lan beaulis bitti revolution'a mi laf atiyorlar😭😭😭
2024-03-24 20:41:00
26
⋆˙✮𝓏ℯ𝒽𝓇𝒶✮⋆˙ :
o sirada benim milyoncudan aldigim 2020den beri kullandigim higlighter
2024-03-24 06:05:50
96
🌑 :
bu makyaj markalarını hangi geri zekalı sınıflandırmaya soktu. ne alaka ne alaka. belki sadece güzeldir o yüzden kullaniyo belki ucuz olmasıyla alakası yoktur belki
2024-03-24 18:14:49
79
𝟏𝟏𝟏 :
ben o yasta makyaj ne bilmezdim
2024-03-24 07:36:22
21
мelina :
revolution pek sevdiğim bir marka değil ama. kapatıcıları ve highlighterı gayet güzel severek kullanıyorum
2024-06-18 23:10:15
1
. :
Abla bizim suç ne ya Allah Allah
2024-03-24 22:26:32
3
Elif :
Benim ne suçum var abla
2024-03-25 08:38:29
2
Sevim ÇALIŞKAN :
97li olupta flormar ve golden rossdan başka marka ve asla makyaj yapmayı bilmeyen ben böyle hemcinslerimi imrenerek izliyorum. 🥲
2024-03-24 18:23:15
0
Ceylin ✩ :
Ama o ne kullanırsa kullansın hep eziktir
2024-03-25 07:17:46
7
⭐️ :
abla 2008liyim ayıp ediyon gercekten o pastel higligter....
2024-03-26 16:11:11
2
🍸 :
highlighter onerin lutfen doğal parıltı ve sim sim durmayan Allah askina
2024-03-26 11:46:18
2
nisa :
o sırada 101 den aldığım golden Rosa highlightere yansıyan bakışlarıö
2024-03-28 16:22:56
1
melia :
o sırada 10 yıl önce bir milyoncudan aldığım markası bile olmayan o highlighter✨✨✨✨✨✨
2024-03-25 13:06:23
2
Cansu Alpay :
Ablaaa keşfetti gördüm zolaysın 🤩💅🏼
2024-03-24 08:46:51
1
Engin :
gözlerin ve saçların çok güzel
2024-04-17 22:00:38
0
hwbelehubele21 :
2008liyim golden rose A101’den alıp arkadaşlarımla ortak kullandığım highligterımla bakıştık
2024-04-10 19:33:37
0
Merve Karataş :
Kolye nerdem ya
2024-03-24 09:33:37
0
To see more videos from user @s.ireem1, please go to the Tikwm
homepage.