και τι δεν θα έδινα για μια δόση αυτής της υπεροχης εποχής 🤩
2024-05-22 12:32:19
129
chrismkr :
τι κομματάρα όπως και το that's my name και το stereo love
2024-05-22 09:54:39
333
Κρυσταλία Π :
Κλείνω τα μάτια μου και μου έρχονται τόσες αναμνήσεις με αυτό το τραγούδι και εκείνη την εποχή.. Χριστέ μου πότε πέρασαν 14 χρόνια;; 😳😬😅
2024-05-22 16:24:57
91
TheRealFetaPapi :
😭 ughhh I want to go back to 07-10 sooo bad
2024-07-09 19:29:29
3
noelia_keos • :
Μου λείπει σαν γκομενος αυτή η εποχή 😮💨
2024-05-26 13:48:39
57
Natalianat :
Οι καλύτερες εποχές. Δεν ξαναγυρίζουν πίσω..
2024-05-22 07:47:15
61
f.u.c..off🇬🇷 :
αχ θεε μου... γιατί το κάνεις αυτό;;;Θέλω να κλείσω τα μάτια μου κ να ξυπνήσω εκεί
2024-05-22 09:35:53
8
stylass___ :
Θα κλάψω 🥹🥹❤️❤️
2024-05-22 07:39:51
5
Γιώργος :
Και για το 24 σε 15 χρόνια τα ίδια θα λένε
2024-06-16 22:38:03
1
FOTICHIO :
ανέβασε και άλλα χιτ καλοκαιρινά
2024-05-22 12:19:00
12
ThanosCGr :
Ήταν η εποχή που οι μουσικές εκ Ρουμανίας είχαν κατακλύσει την Ευρώπη!! Είναι ένας από τους λόγους που με οδήγησαν να ταξιδέψω στην χώρα και όταν γύρισα Ελλάδα να μάθω την γλώσσα!! Ανέμελες, αξέχαστες
2024-06-19 21:29:00
1
victoriavic :
με έπιασε μια νοσταλγία και ένας κόμπος στο στομάχι μόνο που σκέφτηκα ότι είμαι στο 2009 🥹🥹🥹
2024-06-18 21:15:31
7
teoanth :
Ωραίες εποχές..
2024-05-22 06:22:23
5
liaki27🚎 :
Ωραία εποχή πολλές αναμνήσεις!
2024-05-22 10:59:46
5
xrysanthosgougoud :
Inna 👌..
φοβερές εποχές περνούσαμε τέλεια..🤩🤩
2024-06-14 17:30:41
5
nikos.gama :
αχ σταματα ανατριχιασα οριακα🥹🥹🥹🥹
2024-05-22 06:24:40
11
Luffy :
Πωπω αναμνήσεις….
2024-05-22 13:25:01
5
Dimitris Tzankatian :
Πως γινεται να γυρισουμε στο 2009 😁
2024-05-24 21:19:47
3
zizel78 :
Πεθαίνωωωωωω 💔💔 τα πιο ωραία χρόνια...τα πιο ανέμελα καλοκαίρια
2024-06-16 15:24:06
3
Dj Kats :
Ακριβώς πριν ρημάξει η Ελλάδα με τα μνημόνια... Πόσο διαφορετικοί ειμασταν τότε στα πάντα...
2024-05-23 20:34:44
2
PanosCh :
Αρνουμε να πιστεψω οτι μεγαλωσαμε απλα τα τραγουδια παλιωσαν 🫠
2024-05-25 00:04:49
2
George Kas :
Inna
2024-05-22 14:16:24
3
MikroMouPony :
ακόμα όποιος με καλεί ακούει το that's my name🥰🥰
2024-06-19 21:12:08
2
Ελπίδα Σαββ :
Τι δεν θα έδινα να γυρίσω πάλι τότε, με αυτόν τον ήχο που είχα και γω ringtone 💙
2024-05-23 15:06:51
3
To see more videos from user @kateioannidou, please go to the Tikwm
homepage.