sy dh try. sedap sgt rangup. tapi mcm ma na nak bg cornflake tu melekat banyak² ye😅
2026-02-06 00:35:08
28
Blossom.co :
sis Sy buat Tk sedap..mcm keras 😭 ke sbb terlebih tepung,sbb Ada tambah la skit dkt adunan
2024-04-03 13:16:19
48
Suesaid ✨ :
I dh buat follow this rcpi..cuma i tak de bkig powder ..i mix tepung gndum dgn tepung naik sndri ..pastu i guna i guna buttercup pun dah sedap dahh..crunchy sedappp..i bakar smpai dia golden2 skit
2025-03-24 00:44:37
35
AIRIN DECO CAKE DIY :
tq resipi jadi...
2026-03-18 03:49:31
1
Bybunga.Fy :
sis, pure butter amik yg salted ke unsalted?
2025-02-16 06:48:26
29
Cikminn :
Sis saya buat jd leper🤣 kenapa ya terlebih gula ke eh😂
2024-04-02 15:59:39
28
zayns :
If butter 250grm tpung2 nk add bpe bnyk ye?😁😅🥰
2025-03-18 07:26:07
5
lily_mk :
dah buat, baru je siap, alhamdulillah jadi dgn sempurna..sedap, lemk2 berkrim..saya pakai susu fernleaf & butter anchor..
2024-04-08 17:03:44
7
litheaaaaa :
Dah buat jadi sedap sangat, halakan resipi utk niaga boleh ke puan?🙏🏻🥰
2025-01-23 06:07:20
13
LovelyLace :
Saya baru je buat td.MasyaAllah sedapnye sis,alhamdulillah rangup krup2.Saya gune pure salted anchor butter,& kurangkan gula ke 110gm & scoop guna measuring spoon yg ukurn 1/2 tbsp.(1)
2025-03-26 13:46:04
22
Fzr Arnizan :
api ats bawah ke?
2026-03-09 16:04:44
0
Jelita :
Saya dah buat! Menjadi and sedappp sampai ada yg nak beli🤭🤭❤️❤️❤️
2025-03-13 13:23:21
6
penmerah :
kalau guna cornflakes yang timbang beli kat bakery biasa tu...sedap tak eh kalau buat ni? takut keras kalau makan
2025-02-28 04:22:07
7
Aini Bebehh :
Butter salted ke unsalted
2026-03-06 08:58:17
0
❤️ibu_ina//Panchor.Perak❤️ :
tepung castard xperlu ye sis
2026-01-29 15:00:01
0
نُور :
thank u sis for the resepi simple🥰dah buat menjadi,sedap sangat😭
2024-04-03 05:28:15
5
Pn Mell :
Sis butter kena salted ke unsalted?
2026-03-13 09:04:52
0
yen :
Tepung tu ukuran cawan mcm mn nk kira eh? 😭Kita takde penimbang nk timbang
2024-04-03 10:07:50
5
Cik anaaa :
Oven Tu bukk kipas ke?
2026-02-08 05:07:59
0
𓂃 :
Saya dah try , tapi dalam dia memang lembut ke macam mana eh
2026-01-23 14:10:26
0
𝓻𝓪𝓮 𖤐✨ :
klau x guna tepung susu boleh ke?
2026-01-29 02:04:36
0
qairadiary :
hi sis, scoop aiskrim tu size apa
2026-02-20 05:13:50
0
Jimm :
guna majerin leh tak? majerin byk kt umah 🥲
2026-02-24 04:29:52
0
Fazliana Mohamad Fadzil :
nk tnya, knp kena letak dlm peti?
2026-01-02 07:46:04
0
are_urohayu :
Cinflake brand apa sis
2026-02-24 10:44:02
0
To see more videos from user @beepmansor, please go to the Tikwm
homepage.