لو سمحت ايه الواي فاي ده اللي بيشتغل لما ندوس على ستوب 5 ثواني؟
2024-07-11 00:55:09
1
Boyka /777 :
ايكو مش خاصيه تنقيه الهوا
ايكو بيشغل التكيف تشغيل هادي باين من اسمه حتي
2024-05-17 19:33:19
9
R✨ :
هو حتي الريومتات بقت بتشرب 😂🤯🤓
2024-05-19 16:21:15
4
hassanenin :
يعني او سمحت لو عاوز اظبطو يبقي مرطب الغرفه ميكنش بارد اوي ويفصل وكده اظبطو ازاي واعمل ايه بعد اذنك
2024-05-21 05:23:15
1
لِينْ. :
طيب لو سمحت التكيف بينور نقطه برتقلي كدا وهو شغال وهو مطفي كمان اعمل اي
2024-05-19 11:45:55
0
rehdy835 :
طب بعد اذنك ي هندسه هوا دا تاني سنه لي وحرفيا انا مش عارفه ماله معدش زي الاول قوي كدا وبيبرد حرفيا مش بيعمل حاجه غير أنه بيرطب الجو بس اي الحل ارجو الرد ؟
2024-05-20 21:53:22
3
Ahmed Kadry :
لو سمحت انا عندي تكييف ٢وربع شارب انفرتر .. انا شبه مش بنام من صوت الطقطقة .. سألل كل الناس محدش بيشتكي من المشكلة دي في باقي الشركات
2024-05-19 00:45:12
0
Mahmoud Abd Alazez :
هو ليه كل ما يتفصل التكييف يتعاد ضبط الريموت من تانى تحريك الهواء
2024-05-21 13:02:08
1
mostafa :
هوا اعلي درجه حراره في الساخن 28
2024-11-18 05:17:13
1
Omar_khaled :
طيب يا غالي هو بيرجع 28 لوحدو طول الوقت
2024-07-15 19:36:21
1
ahmed_saied71 :
بدوس عندى Clean مفيش حاجه بتتغير او تظهرر
2024-05-25 16:56:36
1
Rere 🦹🏻♀️💜 :
طب التكييف الشباك نظبطه ازاي صح عشان يسقع كويس و ميعملش صوت عالي زيادة
2024-05-21 01:42:37
1
الملكه توتا👑 :
ريموت تورنيدو لو سمحت
2024-05-20 13:01:21
1
مريم :
ظبط ريموت تكييف ماي ديا
2024-05-19 20:51:51
1
NoGRoShA [A.G] :
eco =economy
اقتصادى توفير زى الانفرتر
2024-05-19 21:58:21
1
Egyptian :
مش فاهم زر البلازما دة فايدته ايه ؟
2024-05-18 12:59:19
1
Yasmine Abdel Kareem :
ممكن اعرف لو ريموت ال جي بيرقي فيه اضاءة ولا لأ!!!!😢