@abdallahhesham24: Replying to @ola Sayed يا شباب السفر مش صعب بس لازم تطوروا من نفسكوا و تتعلموا لغه و تدوروا كويس ليه اسهل طريقه عشان تسافروا🇩🇪🇪🇬❤️#الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 #الشعب_الصيني_ماله_حل #fypシ #fyp #fypシ゚viral🖤tiktok #abdallahhesham24 #trending #reels #tiktok #trendingvideo #munich #münchen #المانيا🇩🇪 #fypシ゚viral #egypt #germany #deutschland #مصر #travel
Abdallah Hesham🇩🇪🇪🇬
Region: DE
Saturday 04 May 2024 10:11:02 GMT
Music
Download
Comments
INTJ :
:السلام عليكم 👋🏻
معي B1 و اثبات مستوه دراسي ثاني ثانوي و عمري 17 و خالي موجود في دورتموند اقدر اقدم من السعودية 🇸🇦🤔
2026-03-27 20:35:13
1
The Special one :
طب لو بنسبة للاكل هل باكل من اكلهم ولا ليا اكل حلال؟
2024-05-05 12:53:42
10
Ahmed Mohamed :
هو لازم تكون بتكلم انجلزي
2024-05-09 16:03:20
0
Youssef Moustafa🖤✨ :
طيب اي مدة الشغل ده واي حد يتقبل ولا وفعلا بيبقبلو
2024-05-04 10:53:31
0
ع م و ر :
@ع م و ر🧿🪬: طيب اقدم بعد ما اخش معهد او اى حاجه و بعد كده اقدم علشان مش يخلونى اخش الجيش الاول ولا عادى بعد تلته سنوى علطول هخش المانيه عادى
2024-05-07 18:32:16
0
userrrrr48336645 :
ينفع اخد السنة التحضيرية اثناء السنة التطوعية ؟؟
2024-05-07 08:07:39
0
mohamed mostafa :
انا معايا a2 بس مش عارف اعمل امتحان فين علشان اخد شهاده معتمده
2024-05-08 05:54:20
0
AHMED SHEIKO :
طب انا ممكن استغل الموضوع ده واجي اكمل الجامعه في المانيا
2024-05-05 23:45:44
7
Ahmed ragab :
تفاصيل
2024-05-09 21:42:29
0
fire_dropz :
لازم اخد الجيش ولا مش لازم
2024-05-10 08:20:24
1
PUBG :
هو لو انا جيت تطوع اقدر اقدم ماستر فعلاً بدون بلوك اكونت
2024-05-07 01:51:41
0
chief salama :
حبب اسافر الي الماينا
2024-05-06 10:58:45
2
مصطفي جابر :
طب لو انا خريج وخلصت السنة التطوعي أعمل إيه وعايز اسافر تاني ؟
2024-05-06 10:43:23
0
hesham :
تعرف أن مساعدتك للناس دى ربنا هيكرمك اخر كرم ربنا يوفقك يا حبيبي
2024-05-17 08:23:28
0
ㅤㅤ ㅤ ㅤㅤㅤ :
في تطبيق اسمه bussu فيه 5 مستويات سهل جدا وهيعلمك من الصفر للناس اللى ممعاهش فلوس تاخد كورس
2024-05-08 04:01:27
1
Hassan :
الكورس الألمانى بقااا 😂😂
2024-05-06 13:35:19
1
علاء الشنواني :
تسلم 🌹
2024-05-06 03:46:33
1
hesham :
انته بكده بيكون معاك فيزة المانيا تقدر تلف العالم وتدور على شغل اى خده يا عم أنا بسعدك اهو
2024-05-17 08:19:09
0
🇪🇬 E.M.A.D🇮🇹 :
خسارة ممعيش اي شهادة تساعدني
2024-05-07 21:11:02
1
mahmoud :
ممكن تقولناطيب انا عاوز اسافر تطوع ومعايا الشهاده الثانوي وانا سني 18 سنه هل لو جيت اسافر هي قلولي خلص جيش الاول ولا هي خلصولي ورقي وي قلولي سافر؟
2024-05-06 14:49:47
0
أشرف :
طيب لوسمحت لو جيت سياحة ودخلت المانيا بالفعل اقدر اقدم تطوع
2024-05-05 22:36:53
1
غفووووو ❤️...♡🇸🇩♡ :
طب مش ممكن اكون ما خلصت ثانوية عامة أنا في ثالثه ومخلصتا هل منح تطوع اقدر اقدم عليها بليززززز ابحث لي ونزل فيديو
2024-05-13 10:13:38
0
om zezo :
طب اي المطلوب
2024-05-11 08:29:07
0
ĤØŠŜÄM ẂÀŁĪÐ :
المصيبه ان الكلام سهل لكن الفعل صعب 🙂
2024-05-09 21:26:51
0
'ṭîgễr :
طيب هو ينفع لأقل من ١٨ سنة
2024-05-05 21:44:54
1
To see more videos from user @abdallahhesham24, please go to the Tikwm
homepage.