@frost7940: Belajar untuk hargai orang yang betul ii ikhlas dgn kita.#fypp #qoutes #qoutesforyou #motivasi #LearnOnTikTok #subwaysurfers #fyppppppppppppppppppppppp

Nazz.
Nazz.
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 27 January 2024 03:53:39 GMT
670054
59409
692
4679

Music

Download

Comments

qissyss
ꨄ :
tapi kita ego sorry :(
2024-03-19 23:50:52
134
irfxn_099
pan_. :
dia hargai masa saya dah tawar hati dia beria masa saya dah penat sebab masa saya beria dia tak hargai 🥰
2024-02-12 06:36:44
107
amyafq
amyafq :
“tak minta pun awak suka saya” “nak pergi, pergilah” “takde siapa halang”
2024-03-23 19:53:27
102
put3zd
p r i n c e s a :
video ni patut lalu fyp dia bukan fyp saya
2024-03-22 21:42:53
33
userrleeya
𝓐𝔂𝓪𝓪 :
aku dah ikhlas berkawan dengn dia,aku dah tunjuk effort aku kt dia,aku dah suka berkwn dengn dia , aku anggp dia dah family tpi tula mende tu dia tk nmpk pun effort aku bgi kt dia...dia lebihkan layan
2024-03-11 06:14:51
28
usrrrisunavailable
⠀ ⠀ ⠀ ⠀᠌ :
tpi kita trust issue :).
2024-03-14 05:58:11
43
malkodok97
Malkodok :
hey keep smile :)
2024-03-11 16:17:38
11
4haniee._
𝓱𝓪𝓷𝓲𝓮𝓮 🍬 :
xnmpk effort aku skit un ")
2024-02-10 08:22:02
43
gjohari
johari :
baik jadi single pada kita kena curan
2024-01-29 04:35:24
11
mrqsrinamaisrah
ᶻ 𝗓 𐰁 ˚。 :
dah kene da sakit wee 😹
2024-03-05 02:26:19
5
arepkimi05
𝒜 | 🍒 :
kan☺️
2024-03-06 11:20:07
1
symrrfn
er :
bukn kita yng dia nak🙃
2024-03-19 07:47:35
6
y499780
yann :
Hm
2024-03-12 10:29:27
1
fyyrahh_
fyi. :
hm:(
2024-04-26 07:20:13
2
emankoroi5
palakpalakeman_ :
haih hm
2024-03-26 19:40:17
1
6ixkre
ɓ :
apalah maksudnya ko SUKA sya??? apaaaaa???? kalo SUKA..knp tak accept? susah sngt kah???😭
2024-03-16 17:13:44
2
azimjaffri__
Mat ajim :
dia bukan lagi spt dulu, jadi apa alasan utk aku harus berikan yg terbaik ?
2024-04-07 15:51:10
2
itsmiqh
Miqh :
Last last dia yang trauma kan kita ye 🤣 blame ego dia lagi padahal kita da buang ego buang trust issues just for them but its cool
2024-04-16 06:09:48
1
kimmmbottttt
Kimboociii :
Hmm tak larat dah😭😭 aku syang dia tpi dia cam malas nk layan moveon or stay
2024-03-05 18:12:16
1
frams444
A :
fyp di ceweknya ❎ fyp di cowoknya ✅
2024-03-19 11:12:47
2
mhdamirsrr
as :
hm sorry :)
2024-02-15 05:10:54
2
user9570752651043
user9570752651043 :
Dia x rasa bersalah sbb dia x rasa sakit yg dia beri
2024-04-11 05:36:30
1
stranger08132
stranger :
kita dah selalu ada , kita selalu mintak maaf even tu salah dia , kita dah support apa yng dia suka dia nak last ii kita ni dijadikan sec choice je and last ii tahu dia dengan orang lain 😃
2024-04-13 05:41:15
2
rrielzz_
~s~ :
Tpi dye bngga ngn ego mcm mne 😔
2024-04-05 21:55:13
1
To see more videos from user @frost7940, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About