كاميرا نيكون 80دي احسن لينس ليها اي علشان يطلع لي صوره حلوه
2024-08-09 09:20:15
5
h12m34z :
انا ما اعرف شي في التصوير ممكن تعلمني
2024-06-06 08:23:17
1
Mahmoud :
اى رايك في كانون 700D
2025-09-05 13:38:47
0
Medox49 :
ممكن قناتك على اليوتوب
2024-05-16 22:24:04
1
Daniel :
مشكورر جدا ❤️
2024-05-10 20:30:37
1
الغلبان 🥹💔 مالوش حظ 💔🤬😡 :
عايز اتعلم
2024-05-13 20:07:32
1
Hayder B sayer :
ممكن شرح عن ضبط كاميرة نيكون 7500D
2024-05-12 09:28:30
1
A69 :
👍تسلم الغالي جزاك الله خير
2024-05-09 22:40:09
1
المصور / فـهد .. فوتو و جوي :
بطل ستوووب 👍🏻
2024-05-29 12:28:31
1
خہـيہـالہ :
ممكن شرح عملي حتا نعرف الاعدادات
2024-05-11 17:02:02
1
Dj Darkness :
طيب الكاميرة الي تصور فيها الفيديو واذا فيه نوع نفس جودة التصوير وبتكلفة اقل اتمنى تعطيني اسمها
2024-05-12 04:54:50
1
ادميرال البحر :
ابدعت استاذنا الغالي ممكن شرح التصوير الدائري بالموبايل شكرا مقدما يا ملك الابداع
2024-06-12 06:39:42
1
sadoosh199 :
شكرا❤️🥰
2024-06-25 18:49:17
1
الغلبان 🥹💔 مالوش حظ 💔🤬😡 :
lso اقل حاجه 200
2024-05-14 06:52:09
1
alshamieisa :
والله انا اتعلمت منك كتير .. جزاك الله خير 🌹
2024-05-09 22:33:50
1
أبو مارتن 💥 :
طيب انا بظبط فتحه العدسه 5.6 والايزو 100 لحد 400 والشتر 60 بس اللايت ميتر دايما جايب ناحيه السالب مع ان التصوير في غرفه فيها اضاءه وبفلاش وانا مش عايز انزل بالشتر ولا ارفع الايزو علشان النويز nkn d850
2024-05-12 23:00:48
1
Khaled Salah :
يعنى لو سمحت 5 لو انا بصور مجميع وهل برد ده يتطابق لو انا بصور انتر ڤيو
2025-01-22 00:46:16
2
Khaled Elsadek :
بس الكلام ده يختلف فى صالة التصوير . عايزين احترافيه فى صالة التصوير .الاستوديو.
2024-05-11 05:07:15
2
ام القطط :
يا روح قلبي انت كنت يا ستاذ لله يخليك لينا ياريي
2024-07-07 12:09:57
1
المصور فهد الدوسيdosu Fahd :
اشكرك دائما نستفيد من حضرتك بشكل جميل ورايع 👍👍👍🌹🌹🌹 وغقك الله
2025-07-20 10:52:54
1
ahlam89 :
الايس من 100 ل 600 ميه تطلع صور بدون اي نويز ( فتحتة العدسه ١ و ٨ لو اصور بوروتريه لشخص ٢و ٨ مفضل ٥ لو اصور مقانيه ١ و ٢٠٠ تصوير مفضل ١ على ٥٠٠ لو اصور فشارع او صور متحركه ١ على ١٠٠٠ سبور الفلاش
2025-02-21 22:07:31
5
To see more videos from user @hanyhanna0, please go to the Tikwm
homepage.