@thepresentph: 4 bank accounts that we need to have. #thepresentph #bank #financialmanagement

The Present
The Present
Open In TikTok:
Region: PH
Wednesday 31 January 2024 10:00:00 GMT
547015
37129
252
2341

Music

Download

Comments

theheartofthesoul14
theheartofthesoul14 :
nice idea sir pero lisuda ipangita ug kwarta aron ibutang ana nga bank accounts sa panahon karon hays
2024-01-31 10:15:24
422
tobi_k00l
tobi_k00L :
Eastwest, CIMB, GoTyme, UnionBank ang account been practicing last year🤞
2024-01-31 20:39:16
80
joshiji_8
Shiyn. :
how to have 4 accounts??
2024-01-31 11:42:43
24
jstinejina
Jstine Jina :
Pwede gotyme, free lang to open an acct. Then can setup as much as 5 sub accts with each sub accts entitled to a 5% p/a savings interest paid monthly
2024-01-31 21:58:11
15
da.vncnt
V2 :
Use Maya. You can set goals and can save separately in just one bank.
2024-01-31 18:10:33
6
pea_nutt20
Mi :
Yes. I don't earn my own money yet, but I do this. Really helps me to stop buying things when the money for it is no more.
2024-02-01 01:36:21
8
mr.ngiti
Joseph Ibarra Belda :
Unsaon ba na naa kay lain2x account like lain2x ba bank account or sa usa ka bank pwede lain2x account?
2024-01-31 12:00:35
6
garemiah
garemiah :
so impractical 😁. sorry
2024-01-31 13:15:51
7
rosesfo_rose
Little Merch Made :
mao ning kulang sa akua arun ma organize ang tanan, salamat sir 😊
2024-01-31 11:06:42
8
cindyfeb_94
cindyfeb_94 :
true. happened to me last december sa kadghan sa among nadawat wala jud nako naMonitor kai naa ra tanan sa isa ka account
2024-01-31 14:05:40
39
xdz123456
xdz :
mas worth it pa mag attend na ingani na seminar kaysa atong mga motivitional speaker kunuhay HAHA
2024-01-31 13:01:39
6
aspadej
aj :
Example naka 10k sweldo sir, pila man ka percent ang ibutang sa imo cashflow, emergency, investment, ug desire?
2024-01-31 11:09:18
15
ichinisen143
shukaku1 :
tinuod ni siya
2024-02-06 19:51:49
4
itsmecrisb
itsmeCRISb ✨ :
Very nice Sir 👏👏👏 Thanks for sharing!!! Dpat jud naay disiplina sa pag gamit ug kwarta nowadays ky lisod na panahon mahal na tanan
2024-02-02 13:31:05
3
nhe.lamz
Shei :
daghan slmat sir...marami ako ntutunan🥰
2024-03-22 23:09:22
1
shobetatad
Shobey :
HAHAHAHA nindot raman na kong ang imong sweldo dagko 😅
2024-02-01 19:25:05
3
erl.sua
Erl Sua :
good advice Sir..naa koy nakat-unan 🙂
2024-02-07 09:26:22
3
pamelamaei
Pam :
applicable sa mga above minimum wage earner
2024-02-03 01:55:22
3
mimasaifindshop
mima sai :
nindota kaau sa imong idea sir oi ang problema kay naay account was man sulod pro suwayan nako.salamat sir😍
2024-02-11 10:26:48
2
joecelsam
sinigang :
salamat sa info
2024-02-03 00:47:56
1
rjmagallanesramos
rj :
tama gyud ka sir Mao n akng buhaton gyud duha plang akng bank acct. mg open ko buhaton nko n sir very big right...
2024-02-05 18:43:37
2
euthyknows
Queue :
I have Landbank, GoTyme Bank, CIMB, and Maya Bank. Pero 'di pa ko maka-manage ug tarong sa ako finances 😬😅 sugdan this year bi 🙃
2024-02-03 01:51:05
3
eimsacares
Duchess Emilia :
true
2024-02-04 00:01:08
1
kayprisuns
Kaypri :
actually ang first step jud. mangita kag trabaho na ang sweldo worth 4 ka bank account 😂😂
2024-02-02 02:30:22
2
dollyleona1
dollyleona1 :
Walay ma save kay gamay ra ug sweldo.
2024-03-28 15:25:11
1
To see more videos from user @thepresentph, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About