@mimmisigridsdotter:

☾✧Mimmi Sigridsdotter✧☾
☾✧Mimmi Sigridsdotter✧☾
Open In TikTok:
Region: SE
Thursday 21 March 2024 16:58:08 GMT
428608
20804
439
1862

Music

Download

Comments

user3628104725628
Spanskdeli :
Ekonomi… det måste vara skatteåterbäringen
2024-03-21 19:07:21
582
mariangel77775
MARIANGELGOLD777 :
tack
2026-01-07 19:32:46
0
hermanssonellen
ellen linnéa :
Om jag ser detta nu, typ 3 månader senare, gäller de ändå?🤨
2024-06-02 15:57:37
0
magiska.angelica
magiska.angelica :
888 manifestation från lions
2024-09-02 20:47:44
0
annikaandersson80
Annika :
Har sökt jobb .. Deras logga är Svart /vit/RÖD .. 😧 😬
2024-03-21 22:20:17
3
tintin.a.b
Josephine Andrén Bah :
Jag såg detta nu, och det är juni. Alltså långt efter att du lagt upp detta, men mycket stämmer in! Flyttar inom ett par veckor tillbaka till min hemstad efter 10 år i Sthlm ☺️
2024-06-03 20:54:14
1
sund.sara
Sund.Sara :
mkt som stämde med detta. min son fyller 8 nästa vecka. Haft en dejt senaste 2 månaderna men som är avslutad nu och en annan person kliver fram och finns för mig. har precis bytt jobb efter 13 år.
2024-06-05 12:10:45
0
mariangel77775
MARIANGELGOLD777 :
🙏
2026-01-07 19:32:22
0
msagur
Maja Sagur :
Läskigt spott on på vad som är pågång i livet just nu😅
2024-03-21 17:17:33
180
disali83
Disa :
Känner mig väldigt träffad på många punkter du berättar
2024-03-21 18:27:04
68
anderssnath
anderssnath :
Har aldrig sett några av dina videos innan. Skrev nyss på ett nytt avtal till jobb och ska säga upp mig från min toxic arbetsplats imorgon❤️Röda loggor hos båda 😵‍💫
2024-03-21 17:50:59
54
diwaa00
Diwaa👑 :
jag får skatteåterbäringen 😅
2024-03-21 17:52:09
38
baldcollbas
Albut Collut :
Ekonomi, röd logga, är det kanske miljonvinst på stryktipset på gång?
2024-05-02 20:07:11
23
kemppainenemmaa
Emma :
Detta var det sjukaste!!
2024-03-22 19:17:12
20
snaccattack18
Alexia🍓 :
Jisses. Jag har varit sjukskriven i 1 1/2 år för att jag förlorat min dotter, i morgon ska jag ha möte med min chef om ett annat jobb för jag klarar inte av mitt gamla, jag bor på hus nr
2024-03-21 19:14:29
6
miss.rjx
RJ :
hehe stod precisbutanför Icas skylt med röd logga sen kolla jag på en bil står 08 på den precis när du säger det 🤣
2024-03-21 20:14:23
5
liindanoname
Liinda Sandström :
Oj. Min pappa dog den 8/3 och snart är det begravning. Samt jag är enda arvingen på allt och ja planerar att köpa eget hus.
2024-03-22 03:45:50
4
matsrehnstrom
mats rehnstrom :
I manifest and hope, tack, jag behövde det...
2024-03-21 21:48:39
4
lalalallrrr
Engla ☆ :
hjällllp hur sjukt allt stämmer?????
2024-03-21 22:00:04
4
emiliarosberg99
Emilia Frasse Rosberg :
fick gåshud 😳♡
2024-03-21 19:16:00
4
liissas1
L :
Claimar detta!!
2024-03-22 14:14:03
4
tindra.ny
Tindra :
Okej detta är läskigt. Om 2 veckor flyttar jag till en egen lägenhet den 8ånde april….
2024-03-22 21:34:05
4
hildaabella
Hilda Rehn :
Spännande❤️
2024-03-21 17:08:15
3
robinf99
Robinfahlen :
Helt sjukt!!!! Det här stämmer sååå sjukt bra
2024-03-21 18:37:15
3
anonym1239586
. :
Snälla låt det bara vara sant
2024-03-21 20:37:54
3
tizzen05
Tizz :
Fyller år 24 mars💪🏼❤️
2024-03-21 20:40:37
3
babbaganouush
babbaganouush :
Jag har en jätte stor förändring pågång. Om en vecka flyttar jag till en ny stad, köpt ny lgh, skrivit på för nytt jobb där min toxic mamma jobbar avdelningen bredvid på sjukhuset,som ej gett mig svar
2024-03-21 18:16:26
3
niffler317
Mh317 :
Snälla låt detta vara sant 🥹😍
2024-03-21 21:57:38
3
empowered_elevation
empowered_elevation :
