@snowhiteehq_: Buat yang tertanya tanya mana 1 lebih sesuai untuk bayi? #ssnowhiteehq #snowytreatmentlotion #fypシ

Snowhitee Hq
Snowhitee Hq
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 19 April 2024 16:24:30 GMT
211375
723
84
150

Music

Download

Comments

humayra594
Humaira :
sekrng yg dperbaharui x best..kulit baby sy naik merah"suka yg lama punya tebeli 2 pcs xpkai dh😔
2024-04-30 02:17:28
6
asza4567
As :
betul ramai komplen,HQ kena buat explaination kenapa semakin xberkesan produk ni,dahla anak kita eczema mengharap produk ni😭😭,sedihnye dahla memang dah sedih dgn kulit anak,tibe losen plak bt hal
2024-07-15 15:26:38
6
midie6809
Ynamidie.86 :
saya baru baru beli yang baru ..memang takde cop gmp ke ..yang lama ada cop gmp
2024-05-01 10:56:47
0
rabon_jaoh
Izzat Hilmi :
kenapa lotion ni da xwangi??? lpas tu anak saya pakai makin naik ruam n merah2..? sebelum ni pakai, ok ja.. xori ka???
2024-06-22 12:36:56
3
fatinidahlin2
Nurfatini🥴 :
ank sy xtahan dgn bomshall teruk gila ekzema dia. last ii pakai stoberi okey balik bersih kulit
2024-07-12 17:24:32
0
are_an990
are_an :
dulu mmg pakai lotion ni ..elok..cuma skrg mmg x boleh pakai dah... tekstur lotion pon dah lain... kulit anak terus naik enzima..
2024-07-15 06:57:54
2
90_mamara
Kakak :
baru nk bli..baca komen yg baru xbest..tggu stabil la bru beli
2024-07-12 23:19:41
0
ejasharudin
Eja Sharudin :
Ingatkan tak berkesan kat anak saya je. Harap2 hq ambil tindakan ye. Buat macam mula2 dulu. Sekarang dah makin lain lotion ni.
2024-08-25 07:28:57
0
lilysdamia
naksu :
Alhamdulilah, i lantik CL suruh dia sapu ni kat pipi badan bb.. dia ckap bagus krim ni merah merah bb semua hilang siap tanya beli mana nak snap gambar siap cakap bagus
2024-04-29 03:54:07
0
syqlamalek
𝐐𝐢𝐥𝐚 ♡ :
Untuk panaw boleh ?
2024-11-05 09:50:07
0
zhanimzakaria
ZHanim Zakaria :
kenapa sekarang kurang effective? bau masam
2024-05-26 10:36:20
8
ms.charmine5
Ms.Charmine :
knapa yg baru ni mcm xberkesan mcm yg dl?
2024-06-22 01:27:01
2
coklatvanilla_stawbery
🕊️ :
i dh guna utk baby, Alhmdulillah mmg berkesan utk kulit kering
2024-04-20 14:24:03
1
sagitariusgurl_88
yana88 :
macam mana Nak tengok tarikh luput snow white
2024-06-01 07:06:30
1
cheq__intan
🌼🇮 🇳 🇹 🇦 🇳 🌼 :
boleh x kembalikan bau yg dulu. strawberry tu lain btol bau yg baru ni😭😭
2024-05-04 10:06:20
1
hanaa0052
nfarhananat. :
I recommend strawberi utk baby. Sbb bau x kuat sngt mcm grape. ❤️
2024-04-19 16:36:20
1
izah.anuar
Izah Anuar :
saya suka yg strawberi,dh hmpir 5 tahun guna sekali ngn sunblock nya..ank2 selalu ckp ibu sorok myk wangi padahal guna lotion nie jea🥰utk baby pon alhamdulillah serasi
2024-08-07 15:26:54
0
madihahareeqaqifaqil_321
m_zie🎀 :
Knp yg pink bau masam ye yg baru ni.. Kembalikan bau yg duluuu😭
2024-08-02 08:52:23
0
farinanuan
𝓕𝓪𝓻𝓲𝓷𝓪 :
Sy order lotion snowhite 25.7 khamis sampai skg blm ship out lg,smlm pkl 6.37 pagi dah msg hq takde respon sampai skg,dah la first time beli frust btl jadi mcm nie,
2024-07-30 01:32:07
0
ainabatrsy
icemachiat0 :
dulu okay 5 botol repeat. pastu baru beli terus naik balik eczema bau pun tak sedap dah
2024-07-25 15:44:25
0
rosrizafiqa
Virgo 🌹 :
losyen nie Ada pewangi ke ?
2024-07-25 08:00:22
0
aisyah_aileen
Aisyah🌻 :
alamak saya dah terbeli yg grape...boleh ke pakai kat pipi anak 3 bulan...ruam susu
2024-07-21 10:35:36
0
adam21_adellya24
𝓐𝓭𝓪𝓶_𝓐𝓭𝓮𝓵𝓵𝔂𝓪 :
Klu pakai flavour grape mmg xssuai k utk bby🥹 sbb sye bli flavour grape utk bby😩
2024-07-18 05:54:38
0
fhieytronnn
fhieytronnn :
dah banyak tiub repeat beli tp baru2 ni beli yg strawberry takbau strawberry dah bau mcm air bandung basii. masam gituw 🥴
2024-07-15 18:29:38
0
cik_as83
CikAs83 :
Klau badan gatal ii blh x guna lotion ni
2024-04-26 04:26:34
0
mrsasrul
💜E💜 :
sy gn bombshell,lps tu beli utk bb sy dr umur sehari sy gn strawberry..gn 1 hr je utk ruam bdn kat bb,pg dh hilg..sgt recommended👍
2024-04-26 10:37:18
0
f4rr4_h0n3y2611
f4Rr4 h0n3y :
bagus sgt2 utk baby... ruam sekejap jer hilang bila sapu cream nie . baby sy serasi ngn grape..😁
2024-04-29 00:11:45
0
sagitariusgurl_88
yana88 :
saya Baru beli..Saya Salah tengok ke..exp 260419..pastu takde cop GMP..member beli dr kedai lain Ada cop...fake ke yang Saya punya Ni??? yg plg Saya Nak tahu tentang tarikh exp tu..kenapa 260419
2024-06-01 07:09:04
0
berbellass
Nabila N. :
Hai, sekarang terbaru ke krim dia ada warna. Saya ada beli strawberry and krim dia warna light pink. Kalau dulu seingat saya krim warna putih saja.
2024-04-29 04:49:53
0
mariyanaanna1
Mariyana Anna :
Hi, anak sy kena air panas , tinggal parut timbul. , blh ke utk hilangkan parut ??
2024-05-04 10:21:53
0
tieyadlee_
Etie Adlee :
Sila beli dgn hq dan agent berdaftar sahaja ye,sya pengguna tegar losen ni,sbb satu2nya yg sesuai utk anak..harap pihak hq dapt kekalkan ingredient jgn tukar lain please 👍
2024-04-30 03:13:52
0
To see more videos from user @snowhiteehq_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About