ي دكتور انا بستخدم النتجار والهيرتونك مع بعض ده لي ضرر ولا عادي
2025-04-30 17:14:47
0
Jøø🥋 :
لو للدقن عادي اجبها ربع
2025-01-23 18:30:33
0
dr.eslam_ali :
ربي يحلي ايامك
2025-07-31 16:53:07
2
F :
تنتهي بثلاث شهور حتى لو ما ستخدمتها الا اربع مرات؟
2024-02-04 04:05:06
5
🦋وصـيـﮯهہ🦋 آلرسـول 🦋 :
طب الوحد ونص قد اي
2025-01-18 21:33:21
2
Heba Abdalaziz 🇪🇬 🇸🇦 :
الديرما بن افضل و أأمن لسطح البشره والفروه
2024-01-25 00:48:54
5
𝑲𝒉𝒆𝒍𝒐𝕠🤞👑 :
طب انا جبت مقاس 0.75 واستخدمتها يومياً بقالي اسبوع ودقني كلها طلع فيها قشره اي الحل ؟ + الاستخدام استمر يومياً ولا اخليها كل اسبوع مره حد فاهم يرد عليا
2025-05-20 22:53:34
0
dyr27m9m0lcn :
طب لو سمحت يا دكتور هو اى مقاس بيساعد فى انبات الشعر بيطلع شعر جديد يعنى ولا مقاس معين لازم يستخدم عشان ننبت شعر جديد فى الفراغات
2024-08-26 03:20:06
0
حمد😴 :
طيب الي معي مقاسها (0.50mm) كم استخدمها مرات ؟
2024-12-29 19:29:55
2
احمد دربكة🎤❤️ :
بتتباع فين دي يا غالي
2025-11-05 03:14:58
0
Ahmed Elgarhe :
اي افضل مقاس للشعر
2025-07-20 13:55:41
0
H :
طب لو عايزه استخدمها بس موجود قشره في فروه الرأس اي الحل ؟؟؟
2024-04-19 20:59:00
0
Mo.is :
انا استعملتها اليوم اول مره ولحد الان راسي يوجعني ماادري شنو السبب واحس بثقل بالفروه مع اني ما ضغطت عليها ابدا
2024-05-09 23:30:32
0
Mona Gumma :
ليش ممنوع استخدامها مع وجود القشرة
2024-11-30 19:16:14
2
Ahmed Said :
حلوه للدقن🤔
2024-03-23 17:30:49
1
To see more videos from user @drahmedsalah1, please go to the Tikwm
homepage.