@boivis: Fett kriminell 💀 böter igen 🥰 #polis #böter #aina #fyp

Boivis
Boivis
Open In TikTok:
Region: SE
Thursday 09 May 2024 19:04:54 GMT
2616944
21317
1224
3305

Music

Download

Comments

humlegruvan
Ale :
Förstår dock inte - varför tona framrutor när det är olagligt? Vad är det som gör det värt risken?
2024-05-10 06:59:41
906
skiman000
Ski man :
Helt galet att polisledningen prioriterar detta just nu !!!!
2024-05-09 20:29:33
574
dettan87
Dettan 🇸🇪 :
😅 Jag är 36 och tonade framrutor har varit förbjudna sen jag var ung. Hur kan man vara chockad över att bli stannad över detta 2024? 🙄
2024-05-10 14:20:18
211
onkelbobs20
BoBBy :
kann mich jemand sagen warum stört es zu Polizei??
2024-05-10 15:17:58
11
maria.t1992
Maria T 👩‍🦱💅 :
Sjukt att man inte får tona framrutorna i Sverige 2024 under sommarmånaderna. Jag skulle aldrig åkt utan tonat fram här i USA och här är det lagligt 😍🙏
2024-05-09 20:30:42
81
k9killer17
K9 killer👑🦊 :
Hur mycket procent är det tillåtit framme fönster ?
2024-05-10 03:13:34
1
maikstein0
se :
Darf er so 😂
2024-05-14 21:45:04
1
life.is.fullof.surprises
Life.is.fullof.surprises😁 :
question bête : pourquoi c interdit devant? par rapport à la visibilité qui réduit? c ça ? perso j'aurai pas idée de le faire à cause de ça...
2024-05-14 21:05:36
5
oskarericson
Oskar Ericson :
Skulle aldrig ge dom nöjet att slita filmen på plats!
2024-05-10 19:54:37
7
dyeihv9302al
1863w78vr5 :
kit zavar??azt aki nem látja ki ül benne???miért kell fafejünek lenni??
2024-05-14 09:57:27
9
jorgefernandez7315
Jorge Fernandez :
yo los llevo oscuros y no los quito por que me lo digan que me multen y listo
2024-05-15 10:06:24
3
patriciadevivier
Patricia :
👍👍👍🥰
2025-08-10 12:56:45
0
businesswede
Businesswede :
❤️❤️❤️
2025-11-12 21:54:44
0
bjornt80
BjörnT⭐️ :
Helt rätt...lagar är till för alla!
2024-05-10 07:39:20
194
egget345
Det är luuuuuuungt sa ja! :
folk borde lära sig att man inte får tona främre sido rutorna😂
2024-05-10 06:22:22
180
hogelito5
HOGELITO5 :
Dyrt o vara tuff
2024-05-10 10:16:40
80
bogdan_bembulla
Bogdan_Bembulla :
Ett tecken på intelligens är att man lär av sina misstag för att inte upprepa dom igen. 😂
2024-05-10 09:58:46
68
user1240934615145
Licki :
Ganz einfach verdunkelungsfolie darf nicht an die vorderen Scheiben um besser den Verkehr zu erkennen. Ist ja logisch.
2024-05-12 03:30:11
39
peterhallberg
Peter Hallberg :
Kör lagligt så slipper du bli stoppad och få böter
2024-05-10 05:21:55
34
wowwftjgoiq
Rouis :
Nordkorea
2024-05-09 21:00:55
34
a6c850
Rust :
Am besten Führerscheinentzug. So kommen nur wenige auf diese Idee die Frontscheibe zu folieren.
2024-05-14 08:50:46
26
fantasztikusimi1
Az :
Nekem is kapargatta egyszer a jóképességű. Mondom kapargasd csak , gyári színezett az üveg🤣🤣🤣
2024-05-15 03:21:50
18
yo07.1970
. :
en España están prohibidas las ventanillas delanteras y por supuesto la luna delantera tintada desde siempre
2024-05-14 08:03:54
17
purpletoast007
user3098348097489 :
Om man vet att det är olagligt … gör det inte?
2024-05-12 11:56:00
16
alexandermoberg0
Alexander Moberg :
Varför ska man ens tona fram för?🤔
2024-05-09 21:20:03
13
fatpug20
The fat pug 2.0 :