läskigt, fyller 28 om ca 2 veckor 😅. hoppas det inte kommer ett kärleks erbjudande från någon annan då jag har en tjej och är lycklig. hehe scary
2024-03-21 22:31:33
3
fuckoffye
Hahashit :
Ska du kanske förklara vem det är du ser haha
2024-03-21 19:35:54
2
pusshejj
BIBBS🪽 :
helt sjukt, såg denna igår. IDAG fick jag ett samtal OCH fick svar på alla mina frågor som jag undrat i 8!!! månader. otroligt ❤️
2024-03-22 21:35:02
2
gellizen
$titch mom :
Gick vidare som flygvärdinna idah i intervju processen. Mitt nummer var 8. Loggan är röd. Får svar om 2 veckor om jag kommer in!😅
2024-03-22 22:53:33
2
emblaf15
embla❣️ :
@🫶🏻🫶🏻 vår jobbsymbol är ju röd
2024-03-22 12:44:22
2
nadia.osterholm
Nadia.osterholm :
❤️❤️❤️
2024-03-21 19:04:53
2
sanlun89
SanLun :
hoppas verkligen att det stämmer på jobbfronten då jag i jakt på nytt 🙏
2024-03-22 11:13:14
2
monqitz
MonQitZ :
fuck hoppas inte det stämmer 😵‍💫
2024-03-21 20:47:02
2
kajsavictoriah
Kajsa✨ :
Sökte utbildning till specialpedagog häromdagen universitetets logga är röd 😳
2024-03-21 19:54:28
2
emma0123emma
emma :
Helt galet, mitt i prick😳
2024-03-21 20:13:52
2
el18iv
🇸🇪Von S-Elma♥️✅ :
Du är bäst 🍀
2024-03-21 22:19:02
2
jokuvaaa35434666777
jokuvaaa35434666777 :
tack ❤
2024-03-21 20:39:46
2
bellimmonster
Linnéa✨ :
Men om jag redan har en partner och inte är intresserad av denna personen?
2024-03-21 21:46:52
2
nelvol6
nel :
ursäkta… fick upp dehär typ 1.5h efter jag sökte jobb på max + jag och en gammal kompis som randomly tog avstånd smsade mig idag
2024-03-21 21:16:38
2
annapettersson83
AnnaSylvia :
Byter jobb 28/3. Tillbaka till mitt gamla jobb. Skatteåterbäring tänker jag också på. Sedan blir de påskfirande. Så mycket stämmer🙏
2024-03-21 20:50:29
2
alisa_05_04
alisa_05_04 :
Fyller år 8 de april blev rädd
2024-03-21 17:32:39
2
mysan102
Mysan :
Lämnade ett toxic förhållande för snart två veckor sedan….
2024-03-21 18:00:08
2
johannagranqvist
Johanna Granqvist🦋 :
Det är verkligen en stor förändring påväg, har bf om 7 dagar & allt är lite kattastrof runt om med pappan❤️‍🩹
2024-03-21 17:22:11
2
hannabarr799
Hanna "Brunnslocket" Barr 🌬🪐 :
Kanske får jag då reda på varför min vän slutade svara.
2024-03-21 18:08:02
2
user08627838
. :
❤️
2024-03-21 17:27:58
1
cappe223
Ballongen🇸🇪 :
få se vad som händer
2024-03-21 21:58:01
1
vadihelahissingen
Kent :
Inte ett rätt
2024-03-21 22:01:04
1
idaabrakadabraa
Ida :
Vet, får ut 20k på skatteåterbäringen
2024-03-21 22:03:10
1
gummmmaan
Gumman :
Jag gifter mig 18 maj och min farbror gick bort plötsligt för 6 år sedan, önska att han va där.
2024-03-21 22:04:22
1
hejdu79
Fredrik :
😘🥰
2024-03-21 21:54:53
1
jeanette_sturesson
jeanette_sturesson :
Tack ☺️
2024-03-21 17:27:29
1
johannajonsson04
Johanna Jönsson :
❤️❤️❤️
2024-03-21 17:24:55
1
To see more videos from user @mimmisigridsdotter, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Млинці Креп Сюзетт до Дня закоханих Давно хотів приготувати саме їх - і ось нагода. Це просто, вишукано, смачно і романтично 💕 На кухні в мене теж є бренди в які я закоханий. Ви, мабуть, уже знаєте, що це VINZER. У них дуже гарний та вишуканий кухонний посуд, сковорідки та аксесуари 😍 @VINZER UKRAINE - любов із першої крутої пательні 😀  До рецепту Млинці 🥞 14 шт: 200 г молока  🍊цедра 1 апельсину  200 г звичайного борошна  35 г цукру  2 яйця  Дрібка солі  325 г гарячого молока  25 г олії  25 г масла 🧈  👉 Змішую вінчиком у ємності борошно, молоко, цукор, сіль, яйця та цедру апельсина. Борошно бажано просіяти. 👉 Окремо доводжу другу частину молока майже до кипіння й одразу вливаю в тісто, постійно помішуючи вінчиком - вийде гарне, шовковисте і вже рідке тісто. 