@cutefojii105: #pakarmyzindabad🇵🇰 #ssgcommando #fypシ゚viral #shaudhayapakistan#ramazanmubhrak

ladla foji
ladla foji
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 21 March 2024 11:13:47 GMT
4074111
359935
14514
6832

Music

Download

Comments

arfa4960
arfa abdullah :
mere 2bahi sheead hoy en Miss you bahi Jan Allah sb ki shdat qabol farmy ameeen Suma ameeen
2024-03-22 01:31:09
1365
bhawalpurkisharni420
👑بہاولپور کی شیرنی 🐅 :
I proude of Pakistan army ♥
2024-03-21 17:28:06
319
useranayamalik22
Ehle Dill❤1708 :
PROUD Of pak Army...💚💚💚💚my big dream..pak army join krny ka🥺🥺🥺🙁🙁
2024-04-16 08:07:59
766
its.amna074
ค๓ຖค 🐼 :
I can feel this pain because my father is one year ago shaheed😔
2024-03-22 14:52:56
239
maheenn882
منت،🖤 :
My Dream🥺InshaAllah SoOn🥰🥰
2024-03-22 07:19:45
78
dl..71686
☞Deep lines✍ :
😭😭mn to just video dykh kr ro pari jinky samny janazy hongy un pr kia guzri hogi 😭
2024-03-21 15:56:38
178
princelas7
princelas7 :
ہمیں فتح آپکی وجہ سے نصیب ہوئ ہیں اللہ پاک آپ سب کو محفوظ رکھے آمین ثم آمین پاک فوج زندہ باد پاکستان زندہ باد
2025-05-10 15:11:22
216
anaya4728
💖~𝘼𝙣𝙖ʏ𝙖𝙖 𝐀𝐑𝐀𝐈𝐍~💅🎀 :
I'm proud of you shuhada Pakistan 💕😢🥺🥺
2024-04-07 20:02:00
48
horainsha09
Horain :
salute to these men
2024-05-18 17:22:50
13
hi.is.mine
𝕸𝖊𝖍𝖆𝖗 𝖅𝖆𝖉𝖎 👸 :
Mera b 1 Bhai shaeed hwa ha Allah pak SB ki shadat Qubool kry Ameen sum Ameen 🤲😭 miss you so much bhaiya 😭
2024-04-08 01:44:45
117
143chocolateboy00
Mʀ᭄Ayαα𝖓༒ DREAM BOY💕💙🥀 :
Mera Bhai b h in main🥺🥺💕🖤
2025-05-24 18:30:17
5
hassan23657
isalmbad gril 💔💔💔💔💔💔 :
Allah 😭😭😭😭😭😭😭 wo kasy dkha gi apna LAL kasy Gy Tay kasy aye 😭😭😭😭😭😭😭😭😭Sabr day Allah UN mas KO ameen 🤲🤲🤲🤲
2025-07-09 04:43:54
6
adnankakar_45
ꋬ𝔡𝔫𝔞𝔫-k𝔥𝔞𝔫 ♡∀🧸 :
حضرت محمدﷺ ❤️🥰🥀
2024-04-07 21:20:35
79
manobaloch198
dodo :
hayeeeeeeeeee Allah g kaash ye moka hame bhi mil jae ameeeeeeeen kitne khush naseeb hn shaheed 😢🤲
2024-05-11 09:13:32
11
awanzadiqatibshahiawan
Maa ke ladli miss you maa :
I proude of Pakistan army
2024-03-21 16:56:40
71
mano123.malik
Mano123 Malik :
janat Mubarak mery bhaioo Allah awla maqam ata kary janat ma ameen
2025-05-10 21:04:42
22
itszaini126
✨🅰️😌𝐢T'𝐬𝐙𝐚𝐢𝙽𝚒👑💫 :
mujhe bhi bula lo😭 army ma
2025-05-13 05:24:40
5
allahumdulillahhappy
allahumdulillahhappy :
Mera bhai b Army ki training kr rha he 🥰🥰 l proud of Army 🥰🥰
2024-05-14 13:49:04
8
heerbutterfly1
Butterfly 🦋 :
we are proud of you
2024-04-22 07:53:54
10
aloneguy0925
💗 :
One Day In Sha Allah 💖🥺
2024-03-21 18:59:46
87
aliahmad29.0
ALI AHMAD :
alhamdulillah duty on wagah border
2025-05-11 14:42:32
5
user14955497
user149554 :
Allah give him high rank in janna
2024-03-21 16:33:52
72
ayesha.attariajutt
Ayesha Attaria jutt :
ye sb deakh kr mujhy apny father yaad aah jaty hain
2024-03-22 03:27:28
91
frahnpanhwar20
✨simple boy❤◌⑅⃝●♡⋆♡LOVE♡⋆♡●⑅◌ :
bahi ya mar unit ka he aj how he ya sub 😭😭😭😭😭😭😭
2024-03-21 17:30:57
524
rajputzadi5531
𝓡a𝓳 𝓯𝓲𝓭𝓮𝓵𝓲𝓼 :
first dead body k Sath front py mere bhai ny b kandha diya hua bohat roe mere bhai os din😥😥
2024-04-28 05:04:58
46
To see more videos from user @cutefojii105, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About