Är det så svårt att följa lagen? om du inte vill ha sol i ögonen skaffa ett par solglasögon
2024-05-09 21:58:52
12
jax9.3
Jax :
Är ju lätt värt 500kr i böter, är både snyggt och praktiskt med tonade rutor! Fick så många böter på gamla bilen att jag kunde tapetsera med dom😂💸
2024-05-10 10:04:31
11
zekdad
Zek Dad :
Vordere Türen einfach tabu. Wer das nicht kapiert...
2024-05-15 08:23:22
11
blackm5.4
Blackm5 :
Man får bränna koranen men inte tinta rutorna. Vilket land alltså
2024-05-09 22:06:07
11
deathhunter25
Eugene :
Угадай страну от куда машина с первого раза 😂👌
2024-05-14 19:12:10
10
younglove0000
user7780216825644 :
Märkligt. Man får inte tona framrutan mycket men man får ha mörka solglasögon 🕶️på sig! Vad är skillnaden?
2024-05-10 16:30:39
10
chiryuken
Chiryu Ken :
interdit en France
2024-05-15 09:36:12
9
skubidu058
Skubidu :
SPZ Ukrajina určitě
2024-05-14 15:32:54
8
cpt_graybeard
cpt_graybeard :
varför ta bort. är ju bara en röding i böter och ingen uppföljning. jag hävdade att jag vill inte ha lim kvar på rutan så jag tar bort dom med ånga när jag kom hem. tji fick dom
2024-05-10 18:40:08
8
omid__p__
omid :
visste du inte att det e förbjudet?
2024-05-09 22:16:58
8
rabbitdad2
Banana man :
Vad är grejen med tonade rutor? Är folk rädda för att nån sneglar på en i bilen eller är det bara coolt att ha😂
2024-05-11 21:14:00
8
sirremoto
Sirajmannen :
Hur många procent såg ju inte så mörkt ut
2024-05-09 21:30:25
7
north_star_3
@northstar :
Nein die wollen sehen was in deinem Fahrzeug so abgeht, sonst hast du ja was zu verbergen 🙈
2024-05-14 06:25:27
7
sniper_rm
Forestman deere :
Helt rätt, 👌
2024-05-09 22:17:06
6
zarih2
Zarih :
Vad är problemet med att följa trafikreglerna?
2024-05-10 05:17:21
6
alialemirad
Rad :
Helt rätt 👍👍
2024-05-10 09:02:05
6
kindercynthia33
Cynthia 33 :
C est autorisé devant mais à condition que la teinte soit au norme c est à dire bien plus claire
2024-05-14 21:24:44
6
hassen69002
Hassen :
Car la police a peur et peut pas te reconnaître
2024-05-15 03:18:55
6
castalexs1
ALEXS :
anche in Italia è vietato oscurare i vetri anteriori
2024-05-15 09:27:11
6
hafu289
Lala🍃 :
እንዴ እዛም በ እስቲከር ክስ አለ 😅
2024-05-12 17:59:31
5
granitsyla939
Granit Gjakova 🇦🇱 :
Hahahha Sveriges poliser är roliga skämt 😂
2024-05-09 20:58:33
5
jaguarsweden
Ali A :
Den är enda jobb de kan
2024-05-09 21:07:30
5
libulemama
Libulemama :
spassverderber😡
2024-05-12 15:19:45
5
1____1t5422
D11 :
Detta gillar jag 😂
2024-05-10 05:14:27
4
krimskrams1979
Krimskrams :
Kul med alla som klagar på polisen. Ha koll på lagen och följ den så händer inte sånt här eller ta risken (kör alltid för fort själv) Sen har polisen flera avdelningar som sköter sina uppgifter.
2024-05-10 04:33:37
4
ciufulici.75
Antinevralgic :
bravo👏
2024-05-11 12:29:00
4
mrburns770
mrburns8280 :
om dom ser bilen med toningen på så blir man stoppad , enkelt, har ingenting med prioriteringar att göra
2024-05-10 04:29:24
4
agostonzoltan
Zoltán Ágoston :
volvomon a gyári színezett üveget akarta lekaparni,mondtam neki hogy megvárom ,hátha sikerül😂😂😂
2024-05-15 09:10:57
4
To see more videos from user @boivis, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About