future wife: la ba'sa, sa'a'kuluhum jamiean, syukran ya zauj 😭🫶🏻
2024-04-16 11:32:59
522
Kkunggie :
hangus pun tak apa..saya terima seadanya. tapi kenapa awak buat..saya boleh buatkan
2024-04-16 10:44:10
212
Cherrypie1008 :
ya Allah random nyaa hahahahah tgh study tiba2 terkeluar cornflakes madu😂 takpe practice make perfect🤤
2024-04-16 12:08:14
136
dewi ☁︎ :
lately ni asyik post pasal future wife la dad la jaga baby la bagi hint ke niii😭😭🤣
2024-04-16 13:42:19
104
⋆˚࿔ ﮼فرحة𝜗𝜚˚⋆ :
eleh, ni caption khalil niii😆
2024-04-16 14:01:19
275
dda :
WHERE DID YOU BUY UR LAMP?? I NEED TO KNOWWW
2024-04-16 11:55:07
45
ami :
saya pon suka cornflakes madu tp tak pernah try buat, boleh nii 😌💅💖
2024-04-16 11:03:15
168
fyriessyiie :
amboi kemain buat cornflakes dalam bilik 😂😂💨
2024-04-16 12:47:54
76
اذرين ذاقيرين :
Takpe nanti kita buat sama ii dah tak hangus😭😂
2024-04-16 10:46:15
26
Hyrin :
baru nak tanya burger berasap beli kat mana😌
2024-04-17 04:19:34
6
صـفـيـرة | Sufairah :
lebih tertarik dengan burger ramly. boleh tak nak satu ayam special taknak sayur. shukranz
2024-04-16 13:29:47
18
Yuu :
Harith in delulu era 😭
2024-04-16 15:01:45
14
HANA :
Johor ke? Tapi kat belakang 🤣
2024-04-18 02:45:53
7
Susheep 🐑 :
mcm mana nak study utk jangka masa yg lama eh? i kalau buat assignment kan allahu skjp je lepastu mulanlah penat, malas semua ada. nak dkt due baru mcm ada idea dan rajin 🥺🥺😭
2024-04-16 12:43:24
16
missbbunnyy :
pergh buat cornflakes dlm bilik je..walhal aku kalau buat berasap asap gelabah kt dapurr tk rilek 🫠
2024-04-16 12:46:43
9
precious :
cornflakes madu kalau hangit sikit tu sbnrnya lagi sedap😂 i know sbb pernah hangit sikit, then my friends kata lagi sedap dari yg tak hangit🤣 habis ye bekas cornflakes madu tu
2024-04-17 13:09:59
8
kerepekpisang :
بيحرق بخور عشان يعطر غرفته. والله ما انا أحب البخور مرة.
2024-05-28 03:42:51
6
d☆isy :
slay laaa buat kat bilik !!!
2024-04-16 11:08:54
6
هيرة.زا👊🏻 :
bang tmbh lbih madu ngn peanut butter or peanut butter lbih cnfirm lg sedap.. tu recipe my mom yg saya selalu buat👍🏻👍🏻
2024-04-16 12:11:01
23
🩰 Mberrypie :
I'm trying my best to get into uia. hopefully get to meet you one day😁😁
2024-04-16 11:22:49
8
💜 Khad 💜 :
hmm cornflakes kat sini kena boikot... Nestle la Kellogg la dua-dua sama je. tak makan pun Alhamdulillah 🤲🏻🤲🏻.
2024-04-16 12:41:33
14
yangwonis :
Sorry nak tanya, apa yang dia bakar tu eh?
2024-04-16 10:52:03
10
aeri choi :
kegigihan membawa bahan2 atas study table tu yg menarik perhatian tapi😭🤣🤣
p/s: otw beli cornflakes sat
2024-04-17 07:33:17
3
👤 :
ايامك كلها حلوة 😊
2024-04-16 10:56:55
2
To see more videos from user @hvrith.rzl, please go to the Tikwm
homepage.