@datoserividaofficial: Tekan beg kuning tengok harga berapa sebab kita ada promosi, kakak! #tiktokmalaysia #datoserivida #onthisday #saltedeggsalmonskin #salmonskin #cikb #bossb #satisfying #fypシ゚viral #fyp #fypdonggggggg #fypage
saya ada beli salmon skin yang combo 3 balang tu semalam sampai tapi sampai ii je balang kemek habis 2 balang dlm hancur 1 lg selamat walaupun kemek😭
2024-02-07 20:17:59
6
norhazlin05 :
hmm nk bli tpi x mmpu lgi😌
2024-02-07 18:17:34
3
usernotfound9928477229 :
first dpt ape🗿
2024-02-07 16:30:32
2
keribangrebus1 :
dh 3 minggu oder x sampai
2024-02-08 05:29:28
2
Ferrero Latte :
Saya beli 4 hari lepas, tp saya tgk x post2 lagi
2024-02-08 07:54:59
2
missshahira :
Dato' , kenapa order saya dari 5hb x pos out lagi..sedihhhh sgt😌 TLG Dato' syaa nk sgt rasa salmon
2024-02-08 23:09:19
2
kupu👩❤️👩kup🦠 :
birapi tu kiripi ena ki saya nak bili pun😁😊
2024-02-10 08:46:39
2
Rinah27 :
saya mai order ke brunei
2024-02-10 19:14:53
2
syahhhhhh nor :
ssh klu nk bli tkda cod 😡😡😡😡😡
2024-02-22 19:56:19
2
Love_and_connect🇩🇪🇲🇫🇬🇧 :
😡😡😡😡
2024-02-07 17:06:11
1
khaliq :
it look so tired🥺🥺
2024-03-06 12:12:53
1
MatchaLatte🍵 :
Dh beli😘 x muak n nk repeat lg🤗
2024-03-04 16:04:33
1
𝙇𝙊𝙉𝙂🌐 :
aku dkleh la dngr kalu dia suka gk🤣🤣
2024-03-04 14:29:01
1
connie :
MCM mn cara nak beli
2024-03-04 12:22:36
1
syahhhhhh nor :
😡😡😡😡😡😠😠😠
2024-02-22 19:55:49
1
Arts_peppery :
mahal
2024-02-19 11:41:48
1
me n u :
bisa kirim ke indonesia?
2024-02-17 03:34:39
1
Jom Selawat :
sy dh beli memng sedap tapi kebanyakkn dh hancur..dpt rasa sikit jer- harga mahal
2024-02-10 12:01:37
1
eja @ fiza :
😂😂😂
2024-02-10 00:41:17
1
B :
Saya dah order dah sampai sekarang tengah makan satu mangkuk Beşar pun tak must dahlah Sedap pulak tu crispy Sedap sangat sesuai dengan harga 🥰
2024-02-08 11:55:02
1
EIYLEE :
sy suka gelak DSV dan Azri Walter
2024-02-08 10:01:13
1
🕊Doretthy 🕊 :
boleh bagi cod ke kat saya ...saya teringin sangat nak makan tu tpi Sarawak tak boleh cod🥺🥺
2024-02-21 17:09:44
1
mid :
DSV makan nampak ok
2024-04-03 05:37:21
0
Syikinz :
rm48
2024-07-07 10:57:20
0
EMPIRE HAJAR WAHAB :
tadi sy beli dekat shoppe lagi murah rm48 shoppe banyak baucer dpt mersa🤭
2024-06-26 12:55:03
0
Fiona Aniston :
Dato, boleh request tiada cili kering ke?
2024-06-25 14:50:15
0
Salwa Al-Idrus :
punya la teringin nak rase tp xmampu lagi nak beli yang cikbi pny,Sy beli y paling murah tu rm16 tu,,,terpaksa tambah cheese baru sedap kalau X rase biase2