@nuranati__: @anati *ੈ♡ beg kuning ada dekat sini trust me i have tried many different brands ‼️ here is my (honest) rating of tiktok viral sunscreens : for now luqfa beauty is my fav 🫶🏻 #sunscreenviral #sunscreentiktokshop #sunscreenluqfabeauty #luqfabeauty #beautyofjoseonsunscreen #beautyofjoseonreliefsunscreen #invisiblesunscreen #skinaquasunscreen
i've tried yang sunplay aqua tu sumpah muka i oily gila all day 😭
2024-05-05 18:44:09
52
sashamaisaraa :
Luqfa mmg best gila.. acne makin kurang & dah tak oily. Skrg nak keluar just pakai moisturiser, ss & bedak tabur je. No more makeup sebab skin dah makin glow. Pls guna luqfa if nak skin cantik ✌️😘
2024-05-05 14:16:58
32
Honey dew 🍈 :
luqfa mmg best sejak pakai dah kurang makeup Sgt, pakai moisture dgn ss jer 🥰
2024-05-05 12:33:19
11
Awin.Naa :
dah pakai one bottle luqfa beauty sunscreen dan giler best. dh nk hbis tapi x de duit nk beli baru. nk tukr sunscreen lain takut kecewa tak sama best mcm luqfa beauty sunscreen😅cmne ni best sgt luqfa
2024-05-05 23:03:16
16
bukaneqha :
Luqfa on top! Tolong beli semua! 🥹
2024-05-05 17:50:40
13
Softbynrl 𐙚 :
nakk try luqfa sunscreen 😍
2024-05-06 03:14:36
8
_einaa :
Yess!! Luqfa bestt tpi harga dia keras sikit😆x berminyak langsung muka😙
2024-05-06 02:48:49
8
NISHAA :
I nk letgo serum luqfa spe nak 😌
2024-05-05 22:05:39
3
muni➰ :
Ape maksud water based ye? Pastu hybrid sunscreen ni lepas pakai boleh terus kluar rumah ke? Anyone tlg jawab
2024-05-06 08:57:51
5
obrynz :
Luqfa ss 🔛🔝
2024-05-05 01:58:04
6
Syafiqa Mifta :
Best pakai boj 😍😍
2024-05-05 01:57:42
2
nsyfnjwaa :
boj sesuai ke untuk oily skin ?
2024-05-06 02:23:45
2
𝐃。 :
LUQFA THE BESTT!!😍❤️
2024-05-06 02:57:20
4
ad~ :
luqfa tu beli kat mana? ada dekat watson ke?
2024-05-08 15:36:08
0
fr4hnm_ :
luqfa 🔛🔝
2024-05-05 05:03:12
25
Liyana Hazwani :
luqfa selamanya!!
2024-05-05 13:15:54
2
mierrà_ :
belii sunscreen luqfa dimana?
2024-07-11 10:52:36
0
namí :
my skin type sama cam u guna skin aqua pink tu tapi kenapa skin I lelama jadi berminyak eh? btw u sekarang pakai sunscreen apa sebab I nak beli yg lain tapi tkut nak tukar 😭
2024-05-18 17:56:15
4
ai :
nape ek I pkai aqua naik jerawat
2024-05-05 10:46:11
3
han :
hii nak tanya,combi tu oily means u have oily skin only at t zone area ke ?
2024-05-05 15:29:14
2
shazlina :
you pakai moisturizer tak pagi sebelum pakai ss,sbb bila i pakai moisturizer pastu pakai ss berminyak giler muka i ,klau tak pakai baru ok
2024-06-01 03:34:07
0
meeschiumoo :
Sejujurnyaaa, Luqfa ss memang SANGATTTTTTT BESTTTTTTT.😍😍😍 takkan berpaling.
2024-05-06 02:29:09
2
🎀 :
SRS LAH ?!!!! BARU JE BELI TPS 😭 TAKKAN NAK KENA BELI LUQFA PULAKKKK
2024-05-05 17:31:21
3
kekyah 𐙚˙⋆.˚ ᡣ𐭩 :
luqfa tu chemical ke physical sunscreen ye?
2024-05-29 00:02:00
0
dear.aain :
now pakai tps but tgk org review luqfa ckp lagi best. teringin nk try tapi harganya sgt jauh beza😭 luqfa rm60 tapi tps rm21 boleh dpt dah. tapi tps pun best, dia punya texture gel cream. tak creamy
2024-05-07 04:20:19
1
To see more videos from user @nuranati__, please go to the Tikwm
homepage.