@nerodetail: Pazarlık yok.

Deniz Ulaş Yılmaz
Deniz Ulaş Yılmaz
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 17 April 2024 16:13:32 GMT
551084
6009
480
398

Music

Download

Comments

akrep43500
BURAK :
alanın karısı olur yedek parçası yok tutulmuyo ayıklattırmayın kendinizi
2024-04-18 15:21:57
253
kenan.dipcik
Kenan dipcik :
liebe gott diyoruz biz buna 300€ luk araba 350.000 TL 😂😂😂
2024-04-17 22:59:32
68
ugurer662
Yimmy :
Hurdaaaaa bizim burda bir de üstüne para verirsin Hollanda
2024-04-18 07:33:40
7
hakanrockmusic
Hakan Ergün :
muhteşem araç
2024-05-12 22:14:32
1
ergunisiktas
Ergun :
Avrupadan yazanlar aptalmı? Bu araba Türkiye de fiyatında öyledir. Yok Almanya'da şu kadar falan git al o zaman.
2024-04-19 15:00:49
4
savas_byrm
savaş byrm :
Öncelikle merhaba arkadaşlar şu yorumların çoğunu tek tek okudum da cidden bizim ülkemiz kadar ön yargılı başka hiç bir ülke yok sırf bu yüzden bizim ülkemiz symbol dacia fiyat gibi arabalara binmeye
2024-06-21 11:28:36
1
_adem_335
adm34 :
ben de 2008 Renault synbol var 230 bin kilometre de ben de 270 bin istiyorum araç İstanbul'da
2024-07-03 22:24:52
2
sserinruzgar13
Hys oto jant lastik :
10 yıldır 147 alfa kullanıyoruz parçada sıkıntı yaşamadık 3 yıldır 156 kullanıyoruz parçada sıkıntı yok yol tutuşu çok iyi sadece alfadan anlayan usta olsun
2024-04-21 06:28:46
1
mehmetbayar.m_benz38
MehMet. :
bir alfa sahibi olduğunuz için dünyanın en şanslı insanlarındansınız bence satmayın kimseninde ahını almayınız
2024-04-20 12:39:20
1
nfzmrt
GümrükMurat :
lastik ve jantlar harika far yıkama ön farlar çok iyi araba zaten uçak tutamıyorsun alan dikkatli kullanması lazım parçaları her yerde var ikitelli'de alfa Romeo parçacısı var gayet uygun parçalar
2024-04-17 21:15:43
1
_emin.huseinli_
💙EG💙 :
16400 burda lüks Mersedes almaq olare
2025-02-18 16:47:00
0
kraltuncay60
kral60 :
bende Renault Symbol var 2010 dizel 16000km de Ben 430000tl istiyorum
2024-04-18 19:26:30
2
kaan38016
Kaanu :
156 baş belası bir araç, ustaları bile nazlı, tamir ettirmek için elinde çikolatan ve çiçeğinle gitmelisin ustaya.
2025-05-17 06:11:28
0
kamilzgn0
Kamil Özgün118 :
araba çok temiz İtalyanların ürettiği lüks segment bir araçtır arkadaşımda var gayet iyi bir sıkıntısı yok param olsa alırdım
2024-09-08 10:42:49
0
dearselim
SİNYORSASİ :
130 bin olursa yarın noter yaparız
2025-01-12 19:10:11
0
ismailozcelik
Ismail Ozcelik :
Alfa tutulan bir araç değil masraf çıkartır çok sıkıntıya gelemez bir yeri yakar.
2024-04-18 19:59:33
0
afyok03000
ALİ CİVEZOĞLU :
afyon da buna bakacak usta yok o yüzden malesef alamayiz
2024-06-03 19:34:16
0
tutku_ozkan.8125
"Tutku" :
Satıldımı acaba araba
2024-08-10 06:03:54
0
cocuk_adam9
ÇocukAdam :
Aynısı dayımda sanayiden çıkmıyo 265 e bıraktık yüzüne bakan yok
2024-04-26 20:43:55
8
usercfm1qezdb9
cbnr zbn :
300 veren olursa öp başına koy o paralara otomatik boralar var şanzıman yapılmış modelli ticariler var bunda piyasa bile yok alan zor satar
2024-04-18 00:01:12
10
eerrddaalll
EERRDDAALLL :
Sen ne anlatıyorsun ya iyi öğretmişler ne diyeceğini hadi hadi 350 bin bide 😂😂😂😂 çok beklersiniz alacak enayi
2024-04-20 13:37:26
6
akn.tekin8
Akın Tekin :
abla evemi soktun aracı
2024-05-06 23:03:27
0
hamitayyildiz_
Hamit Ayyıldız :
Model motor tipi söylenmemiş 😕 çok değerli ve sağlam araba
2024-12-24 12:18:24
0
user6356956636994
user6356956636994 :
abla iyi bir alfacı olarak bu dan sonra bu km dikiş tutmaz
2024-04-30 20:50:12
0
____bayram____
BAYRAM X. :
anlatim tarziniz cok basarili. alfa romeo fazlantutulan bir model deil . komple boyali . inslalah satilir . km 1100 tl
2024-04-20 02:36:47
0
To see more videos from user @nerodetail, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About