alanın karısı olur yedek parçası yok tutulmuyo ayıklattırmayın kendinizi
2024-04-18 15:21:57
253
Kenan dipcik :
liebe gott diyoruz biz buna 300€ luk araba 350.000 TL 😂😂😂
2024-04-17 22:59:32
68
Yimmy :
Hurdaaaaa bizim burda bir de üstüne para verirsin Hollanda
2024-04-18 07:33:40
7
Hakan Ergün :
muhteşem araç
2024-05-12 22:14:32
1
Ergun :
Avrupadan yazanlar aptalmı? Bu araba Türkiye de fiyatında öyledir. Yok Almanya'da şu kadar falan git al o zaman.
2024-04-19 15:00:49
4
savaş byrm :
Öncelikle merhaba arkadaşlar şu yorumların çoğunu tek tek okudum da cidden bizim ülkemiz kadar ön yargılı başka hiç bir ülke yok sırf bu yüzden bizim ülkemiz symbol dacia fiyat gibi arabalara binmeye
2024-06-21 11:28:36
1
adm34 :
ben de 2008 Renault synbol var 230 bin kilometre de ben de 270 bin istiyorum
araç İstanbul'da
2024-07-03 22:24:52
2
Hys oto jant lastik :
10 yıldır 147 alfa kullanıyoruz parçada sıkıntı yaşamadık
3 yıldır 156 kullanıyoruz parçada sıkıntı yok yol tutuşu çok iyi sadece alfadan anlayan usta olsun
2024-04-21 06:28:46
1
MehMet. :
bir alfa sahibi olduğunuz için dünyanın en şanslı insanlarındansınız bence satmayın kimseninde ahını almayınız
2024-04-20 12:39:20
1
GümrükMurat :
lastik ve jantlar harika far yıkama ön farlar çok iyi araba zaten uçak tutamıyorsun alan dikkatli kullanması lazım parçaları her yerde var ikitelli'de alfa Romeo parçacısı var gayet uygun parçalar
2024-04-17 21:15:43
1
💙EG💙 :
16400 burda lüks Mersedes almaq olare
2025-02-18 16:47:00
0
kral60 :
bende Renault Symbol var 2010 dizel 16000km de Ben 430000tl istiyorum
2024-04-18 19:26:30
2
Kaanu :
156 baş belası bir araç, ustaları bile nazlı, tamir ettirmek için elinde çikolatan ve çiçeğinle gitmelisin ustaya.
2025-05-17 06:11:28
0
Kamil Özgün118 :
araba çok temiz İtalyanların ürettiği lüks segment bir araçtır arkadaşımda var gayet iyi bir sıkıntısı yok param olsa alırdım
2024-09-08 10:42:49
0
SİNYORSASİ :
130 bin olursa yarın noter yaparız
2025-01-12 19:10:11
0
Ismail Ozcelik :
Alfa tutulan bir araç değil masraf çıkartır çok sıkıntıya gelemez bir yeri yakar.
2024-04-18 19:59:33
0
ALİ CİVEZOĞLU :
afyon da buna bakacak usta yok o yüzden malesef alamayiz
2024-06-03 19:34:16
0
"Tutku" :
Satıldımı acaba araba
2024-08-10 06:03:54
0
ÇocukAdam :
Aynısı dayımda sanayiden çıkmıyo 265 e bıraktık yüzüne bakan yok
2024-04-26 20:43:55
8
cbnr zbn :
300 veren olursa öp başına koy o paralara otomatik boralar var şanzıman yapılmış modelli ticariler var bunda piyasa bile yok alan zor satar
2024-04-18 00:01:12
10
EERRDDAALLL :
Sen ne anlatıyorsun ya iyi öğretmişler ne diyeceğini hadi hadi 350 bin bide 😂😂😂😂 çok beklersiniz alacak enayi
2024-04-20 13:37:26
6
Akın Tekin :
abla evemi soktun aracı
2024-05-06 23:03:27
0
Hamit Ayyıldız :
Model motor tipi söylenmemiş 😕 çok değerli ve sağlam araba
2024-12-24 12:18:24
0
user6356956636994 :
abla iyi bir alfacı olarak bu dan sonra bu km dikiş tutmaz
2024-04-30 20:50:12
0
BAYRAM X. :
anlatim tarziniz cok basarili. alfa romeo fazlantutulan bir model deil . komple boyali . inslalah satilir . km 1100 tl
2024-04-20 02:36:47
0
To see more videos from user @nerodetail, please go to the Tikwm
homepage.