024-01-20 20:35:55
30
Mzal83KALKAN :
iki tane passat aldım 90 binde biri yatak sardı digeri kol çıkardı
yemin ederim hayret ediyorum WOLKSWAGEN bu kadar nasıl tutuluyor anlamış degilim
2024-01-22 08:04:27
6
Cənab komisar :
Güzel Abim 2009 Jetta 2.0 tsi araba ani frene basıb duruğümda şanzuman tarafan böyle hava atarmış pak deye bis sey yapıyor
2024-01-22 18:17:23
0
ÖDENEN_BEDELLER.. :
bazen diyorum ki iyiki manuel akmisim
2024-01-20 18:41:30
5
keremagac :
sorunsuz şanzuman istiyorsanız insignia AT6 alın tam otomatik tork konvertörlü kolay kolay sorun yaşatmaz kafan rahat olur
2024-01-21 10:51:11
1
by_semptk :
iy yaynlar manuel 6 votes sanjimanda 75w80 var uzerine 75w90 eklesek bsy olurmu hafofnugultu var 2. vteste
2024-02-11 12:45:45
0
uğurlu 75 :
cvt Toyota. kafam rahat
2024-01-21 06:30:25
0
Adanalı...... Tayfur 🇹🇷 :
Ustam kolay gelsin otamatik vites mi?
2024-01-24 20:55:59
1
RAMO :
yeni değiştim kavraması bile değişti
2024-04-22 09:19:05
0
MKT Demir Doğrama :
Golf 7 si olan arkadaşım otomatik Bora aldım diye dalga geçiyordu bozulur diye o da şanzımana 70 lira bayılınca şimdi sesi çıkmıyor tam otomatik olacak dsg gibi Manuel’den bozma değil
2024-01-25 07:07:38
0
Rami58 :
Dq380 sanzimani 120000de degisiyor
2024-07-21 13:36:11
0
Muhammed Emin :
abi bende fiyat almaya var kazmaya değişecek kaç para
2024-03-18 19:07:43
0
Yaşar Esref Göçmez :
bende 1.9 2004 model a4 audi var arac 300 binde hic șanziman yagi degișmedi arabada sănătate gibi
2024-01-30 16:44:04
0
Karşıyaka 35 1/2 :
Volswagen 2010-2020 arası bütün arabaları çöp hatta şu an çoğu malzemesi ucuz ve dayanıksız.!!
2024-01-26 07:21:59
0
Uzaklardan✔️ :
10 yıldır aynı dsgyi kullanıyorum daha şanzımanda sıkıntı yaşamadım
2024-01-24 18:00:38
0
Korkut :
çift kavramalarda bence yine en saglimi Ford'un dizelinde olanlardır.148 bin kilometreye geldi maşallah hala ilk günkü gibi
2024-01-25 05:35:03
0
RB7140 :
sanzuman yagi benzinlide de degisirmi arac 240 bn
2024-01-26 05:01:18
0
serkan :
be de 85000 de Opel Astra var otomatik yağını değiştirdim çamur gibiydi şimdi vurultu kalmadı yağı Castrol kullandım
2024-01-21 20:36:43
0
Ziya Tan :
Her şanzıman yağı değişir.Değişim km sini yağın kalitesi,kullanım ve kullanılan yerle değişkenlik gösterir yağla birlikte filitre ve yağ soğutucuda değişirse sorun olma olasılığı en aza iner
2024-01-21 09:09:20
0
Kerem Selvihan Aratm :
2022 CADYDEDE VARMI BU ŞANZUMAN FİLTRESİ
2025-06-04 19:26:44
0
canser :
ford fokus 3 2012 manuel vites baskı balata ne kadara cikar ?
2024-01-22 15:23:27
0
Halil İbrahim Süvariogulları :
volkan nekadar usta
2025-08-01 09:16:27
0
useyin :
yasa ustaa
2024-01-21 10:07:19
0
Beratkrkn61 :
😳😳😳
2024-03-14 08:48:34
0
To see more videos from user @kaganoto51, please go to the Tikwm
homepage.