Förstår dock inte - varför tona framrutor när det är olagligt? Vad är det som gör det värt risken?
2024-05-10 06:59:41
906
Ski man :
Helt galet att polisledningen prioriterar detta just nu !!!!
2024-05-09 20:29:33
574
Dettan 🇸🇪 :
😅 Jag är 36 och tonade framrutor har varit förbjudna sen jag var ung. Hur kan man vara chockad över att bli stannad över detta 2024? 🙄
2024-05-10 14:20:18
211
BoBBy :
kann mich jemand sagen warum stört es zu Polizei??
2024-05-10 15:17:58
11
Maria T 👩🦱💅 :
Sjukt att man inte får tona framrutorna i Sverige 2024 under sommarmånaderna. Jag skulle aldrig åkt utan tonat fram här i USA och här är det lagligt 😍🙏
2024-05-09 20:30:42
81
K9 killer👑🦊 :
Hur mycket procent är det tillåtit framme fönster ?
2024-05-10 03:13:34
1
se :
Darf er so 😂
2024-05-14 21:45:04
1
Life.is.fullof.surprises😁 :
question bête : pourquoi c interdit devant? par rapport à la visibilité qui réduit? c ça ? perso j'aurai pas idée de le faire à cause de ça...
2024-05-14 21:05:36
5
Oskar Ericson :
Skulle aldrig ge dom nöjet att slita filmen på plats!
2024-05-10 19:54:37
7
1863w78vr5 :
kit zavar??azt aki nem látja ki ül benne???miért kell fafejünek lenni??
2024-05-14 09:57:27
9
Jorge Fernandez :
yo los llevo oscuros y no los quito por que me lo digan que me multen y listo
2024-05-15 10:06:24
3
Patricia :
👍👍👍🥰
2025-08-10 12:56:45
0
Businesswede :
❤️❤️❤️
2025-11-12 21:54:44
0
BjörnT⭐️ :
Helt rätt...lagar är till för alla!
2024-05-10 07:39:20
194
Det är luuuuuuungt sa ja! :
folk borde lära sig att man inte får tona främre sido rutorna😂
2024-05-10 06:22:22
180
HOGELITO5 :
Dyrt o vara tuff
2024-05-10 10:16:40
80
Bogdan_Bembulla :
Ett tecken på intelligens är att man lär av sina misstag för att inte upprepa dom igen. 😂
2024-05-10 09:58:46
68
Licki :
Ganz einfach verdunkelungsfolie darf nicht an die vorderen Scheiben um besser den Verkehr zu erkennen. Ist ja logisch.
2024-05-12 03:30:11
39
Peter Hallberg :
Kör lagligt så slipper du bli stoppad och få böter
2024-05-10 05:21:55
34
Rouis :
Nordkorea
2024-05-09 21:00:55
34
Rust :
Am besten Führerscheinentzug. So kommen nur wenige auf diese Idee die Frontscheibe zu folieren.
2024-05-14 08:50:46
26
Az :
Nekem is kapargatta egyszer a jóképességű. Mondom kapargasd csak , gyári színezett az üveg🤣🤣🤣
2024-05-15 03:21:50
18
. :
en España están prohibidas las ventanillas delanteras y por supuesto la luna delantera tintada desde siempre
2024-05-14 08:03:54
17
user3098348097489 :
Om man vet att det är olagligt … gör det inte?
2024-05-12 11:56:00
16
Alexander Moberg :
Varför ska man ens tona fram för?🤔
2024-05-09 21:20:03
13
The fat pug 2.0 :
Är det så svårt att följa lagen? om du inte vill ha sol i ögonen skaffa ett par solglasögon
2024-05-09 21:58:52
12
Jax :
Är ju lätt värt 500kr i böter, är både snyggt och praktiskt med tonade rutor! Fick så många böter på gamla bilen att jag kunde tapetsera med dom😂💸
2024-05-10 10:04:31
11
Zek Dad :
Vordere Türen einfach tabu. Wer das nicht kapiert...
2024-05-15 08:23:22
11
Blackm5 :
Man får bränna koranen men inte tinta rutorna. Vilket land alltså
2024-05-09 22:06:07
11
Eugene :
Угадай страну от куда машина с первого раза 😂👌
2024-05-14 19:12:10
10
user7780216825644 :
Märkligt. Man får inte tona framrutan mycket men man får ha mörka solglasögon 🕶️på sig! Vad är skillnaden?
2024-05-10 16:30:39
10
Chiryu Ken :
interdit en France
2024-05-15 09:36:12
9
Skubidu :
SPZ Ukrajina určitě
2024-05-14 15:32:54
8
cpt_graybeard :
varför ta bort. är ju bara en röding i böter och ingen uppföljning. jag hävdade att jag vill inte ha lim kvar på rutan så jag tar bort dom med ånga när jag kom hem. tji fick dom
2024-05-10 18:40:08
8
omid :
visste du inte att det e förbjudet?
2024-05-09 22:16:58
8
Banana man :
Vad är grejen med tonade rutor?
Är folk rädda för att nån sneglar på en i bilen eller är det bara coolt att ha😂
2024-05-11 21:14:00
8
Sirajmannen :
Hur många procent såg ju inte så mörkt ut
2024-05-09 21:30:25
7
@northstar :
Nein die wollen sehen was in deinem Fahrzeug so abgeht, sonst hast du ja was zu verbergen 🙈
2024-05-14 06:25:27
7
Forestman deere :
Helt rätt, 👌
2024-05-09 22:17:06
6
Zarih :
Vad är problemet med att följa trafikreglerna?
2024-05-10 05:17:21
6
Rad :
Helt rätt 👍👍
2024-05-10 09:02:05
6
Cynthia 33 :
C est autorisé devant mais à condition que la teinte soit au norme c est à dire bien plus claire
2024-05-14 21:24:44
6
Hassen :
Car la police a peur et peut pas te reconnaître
2024-05-15 03:18:55
6
ALEXS :
anche in Italia è vietato oscurare i vetri anteriori
2024-05-15 09:27:11
6
Lala🍃 :
እንዴ እዛም በ እስቲከር ክስ አለ 😅
2024-05-12 17:59:31
5
Granit Gjakova 🇦🇱 :
Hahahha Sveriges poliser är roliga skämt 😂
2024-05-09 20:58:33
5
Ali A :
Den är enda jobb de kan
2024-05-09 21:07:30
5
Libulemama :
spassverderber😡
2024-05-12 15:19:45
5
D11 :
Detta gillar jag 😂
2024-05-10 05:14:27
4
Krimskrams :
Kul med alla som klagar på polisen.
Ha koll på lagen och följ den så händer inte sånt här eller ta risken (kör alltid för fort själv)
Sen har polisen flera avdelningar som sköter sina uppgifter.
2024-05-10 04:33:37
4
Antinevralgic :
bravo👏
2024-05-11 12:29:00
4
mrburns8280 :
om dom ser bilen med toningen på så blir man stoppad , enkelt, har ingenting med prioriteringar att göra
2024-05-10 04:29:24
4
Zoltán Ágoston :
volvomon a gyári színezett üveget akarta lekaparni,mondtam neki hogy megvárom ,hátha sikerül😂😂😂
2024-05-15 09:10:57
4
To see more videos from user @boivis, please go to the Tikwm
homepage.