@wiki_special: Wiki ki Fan ha 😍 ! #foryou #fyp #foryoupage❤️❤️ #fyppageforyoupage

Wiki Special Official
Wiki Special Official
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 29 January 2024 06:15:00 GMT
164997
5160
115
135

Music

Download

Comments

alone.girl5102
deep words,😔 :
bhai plz. bta do Khan p Hy. shop
2024-02-27 05:16:14
1
kashanmalik842
×͜×ㅤ𝙰𝙻𝙾𝙽𝙴ㅤ𝙱𝙾𝚈 亗 :
sir Order kese krna ho ga plz
2024-01-29 10:34:12
2
malikdawood201020
malikdawood201020 :
please shop ka Pura address btay
2024-02-15 09:51:37
2
ahmadg.ahmadg3
bts army ❣️❣️ :
bilkul results nhi mila
2024-02-07 06:05:05
2
yusafkhan795
yusafkhan795 :
price btye cream k
2024-02-14 17:30:59
2
minsa.chaudry.uk
Minsa Chaudry.UK 🇵🇰🇬🇧 :
apki product UK Mai kaha say mil skti hai
2024-01-29 10:08:39
1
muneebmugal903
Muneeb Mugal :
sir ye cream kaisy or kitny may mily gi please bta dein bhai
2024-02-18 14:55:26
1
anamta5060
princess :
ye creem ktna ki ha or KAHA pa ha shop
2024-02-08 17:42:20
1
hira_khan910
𝑯𝒊𝒓𝒂 ♡ 𝒌𝒉𝒂𝒏 :
Bhai ggggg ya lahore ma bhej sakte hain
2024-01-29 06:20:05
1
itspreciouszainiee77
Its Zakki😉😉 :
how to order bhai ?
2024-01-30 18:33:00
1
kablurajbansigmai
2024-03-04 17:14:17
0
parrot_lovers_09
parrot 🦜 :
bhai mujhy bhe order kerna hy apna complete address bata den
2024-02-29 11:53:15
0
its.shani28
Its Shani :
O paii Jwab ta do WhatsApp ta
2024-03-05 10:38:48
0
00000y37
qwer :
doosri br order kya hai but order mila nhi hai abhi tk kafi din ho gay hain
2024-03-05 17:40:56
0
maharwaseem143
MW :
bhai shop kis jagah hai
2024-03-07 04:22:26
0
cuteheeba
اینجـᷝــⷷــᷚــⷫــᷧـــل :
plz order krna
2024-03-07 13:46:19
0
mirhamza2068
meeeer :
plz tel me plz bhai cream odar krni h
2024-03-08 10:35:20
0
sajid.ali4453
Sajid Ali. :
وکی بھائی جی سعودی عرب میں چاہیے یہwatsp نمبر دو
2024-03-09 17:10:05
0
asadkhan0909.0
Ranya :
bhai reply karen
2024-03-11 05:59:10
0
mishiiii11
Mani 321 :
mra order ne dilver kr rhy ...
2024-03-03 18:05:32
0
bea11650
Ba happy 😁 :
itni kamai Karte aur bacchon ko Diya Kya Hai popcorn
2024-03-01 12:05:16
0
zimalfatima786786
Zimal fatima :
JB reply nai krna hota to phir video kun lgty ho bar bar
2024-02-29 18:02:00
0
mohammadhuzaifa813
hzfa :
Bhai plz Mera Oder dono kren
2024-02-29 16:50:03
0
asiifuser979521771981685
assif gujjar :
🥰
2024-03-14 15:57:19
0
honey.bhai6
Honey Bhai🇮🇩💕🇵🇰 :
بھائی اپ کو واٹس ایپ پہ بہت رابطہ کرنے کی کوشش کی اپ واٹس ایپ پہ ریپلائی نہیں دیتے
2024-02-28 04:16:07
0
honey.bhai6
Honey Bhai🇮🇩💕🇵🇰 :
بھائی جان میں بھی ملیشیا سے بات کر رہا ہوں اوورسیز پاکستانی ہوں اپ ریپلائی نہیں دیتے واٹس ایپ پہ
2024-02-28 04:15:36
0
faizaniqraaa
Mrs Faizan :
price
2024-02-27 08:25:43
0
arhammughalofficel
Subhan King 👑💖💖👑 :
Bhai kis Jaga Ha ya shop plzz
2024-02-23 17:13:01
0
biyajani20
biyajani20 :
bhai muj bh cream chahy order kesy krin ye tu bta dyn plz
2024-02-22 05:54:09
0
armanmano45
ARMAN :
reply to karty ni hn ap
2024-02-20 17:52:06
0
ahmed_bhatti09
😈Ahmad AliSher 😈 :
Assalam o alaikum bruh apko itny messages or calls keen but no response
2024-03-19 03:29:04
0
babu_iffi_9700
لاپرواہ لڑکی🦋 :
Bhai ap reply nhi krta order krna h
2024-03-29 08:15:02
0
shahzadsafdar32
Shahzad Safdar :
Fone attend nhi kerty na whatsapp py reply kerty hain
2024-03-27 06:21:26
0
zeeknawaz
Zeek Nawaz :
kb sy order kia hua hy abi tk nai mla
2024-03-26 07:51:00
0
qamarfareed120
Qamar Fareed :
bhi sab kesy order krin ya btawo
2024-03-26 02:41:46
0
chechi.offical
KHALID MEHMOOD :
14 din k use k bad result zero yaqin kijiye
2024-03-25 16:10:03
0
killerqueen0789
fsdqueen😎 :
bhi cheak up fees or caream wagra ki kiya price ha
2024-03-25 15:25:40
0
horianosheen
Horia nosheen :
bhai plz whatsupp on krin hamin order krna hai
2024-03-25 05:39:05
0
raosahabzada
Rao Sahabzada :
plzzzzz bhai bata de kse buy kren
2024-03-24 15:35:21
0
raosahabzada
Rao Sahabzada :
plzzzzzzz
2024-03-24 15:34:52
0
mianfaiz622
Mian Faizan :
bhi ap to ph attend ni karty
2024-03-23 07:06:43
0
tahabutt625
tahabutt625 :
yrr koi mujhy bhi bta dy Kesy oder Hoga
2024-03-20 00:25:07
0
riffataamir3
Riffat Aamir :
price plz
2024-03-19 18:32:20
0
xtylishsj1
Xtylish Sj :
❤❤❤❤❤
2024-03-19 12:46:33
0
ticksyt
YoungTube-07 :
mujy tu reply b nii
2024-03-11 06:02:35
0
mahirajpot006
MuGHaL ZaADI♥️♥️ :
Bhai ap ney msg nai dekha
2024-03-18 15:34:41
0
user1970412268153
user1970412268153 :
bhi ap ki shop KAHA hai plz bataya na or pris bi batay
2024-03-18 11:52:04
0
queeeeeeenl403
🇶ueen. :
Bhai Muje bi boht chiya hai 8 sall sy abi tk aram ni aya
2024-03-17 23:47:16
0
bilalhussain0604
BILAL HAIDER :
Bhai order place Kiya hai kindly baij dain koi response to dain plz
2024-03-17 18:07:35
0
To see more videos from user @wiki_special, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About