@superstudentpk: Replying to @<<💗🫧 Pick your career stream wisely and in time! #superstudentpk #career #careercoachpakistan #careercounsellinginpakistan

SuperStudentpk
SuperStudentpk
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 08 May 2024 11:07:07 GMT
218276
5628
230
233

Music

Download

Comments

chaipaglu4
𝐀>>♡🦋 :
thanks for replying
2024-05-08 11:11:51
69
abiabi24980
dream girl :
1st year mien Konsa subject choose kry 🙄
2024-05-08 15:20:00
42
pretty_doll_03
𐙚𝐊𝐈𝐌 𝐙𝐔𝐍𝐈࿐٭ :
asslamualaikum sister me ek surgeon ban na chahti hu to me bio rakho gi Lekin ap mujhe bta sakti ha ke me bio to rakh lu Lekin me age ja ker businesses ker sakti hu ya phr nhi
2026-04-02 13:58:30
0
aesthetic_739w01
Cr 7 :
Api mera dream ha k ma Business women bani ap mugai ye btai k 9th ma Computer science rakhna pre ga R8 ? plz bta de apj confused hu
2025-07-20 10:14:48
1
best.life.123
best life 123 fan of saim ayub :
api plz muja reply krna ma pak army ma kan chati hun 9 sur 10 ma kia hum computer science pr lon
2026-03-24 10:20:59
2
umama.khaann
Umama :
There is no choice in ninth class in this year....
2024-05-08 15:01:20
26
princess_07869
Decent Girl :
doctor K liye Kia choose krna chaiyeh bio,?
2024-05-09 12:53:14
3
raafia.butt29
Raafia Butt29 :
agar llb karna ha to kon sa subject select karna chahiya bio, computer science, Arts tell ma plz??
2024-05-08 16:35:11
4
zara61003
baloch ki jan🥰 :
please app mujhy btaee KY Mai css krny ke lie 9sci Mai kia loo
2026-07-18 17:47:07
0
itschanda_
it's Chanda :
i done my metric with arts what i can choose in first year and second year in arts plz guide
2024-05-08 17:05:23
5
reeltallk
ReelTalk :
ap sirf girls ko reply krty ho kya?? 🥲
2024-05-08 17:53:21
2
maheelrajput123
Dreams 🙂 :
class 11 ma kya choose Karon in federal board.Agar mujhe lawyer Bana Hai Tou plzzzzz reply
2024-05-08 21:30:36
1
not..bsjhdjssj
" :
api please FA IT ka Bata ma Kuch Bata da please
2024-06-20 11:33:49
0
nottt925
!!!!! :
Pls o level study ke kuch btayen 🫶🏻🫶🏻??
2024-06-04 16:02:52
3
queenqu372
❤️ Queen 👑❣️ :
thanks 🥰🥰
2025-02-16 15:24:59
1
malik_rimii09
R🤧 :
icom part 1 ky subjects btadyy plzzz arts
2024-05-08 20:19:42
1
mysteriousgirl810
Mყʂƭҽɾισυʂ Gιɾʅ ✨🕊️ :
api agar army me Jana ho to kia chose karna chahye please please bata de🥺
2024-05-09 09:57:01
5
syedzadiii_01
✨❤️KaZmİ SyEd❤️✨ :
FA Health and Physical Education ⛹️‍♂️After please guide me Mam🤕
2024-06-05 17:47:01
2
itz_queenofheart
Itz_Queen of heart👀❤💎 :
agr kisi ny premedical kia ho aur agy medical ko chor ky Kya choice ha subject selection ki
2026-02-24 17:33:45
1
muh_hafsan
Muh_Hafsan :
Bio 9 ki baray mazay ki thi yar specially 2nd chapter💋❤️
2024-05-08 17:53:12
3
syeda_fr
𝑺𝒖𝒎𝒂𝒏𝒚𝒂 𝑮𝒊𝒍𝒍𝒂𝒏𝒊♡ :
plz api apse kahi baar poocha plz btayen k css kliye 9 mein konsa subject rakhon??
2025-01-23 16:22:16
1
malaiymdvto
miki :
AoA mam ma na ap sa pehla bi poocha kia agr hm Bs psychology Virtual university sa kre then iski degree Kase ha kitni value ha Pakistan ma plz bta da
2024-05-08 12:18:27
2
iloveallha871
😎😎😎😎😎😎😎 :
13 main kiya kary
2024-05-09 05:04:34
1
bnagtan._.ily
S.J.M :
9, 10 grade ke liye government school better he ya private school
2025-06-27 10:58:09
0
To see more videos from user @superstudentpk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About