👉 Додаю розтоплене масло з олією й легенько перемішую - тісто готове. 👉 На добре розігрітій пательні смажу тоненькі млинці. У мене виходить 14 шт. Вони дуже ніжні, тому обережно перевертайте. Заварний крем на 14 🥞: 400 г молока 2 жовтки 1 велике яйце 80 г цукру + 10 г ванільного цукру 40 г 🌽 крохмалю 40 г масла 🧈 (82,5 %) 👉Ставлю на вогонь молоко 👉 У широкому сотейнику з товстим дном змішую яйце та жовтки з цукром і крохмалем, вливаю в суміш гаряче молоко, постійно помішуючи. Ставлю сотейник на вогонь і, безперервно помішуючи, доводжу до кипіння та варю ще хвилину. Знімаю крем із вогню, додаю масло, вмішую його в крем, накриваю плівкою «в контакт» і ставлю на балкон охолонути. Соус на 6-7 млинців:   1 🍊 на цедру  75 г цукру  70 г масла  250-300 г 🍊соку 75 г апельсинового лікеру 👉 Прогріваю на пательні масло з цукром, мішаю дерев’яною лопаткою, поки воно не карамелізується - стежте, щоб не перегоріло! 👉 У кілька прийомів вводжу апельсиновий сік, додаю чисту цедру, нарізану тоненькою соломкою, уварюю втричі. 👉 Додаю в соус млинці, прогріваю з обох сторін, вливаю 🍊 лікер і фламбую - тут обережно! Подаю одразу гарячими 💕 Замість лікеру можна брати ром чи бренді.  ❗️Іноді не додають заварний крем - просто прогрівають млинці в соусі й подають із кулькою морозива… Але не знаю, наскільки це ок ✅ А ви що думаєте? Обійняв 🤗  #creativeserchinsight #cooking #ValentinesDay #happy
Млинці Креп Сюзетт до Дня закоханих Давно хотів приготувати саме їх - і ось нагода. Це просто, вишукано, смачно і романтично 💕 На кухні в мене теж є бренди в які я закоханий. Ви, мабуть, уже знаєте, що це VINZER. У них дуже гарний та вишуканий кухонний посуд, сковорідки та аксесуари 😍 @VINZER UKRAINE - любов із першої крутої пательні 😀 До рецепту Млинці 🥞 14 шт: 200 г молока  🍊цедра 1 апельсину  200 г звичайного борошна  35 г цукру  2 яйця  Дрібка солі  325 г гарячого молока  25 г олії  25 г масла 🧈  👉 Змішую вінчиком у ємності борошно, молоко, цукор, сіль, яйця та цедру апельсина. Борошно бажано просіяти. 👉 Окремо доводжу другу частину молока майже до кипіння й одразу вливаю в тісто, постійно помішуючи вінчиком - вийде гарне, шовковисте і вже рідке тісто. 👉 Додаю розтоплене масло з олією й легенько перемішую - тісто готове. 👉 На добре розігрітій пательні смажу тоненькі млинці. У мене виходить 14 шт. Вони дуже ніжні, тому обережно перевертайте. Заварний крем на 14 🥞: 400 г молока 2 жовтки 1 велике яйце 80 г цукру + 10 г ванільного цукру 40 г 🌽 крохмалю 40 г масла 🧈 (82,5 %) 👉Ставлю на вогонь молоко 👉 У широкому сотейнику з товстим дном змішую яйце та жовтки з цукром і крохмалем, вливаю в суміш гаряче молоко, постійно помішуючи. Ставлю сотейник на вогонь і, безперервно помішуючи, доводжу до кипіння та варю ще хвилину. Знімаю крем із вогню, додаю масло, вмішую його в крем, накриваю плівкою «в контакт» і ставлю на балкон охолонути. Соус на 6-7 млинців:   1 🍊 на цедру  75 г цукру  70 г масла  250-300 г 🍊соку 75 г апельсинового лікеру 👉 Прогріваю на пательні масло з цукром, мішаю дерев’яною лопаткою, поки воно не карамелізується - стежте, щоб не перегоріло! 👉 У кілька прийомів вводжу апельсиновий сік, додаю чисту цедру, нарізану тоненькою соломкою, уварюю втричі. 👉 Додаю в соус млинці, прогріваю з обох сторін, вливаю 🍊 лікер і фламбую - тут обережно! Подаю одразу гарячими 💕 Замість лікеру можна брати ром чи бренді. ❗️Іноді не додають заварний крем - просто прогрівають млинці в соусі й подають із кулькою морозива… Але не знаю, наскільки це ок ✅ А ви що думаєте? Обійняв 🤗 #creativeserchinsight #cooking #ValentinesDay #happy

About